Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

Den som gjør mest damage har gjort best jobb av DPS-klassene i et instance, så enkelt er det. I hvert fall hvis det er snakk om Warlock, siden vi sjelden bruker mye tid på mana breaks. Er vel kanskje annerledes for Destro/demo locks? :p

Ganske god motivasjon å ha DPS-meters oppe egentlig.

Lenke til kommentar

Skal ikke legge skjul på at jeg aktivt kikker på DPS- meteren, nei. :) Noen skal alltid "kjempe/konkurere" om å havne høyest oppe, noe som ofte resulterer i at dps-ere får aggro og dermed kan ødelegge for raidet. Det er selvfølgelig litt dumt, men en god damagedealer skal kunne havne høyt oppe på listen uten å dra aggro fra tanken; uansett.

Dessuten kan man se på DMG meters om man har slacket og om man trenger å hente seg inn. :)

Kombinerer SW stats og Omen - fungerer fint.

Lenke til kommentar
og en ting til.. hvorfor points i firespells og soulfrost enchant?

Immolate?

Poengene i fire spells er hovedsakelig fyll for å komme videre ned i treet. Det er ikke så mye å velge mellom. Å buffe immolate er også en fordel siden den kan og bør brukes i en destro-build. Alle lockene som er 0/21/40 saccer succubus, spammer shadowbolt og bruker kanskje litt immolate. Da er soulfrost en mye bedre enchant enn f.eks. +40 spelldamage.

Lenke til kommentar
og en ting til.. hvorfor points i firespells og soulfrost enchant?

Immolate?

Poengene i fire spells er hovedsakelig fyll for å komme videre ned i treet. Det er ikke så mye å velge mellom. Å buffe immolate er også en fordel siden den kan og bør brukes i en destro-build. Alle lockene som er 0/21/40 saccer succubus, spammer shadowbolt og bruker kanskje litt immolate. Da er soulfrost en mye bedre enchant enn f.eks. +40 spelldamage.

nesten.. Immolate er uansett mindre damage enn en shadowbolt extra med destro-sac build. (det har jeg testet - med de ekstra poengene i fire, og jeg respeccet etter at Dr. Boom hadde sagt sitt)Immolate bruker jeg kun.. og bare dersom jeg er i fare for å pulle agro og shatter allerede er brukt. Da kan jeg slenge på et par dots.

Lenke til kommentar
Vil vel typisk ha mer dps med mindre manacost på sbolt; http://www.wowhead.com/?talent=IZdxczIbzZEx0trzzhhi

Edit; talentet i chance til å stunne med RoF kan flyttes på etter ønske, vetke om det er positivt eller negativt å ha i hyjal egentlig

Jeg tok det poenget fra Pyro inn i Aftermath - det er neat når den dazer - men ikke så ofte det skjer :p Og i Hyjal bruker jeg bare seeds - de eneste gangene jeg bruker hellfire er enten for å unngå durability loss - eller som AOE taunt når jeg drar min kid's lowbies gjennom Deadmines

Edit: Du har skjønt det.

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Litt skuffa over lite whine angående neste patch her. Mindre spelldamage, slutten på å stacke opp stamina med nye life tap, mana drain ødelagt. 2on2 mot healerteams vil være håpløst, warlocktanking i PvE langt vanskeligere, ingen warlock vil bruke imp i raids.

Virkelig ingen som føler for å whine her? :\

Lenke til kommentar
Litt skuffa over lite whine angående neste patch her. Mindre spelldamage, slutten på å stacke opp stamina med nye life tap, mana drain ødelagt. 2on2 mot healerteams vil være håpløst, warlocktanking i PvE langt vanskeligere, ingen warlock vil bruke imp i raids.

Details?

Lenke til kommentar

Details?

no whining fra meg :D warlocks er fremdeles den beste klassen ^^

Og imp i raids har jeg ikke brukt på lenge - pvp gjør jeg nesten aldri.. og det trenger jeg jo ikke heller - dersom jeg vil ha s3 kan jeg jo kjøpe det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...