Whalecore Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dmg meter har ikke alt å si vettu Neivel? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Dmg meter har ikke alt å si vettu Neivel? W0rd.. Mye dmg = easy kill Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvem w0rder du? deg vel? Så lenge tanken klarer å holde aggro så er det ikke noe problem å gjøre mye dmg Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jepp. Den som gjør mest damage har gjort best jobb av DPS-klassene i et instance, så enkelt er det. I hvert fall hvis det er snakk om Warlock, siden vi sjelden bruker mye tid på mana breaks. Er vel kanskje annerledes for Destro/demo locks? Ganske god motivasjon å ha DPS-meters oppe egentlig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skal ikke legge skjul på at jeg aktivt kikker på DPS- meteren, nei. Noen skal alltid "kjempe/konkurere" om å havne høyest oppe, noe som ofte resulterer i at dps-ere får aggro og dermed kan ødelegge for raidet. Det er selvfølgelig litt dumt, men en god damagedealer skal kunne havne høyt oppe på listen uten å dra aggro fra tanken; uansett. Dessuten kan man se på DMG meters om man har slacket og om man trenger å hente seg inn. Kombinerer SW stats og Omen - fungerer fint. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hehe, om man wiper raidet blir man vel den første som dør --> man stopper å gjøre dps --> man er ikke høyest på DPS-meter veldig lenge. Jeg tenkte mest på heroic og 5man egentlig, har ikke raida så mye med lock enda. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) hmz jeg har nettopp researchet alle Nihilum's locks.. og hvorfor er det så mange som har leatherworking???? og en ting til.. hvorfor points i firespells og soulfrost enchant? Endret 25. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Man kan lage Drums med LW, som gir en midlertidig partybuff. http://www.wowhead.com/?item=29529#comments 5% haste, 25% uptime, bra når det er perioder hvor det trengs ekstra burst. Har 4 stykker i partyet dette kan man ha de på konstant. Endret 25. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 og en ting til.. hvorfor points i firespells og soulfrost enchant? Immolate? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 og en ting til.. hvorfor points i firespells og soulfrost enchant? Immolate? Poengene i fire spells er hovedsakelig fyll for å komme videre ned i treet. Det er ikke så mye å velge mellom. Å buffe immolate er også en fordel siden den kan og bør brukes i en destro-build. Alle lockene som er 0/21/40 saccer succubus, spammer shadowbolt og bruker kanskje litt immolate. Da er soulfrost en mye bedre enchant enn f.eks. +40 spelldamage. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 og en ting til.. hvorfor points i firespells og soulfrost enchant? Immolate? Poengene i fire spells er hovedsakelig fyll for å komme videre ned i treet. Det er ikke så mye å velge mellom. Å buffe immolate er også en fordel siden den kan og bør brukes i en destro-build. Alle lockene som er 0/21/40 saccer succubus, spammer shadowbolt og bruker kanskje litt immolate. Da er soulfrost en mye bedre enchant enn f.eks. +40 spelldamage. nesten.. Immolate er uansett mindre damage enn en shadowbolt extra med destro-sac build. (det har jeg testet - med de ekstra poengene i fire, og jeg respeccet etter at Dr. Boom hadde sagt sitt)Immolate bruker jeg kun.. og bare dersom jeg er i fare for å pulle agro og shatter allerede er brukt. Da kan jeg slenge på et par dots. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Altså, du må ha en del fire-fillers for å komme ned til S&F, og immolate har høy dps om den brukes riktig i kombinasjon med shadowboltspam. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Vil vel typisk ha mer dps med mindre manacost på sbolt; http://www.wowhead.com/?talent=IZdxczIbzZEx0trzzhhi Edit; talentet i chance til å stunne med RoF kan flyttes på etter ønske, vetke om det er positivt eller negativt å ha i hyjal egentlig Endret 25. februar 2008 av Sink Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Vil vel typisk ha mer dps med mindre manacost på sbolt; http://www.wowhead.com/?talent=IZdxczIbzZEx0trzzhhi Edit; talentet i chance til å stunne med RoF kan flyttes på etter ønske, vetke om det er positivt eller negativt å ha i hyjal egentlig Jeg tok det poenget fra Pyro inn i Aftermath - det er neat når den dazer - men ikke så ofte det skjer Og i Hyjal bruker jeg bare seeds - de eneste gangene jeg bruker hellfire er enten for å unngå durability loss - eller som AOE taunt når jeg drar min kid's lowbies gjennom Deadmines Edit: Du har skjønt det. Endret 25. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Litt skuffa over lite whine angående neste patch her. Mindre spelldamage, slutten på å stacke opp stamina med nye life tap, mana drain ødelagt. 2on2 mot healerteams vil være håpløst, warlocktanking i PvE langt vanskeligere, ingen warlock vil bruke imp i raids. Virkelig ingen som føler for å whine her? :\ Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 er ikke vits å whine hær, Blizzard har sitt forum for en grunn. Er litt spent på hva i alle dager som blir å skje med neste patch.. legge locken i shat å bytte main kanskje :/ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Litt skuffa over lite whine angående neste patch her. Mindre spelldamage, slutten på å stacke opp stamina med nye life tap, mana drain ødelagt. 2on2 mot healerteams vil være håpløst, warlocktanking i PvE langt vanskeligere, ingen warlock vil bruke imp i raids. Virkelig ingen som føler for å whine her? :\ Details? Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Litt skuffa over lite whine angående neste patch her. Mindre spelldamage, slutten på å stacke opp stamina med nye life tap, mana drain ødelagt. 2on2 mot healerteams vil være håpløst, warlocktanking i PvE langt vanskeligere, ingen warlock vil bruke imp i raids. Virkelig ingen som føler for å whine her? :\ Details? no whining fra meg warlocks er fremdeles den beste klassen ^^ Og imp i raids har jeg ikke brukt på lenge - pvp gjør jeg nesten aldri.. og det trenger jeg jo ikke heller - dersom jeg vil ha s3 kan jeg jo kjøpe det Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) 2.4 virker jo ikke akkurat som en kjempenerf, ser ikke noe mana drain nerf der nei Endret 25. februar 2008 av Lockslay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå