Aachel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Etter han har dottet opp og brukt mye tid kanskje til og med en bolt Firespells kunne han uansett ha brukt så mana og tid er tapt. Suger for Sp da. agony er instant cast, så hvis den er resisted så.. immolate Corruption også er instant for de fleste. Det som er verst er at fear/dc er shadow. Og ja.. affliction locks er shadow mest - jeg tenkte ut i fra destro. Og SR - det er hva jeg skal bruke neste gang jeg ser en SP! Dammit - du har rett! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Starta (enda) en ny alt her fordagen, og siden jeg ikke hadde noen lock fra før av, falt valget på denne. Går svinaktig fort. Har et spørsmål om affliction-build, som er det jeg har valgt å levle med, jeg ser nesten alle tar kun 3/5 i Supression. Er det noen spesiell grunn til det? Smalt 5 poeng in der jeg, men har forskjellen fra 6-10% ikke så mye å si? Per nuh, ser talent-treet mitt slik ut. (har hoppa over CoX foreløpig da jeg ikke har sett noen spesiell bruk for den hittil annet enn kanskje i PvP) Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Starta (enda) en ny alt her fordagen, og siden jeg ikke hadde noen lock fra før av, falt valget på denne. Går svinaktig fort. Har et spørsmål om affliction-build, som er det jeg har valgt å levle med, jeg ser nesten alle tar kun 3/5 i Supression. Er det noen spesiell grunn til det? Smalt 5 poeng in der jeg, men har forskjellen fra 6-10% ikke så mye å si? Per nuh, ser talent-treet mitt slik ut. (har hoppa over CoX foreløpig da jeg ikke har sett noen spesiell bruk for den hittil annet enn kanskje i PvP) Grunnen til at noen has 3/5 surpression i en lvl spec er muligens nightfall or imp Corr. (jeg hadde satt poeng der i allefall) CoEx er bra for kiting (dersom du f eks skal soloe en elitemob) Men absolutt ikke noe "must" Lenke til kommentar
Amento Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når man capper Hit rating så trenger man ikke suppression, ergo, 5 talent points ledig for andre ting. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Mange velger også å fighte mobs som er lavere/like høy level som seg, da er det også wasted med 5/5. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det koselige med warlock er jo at du UTEN problem kan ta mobs, 5-6 levels høyere en deg selv takket være mr fear og mr dot Blir vel gjerne noen ressists nå og da men det er jo en del av morroa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Starta (enda) en ny alt her fordagen, og siden jeg ikke hadde noen lock fra før av, falt valget på denne. Går svinaktig fort. Har et spørsmål om affliction-build, som er det jeg har valgt å levle med, jeg ser nesten alle tar kun 3/5 i Supression. Er det noen spesiell grunn til det? Smalt 5 poeng in der jeg, men har forskjellen fra 6-10% ikke så mye å si? Per nuh, ser talent-treet mitt slik ut. (har hoppa over CoX foreløpig da jeg ikke har sett noen spesiell bruk for den hittil annet enn kanskje i PvP) Grunnen til at noen has 3/5 surpression i en lvl spec er muligens nightfall or imp Corr. (jeg hadde satt poeng der i allefall) CoEx er bra for kiting (dersom du f eks skal soloe en elitemob) Men absolutt ikke noe "must" 3/5 Suppression er der fordi 1/5 kommer etter 2/2 Imp. DS og 2/2 Soul siphon, 2/5 kommer etter 1/5 Shadow embrace, Siphon life og CoEx. Du åpner talentet på lvl25, og det er lite vits i å ha poeng der før du kommer litt opp i levelene og får en del +dmg. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 3/5 Suppression er der fordi 1/5 kommer etter 2/2 Imp. DS og 2/2 Soul siphon, 2/5 kommer etter 1/5 Shadow embrace, Siphon life og CoEx. Du åpner talentet på lvl25, og det er lite vits i å ha poeng der før du kommer litt opp i levelene og får en del +dmg. Shadow Embrace.. dunno.. har alltid set på det som et waste av talent point, put det i noe som gjøre dps høyere 1% physical damage.. som level spec og clothie er vel ikke akkurat fysisk skade det du bør utsette deg før. Det kan gjøre noe forskjell for tank på enkelte raidbosser, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) 1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene. Endret 2. mai 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 1/5 Shadow Embrace er gjerne brukt i PvP, for å legge på en ekstra debuff på fienden, noe som gjør det veldig slitsomt å dispelle. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene. Shadow Embrace "Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)" KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace 1/5 Shadow Embrace er gjerne brukt i PvP, for å legge på en ekstra debuff på fienden, noe som gjør det veldig slitsomt å dispelle. Ja.. den er udiskutabel Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene. Shadow Embrace "Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)" KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace Soul Siphon Rank 2 Increases the amount drained by your Drain Life spell by an additional 4% for each Affliction effect on the target, up to a maximum of 60% additional effect. Altså: Har man på Shadow's Embrace så får man 4% ekstra på Drain Life Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene. Shadow Embrace "Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)" KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace Soul Siphon Rank 2 Increases the amount drained by your Drain Life spell by an additional 4% for each Affliction effect on the target, up to a maximum of 60% additional effect. Altså: Har man på Shadow's Embrace så får man 4% ekstra på Drain Life Jeg har vært destro for lenge.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Aha! Nå lærte jeg en del. Takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har vært destro for lenge.. hehe, jeg har aldri gått Destro, alltid affliction, var vel demonology en periode etter at det nye talent treet kom ut. Eneste jeg går ned til i Destrotreet er Shadowburn, det er win Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 1/5 i Shadow Embrace er vel først og fremst for å forbedre Drain Life (med points i Soul Siphon), om jeg ikke er helt på viddene. Shadow Embrace "Your Corruption, Curse of Agony, Siphon Life and Seed of Corruption spells also cause the Shadow Embrace effect, which reduces physical damage caused by X%. (1-5%)" KLarer ikke helt å skjønne hvordan den kan påvirke dots: http://www.wowwiki.com/Shadow_Embrace Soul Siphon Rank 2 Increases the amount drained by your Drain Life spell by an additional 4% for each Affliction effect on the target, up to a maximum of 60% additional effect. Altså: Har man på Shadow's Embrace så får man 4% ekstra på Drain Life Det ble vel strengt talt nerfet? Eller er det jeg som husker -veldig- feil? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Joda, men er fortsatt verdt det ene poenget i shadow embrace. For levling, that is. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Den ble vel nerfet til ikke å telle i det hele tatt på Drain Life? Den 1% er vel ikke vært det med tanke på at man bruker fear såpass mye. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Drain mana, det. Og fear + Shadow embrace = 2 debuffs. Fear = 1 debuff. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Har blitt litt usikker på valget av Spellstrike vs. Battlecast som warlock. Tanken er å være Solo-Affliction på 70 og geare mot Karazhan, samt skaffe honor for å få tak i våpen og muligens off-hand. Selv mener jeg Spellstrike er tingen, men bør jeg vurdere Battlecast også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå