Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Nåja, at hunters ikke har ordet "kontrollere dps" i ordboka si vet alle, men Iceblock kan ikke alltid redde deg med tanke på at det ikke fjerner aggro :(. Men det er for sure en lifesaver når en molten giant kommer traskendes mot deg med MT på desperat løp ettter.

Kan jeg spørre om hvor mye damage en MC/BLW geara lock gjør på en shadowbolt crit/hit? Funker ruin på shadowbolt?

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, hallo, selvfølgelig funker Ruin på SB. Alt som kan critte, blir 200% istedenfor 150%. :)

Husker ikke de nøyaktige tallene i hodet, men jeg har crittet for litt under 2.9k med shadowbolt. Da var jeg i Scholo med en shadowpriest, så det var 5x Shadow vulnerability på mobben, samt min vulnerability (etter SB-crit), samt saccet succubus, CoS tror jeg ikke var på. Fulgte opp med en Shadowburn på nøyaktig 1800. Utstyr er i siggen, tror jeg hadde mye det samme.. og 9/21/21-build.

Lenke til kommentar

I MC med shadow priests critta jeg en gang for 3.7k, med SM/ruin og alle mulige damage multipliers.

Jeg har nå ca 440 +dmg med gear opptil Ragnaros og noen random +dmg deler fra andre instancer. Med SM/ruin treffer bolts med CoS for 1000-1030 og jeg er alltid top 3 på en MC run selv om jeg er classmaster og har banishansvar.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre om hvor mye damage en MC/BLW geara lock gjør på en shadowbolt crit/hit? Funker ruin på shadowbolt?

6213805[/snapback]

I instancer gjør jeg gjerne ca 7-800hit og 1500+ crits. Dette kan kansje virke lavt, men jeg bruker rank 6 shadowbolts for mana efficiency.. Rank 10 critter vel 2500 ellerno, men koster enormt mye mer mana..

Lenke til kommentar

Hvis du må drikke i MC er det noe galt med healing department eller klassebalansen. Gjelder kanskje ikke enkelte bosser i læringfasen, men uansett.

Edit: Men det er mulig at du har et poeng med lavere rank på shadow bolt. Life Tap er nedetid det og. Orker du å kjøre rank 10 og sammenligne? Skuller gjort det selv men har på en måte fryst kontoen for sommern.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Jammen hallo, life tap?

6215818[/snapback]

all den tiden du bruker på å lifetappe bruker jeg på å spamme shadowbolts. I tillegg er det warlocks' måte å holde aggro nivået sitt en smule nede. Må jo huske at man har 2-3 dots tikkende for en del damage også.

Lenke til kommentar
all den tiden du bruker på å lifetappe bruker jeg på å spamme shadowbolts. I tillegg er det warlocks' måte å holde aggro nivået sitt en smule nede. Må jo huske at man har 2-3 dots tikkende for en del damage også.

Og når du går tom for mana?

Selv spammer jeg lifetap når jeg har sjansen..

(Det er forskjellige syn på lifetap fra guild til guild though. Har tidligere fått høre at jeg skulle "se til helvete å slutte å bruke lifetap", er et helt annet syn på det nå. :p)

Lenke til kommentar
Chokke, siphon life funker bra for meg, har du ekstremt lite mana siden su synes den suger mana som en svamp?

Jeg får omtrent 77 hp hvert tick, ikke ille det når man kan life tappe, bra til lange kamper :)

6212658[/snapback]

med tanke på damage/mana er den utrolig dyr. og du kan Life tappe og bli healt istedet, eventuelt bruke en bandasje. Er ikke morro med folk som absolutt skal tjene penger første gang man tar en boss.

Lenke til kommentar

Hos oss ligger to warlocker og kniver om førsteplass på damagemeter (meg og en annen), så det er ingen klaging om lifetap i det hele tatt.

Selv tar jeg lifetappingen i store omganger (på bosser, på thrashmobs holder en lifetap eller to mens jeg bytter target), først dotting mens tank bygger litt aggro, så heavy nuking, så fornying av dots og så lifetapper jeg til manapool er på 100%.

Men, selvfølgelig, det hadde jo vært interessant å redusere manakostnaden med 160 mana. Hm, får prøve en gang jeg raider..

Lenke til kommentar
Hos oss ligger to warlocker og kniver om førsteplass på damagemeter (meg og en annen), så det er ingen klaging om lifetap i det hele tatt.

Selv tar jeg lifetappingen i store omganger (på bosser, på thrashmobs holder en lifetap eller to mens jeg bytter target), først dotting mens tank bygger litt aggro, så heavy nuking, så fornying av dots og så lifetapper jeg til manapool er på 100%.

Men, selvfølgelig, det hadde jo vært interessant å redusere manakostnaden med 160 mana. Hm, får prøve en gang jeg raider..

6216035[/snapback]

men guildet deres er ikke sååå langt i endgame hvis jeg husker rett? isåfall så har du overlegent gear iforhold til de andre, mens hos oss så har alle bydd på epixene etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...