Bamse_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vel jeg ligger på top10 om jeg går inn for det, og det er med rank 6, lifetapper halvparten så mye som det jeg ville gjort med rank 10, og jeg gjør ikke såå mye mindre skade som jeg ville gjort med rank 10. Critter tross alt opp mot 2000 med rank 6, og det holder lenge for meg =) Lifetap gjør jeg når jeg får en hot eller føler at det er på tide med en dps pause.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dedikasjon > gear uten tviiiiil. 6216569[/snapback] joa, men er lettereee å komme høyt med bra gear... Og bamse_? Profil? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes dette var interessant lesing. Er forsåvidt enig med fyrn også . Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes dette var interessant lesing. Er forsåvidt enig med fyrn også . 6217553[/snapback] Leste ikke hele, men tror jeg fikk med meg hva det gikk i.. Med demonology build og imp ute, så kan du (i mange situasjoner) gjøre mer damage enn med sac. succubus. Fordi du ikke stjeler aggro. Men in the long run så gjør man mest med sacc succ, eller annet build.. At warlocks tar aggro er ikke akkurat uvanlig, men det er ikke noe som plager mer noe særlig.. (Har selv tatt aggro med imp ute samtidig som jeg hadde bos -.-) Skulle skrive noe mer, men holder på å raide Lenke til kommentar
Seian Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Leste ikke hele, men tror jeg fikk med meg hva det gikk i.. Med demonology build og imp ute, så kan du (i mange situasjoner) gjøre mer damage enn med sac. succubus. Fordi du ikke stjeler aggro. Men in the long run så gjør man mest med sacc succ, eller annet build.. 6217600[/snapback] Ikke i teorien, påstår han. Les hele, så ser du også han har tatt med utregninger . Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Dedikasjon > gear uten tviiiiil. 6216569[/snapback] joa, men er lettereee å komme høyt med bra gear... Og bamse_? Profil? 6217312[/snapback] http://ctprofiles.net/687972 Og dette screenshottet er tatt i dag, på sartura legg merke til dmg meter Endret 31. mai 2006 av Bamse_ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 whaaat?! *driver med huhuran nå* <-- skylder på det jeg Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Synes dette var interessant lesing. Er forsåvidt enig med fyrn også . 6217553[/snapback] Tror ikke han helt vet hva han snakker om angående -30% threat med mages med frost/fire? Når fikk vi det? Ja så han skrev det under, men Arcane subtlety ble vel nerfet fordi det var for imba trodde jeg? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) nazrm aggro ja... levde opp til signaturen min igår tok aggro på vael to ganger på rad, uten BA Whipa på 1% begge gangene det skjedde og.... edit: Signaturen Endret 1. juni 2006 av wolfenkill Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 nazrm aggro ja... levde opp til signaturen min igår tok aggro på vael to ganger på rad, uten BA Whipa på 1% begge gangene det skjedde og.... edit: Signaturen 6223069[/snapback] /pat Godt jobba ^^ Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Dark Pact build. What ya think? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...550000100000000 Brukes til grinding og 5 man instances for det meste og litt raiding. Men warlocks er lazy mode uansett Endret 1. juni 2006 av ulv Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dark Pact build. What ya think? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...550000100000000 Brukes til grinding og 5 man instances for det meste og litt raiding. Men warlocks er lazy mode uansett 6225603[/snapback] Jeg tror du ikke skal bruke 3 poeng i imp CoA, det utgjør ca. 60 dmg på lvl 60 og er et dritt talent. Og kansje du skal vurdere å ta Imp. Shadow bolt i stedet for catalysm. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Men imp shadow bolt suger jo? Corruption og Curse of Agony spiser vell opp de neste "sourcene" gjør de ikke? Imp Coa bare 60 damage? Builden er drit bra for Alterac Valley forresten Bare unngå rogues Endret 1. juni 2006 av ulv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Etter det jeg har visst spiser ikke corruption opp sourcene lenger, har ingen kilde nå... Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 synes nå da at shadow bolts spiser mana, så mana reduce costs er vell bra? Men hvis IMP CoA suger sånn, kan jeg kjøre imp life tap istedenfor. siste poeng i CoE for morsom skyld liksom. Er CoE smart? Kunne jo være brukbart i AV for eksempel Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) synes nå da at shadow bolts spiser mana, så mana reduce costs er vell bra? Men hvis IMP CoA suger sånn, kan jeg kjøre imp life tap istedenfor. siste poeng i CoE for morsom skyld liksom. Er CoE smart? Kunne jo være brukbart i AV for eksempel 6225743[/snapback] Meh, hadde jeg vært deg hadde jeg droppa dark pact, og bare gått for SM/ruin. Jeg liker imp CoA, men du tar ikke det istedet for imp. lifetap. Ta heller noe sånt EDIT: SM/ruin er kjent for å være "det ultimate nuker-buildet" Endret 1. juni 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ulv: Jeg har ikke så god erfaring med warlock enda, men her er i alle fall et build som JEG tror er bra for grinding, men som også duger litt i PVP/instancer. 31/5/11 Jeg har ikke prøvd dette buildet selv, men jeg synes det ser fint ut på papiret Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jada, hvis middelmådig skade er din ting, absolutt. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Joa NRZM, Sm Ruin sikkert bedre det. Men vil prøve noe nytt. Vil prøve dark pact. Life tap trengs altså *notert* Men brukes coe noengang? Eller er det totalt bortkasta. Jeg mener slow over pure damage. Vimsi: Ville ikke gått Dark Pact, imp life tap og imp drain soul. da jeg mener imp drain soul er bortkastet. Men ellers bra talent build. ville tatt imp coa og flytta et poeng ned fra supression siden man ikke trenger max på det talentet. og catalysisme istedenfor imp shadow bolt. Med coa og corruption forsvinner de sourcene så fort at jeg ikke tror det er verdt det. Men Dark Pact da folks *cheer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå