Sneglen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er det ikke litt risky mtp på agro ? når du fearer 1, ser du hvor han springer for å kalkulere hvor mange folk han har med seg tilbake ? Jeg fearer stort sett uten å være redd for hvor moben løper, eller hva den rasker med seg - såklart med forbehold. De fleste steder er det ikke noe problem å feare fordi det sjelden kommer mer enn én ekstra mob, og den spanderer jeg ofte DoT's på. Om det mot formodning skulle komme for mange så har (ihvertfall jeg) instant Howl of Terror, Death Coil, Healthstone, Soulstone og Health Potion. Om man allerede har 2-3 mobs løpende rundt seg med Siphon Life kan man enten prøve å dotte de ekstra mobbene opp med Siphon Life (som ticker for rundt 70, om jeg ikke husker helt feil) eller løpe unna etter Howl of Terror. Det fungerer som oftest ganske greit for min del, ihvertfall Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Total raid dps, den buffer alle shadowbolts, UA, Corruption, siphon life, egne shadowbolts, pain, mind flay, SW: Death, mind blast og -resistance. Curse of Agony/Curse of Doom gjør ikke så mye skade. må ikke glemme at cos også buffer arcane Veldig få arcanemages i t6 instances, bruker for mye mana. er fortsatt på t5 content og har arcane mages som grise eier andre mages, Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Total raid dps, den buffer alle shadowbolts, UA, Corruption, siphon life, egne shadowbolts, pain, mind flay, SW: Death, mind blast og -resistance. Curse of Agony/Curse of Doom gjør ikke så mye skade. må ikke glemme at cos også buffer arcane Veldig få arcanemages i t6 instances, bruker for mye mana. er fortsatt på t5 content og har arcane mages som grise eier andre mages, Ingen av våre mager speccer arcane (lvl raiding - vi er akkruat kommet til Hyjal) Vi har egentlig bare 1 som har 90%+ attendance og et par andre some er litt fra og til og alle er fire. Men selvfølgelig hadde det vært interessant å sett på gear/spec til en arcane mage som gjør det bra. Bruker dere www stats? for å dissekere performance etter raid? Det er alltig mulig å forbedre - og alltid interesant å se hvordan andre gjør det dersom det funker bedre. Hvor høyt dps output har deres arcane mager? kan du linke armory til den som gjør det best? Mane er et issue så klart.. men jeg og magene har alltid shadowpriest i party. Endret 18. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 magen som gjør det bra med arcane specc, men til gjengjeld så gjør alle de andre magene i guildet en sugen jobb.(og de er ikke alene) Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nettopp nådd hitcapen Hvor burde jeg putte talentpointene mine nå? Er det noe vits i å poeng i suppression? Kjører et 41/0/20 build og liker det ganske godt Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ikke vits med poeng i suppression om du har hitcap. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Heisann! Jeg har nå gått over fra verdenen av 70-enhancement shamaner til verdenen av warlocks! Og jeg elsker det! All you need is DoT..! *dudududuuu* Er jo da. Selvfølgelig. Bare level 20, men jaja. Valgte affliction som levlespec jeg, men gjorde litt på meg med speccinga, for jeg ble litt usikker. ER egentlig Life Tap med 20% mer verdt to talent points, til fordel foooor den derre. 14% mana og mindre threat av affliction spells-saken? Eller ja. Med en god macro (SOM JEG LAGET SELV, TAKK!) klarer jeg fint å grinde to samtidig. Selvom dette kanskje er en selvfølge for enhver class med cc da. Jaja. Syntes jeg er flink jeg. Tips meg? Pwetty pwix? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Imp. Drain Soul. Uten tvil. Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jaså? Ikke affliction? Nå. Jeg. Vent litt. Mener du demonology/affliction? Eller destruction/affliction? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Full affliction. Jeg svarte på spørsmålet ditt ang. imp. life tap vs. imp. drain soul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 "The changes made to Drain Mana during the latest PTR build have been reverted. Drain mana (Rank 1) now drains 42 mana every 1 sec from the target. (Was 63) Drain mana (Rank 2) now drains 68 mana every 1 sec from the target. (Was 102) Drain mana (Rank 3) now drains 99 mana every 1 sec from the target. (Was 149) Drain mana (Rank 4) now drains 136 mana every 1 sec from the target. (Was 204) Drain mana (Rank 5) now drains 169 mana every 1 sec from the target. (Was 254) Drain mana (Rank 6) now drains 200 mana every 1 sec from the target. (Was 300)" Men mana fra drain blir fremdeles redusert av resilience? Hva er det de tenker med? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvis du synes det er ille, ta en titt på priests. Når de manaburner, så manaburner de seg selv samtidig. Du har heldigvis "uendelig" med mana (tipper du er lock). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Tips til generell build? tenker da på solo og instance. Affliction gir meg veldig lite dmg i instancer, så jeg tenke affli/destru? Noen tips? Er lvl 63 edit: har fått hjelp av en ingame, så sitter igjen med ca. samme build jeg hadde =P Endret 21. februar 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvis du synes det er ille, ta en titt på priests. Når de manaburner, så manaburner de seg selv samtidig. Du har heldigvis "uendelig" med mana (tipper du er lock). "Den store Warlock tråden..." så ja jeg er warlock... Å uendelig med mana? joda det har vi jo, men det er litt vanskelig å bandage i arena Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Healthstone? Drain life? Siphon Life? Healer? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Poenget var at locks har den beste manadrainen når de ikke er fokusert, med unntak av hunters mot folk som ikke kan dispelle poisons (hunter v priest for eksempel). Priest-burnen ble nerfa til 60% av opprinnelig verdi med talents, og spellen koster allerede en god del mana. Legg til resilience-fradraget, og du skjønner hva jeg sikter til. Hunters har grei drain, men den har 15 sek CD, og kan dispelles. Nå er riktignok locks gjerne klassen som blir traina, men at dere ikke fikk 18% increase i manadrain mot 420 res spillere, mens de andre fikk 22% decrease, skal dere ikke klage på . P.S:Det var ikke en negativ "tipper du er lock"-kommentar, men en assumption for at det jeg skriver skal ha noe å si dersom jeg bruker "du"-form. Du kunne skrevet det siden du har en warlock i teamet ditt, osv. Endret 21. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Lock-drain kan også dispelles. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Ja, men da er det ikke 15 sek til neste gang, (poenget kom ikke helt klart fram). Dispelles Mana Drain umiddelbart er det bare snakk om en GCD. Disse poengene gjør Mana Drain til den beste drainen neste patch, med unntak av viper sting i hunter v priest. Nå er jeg ikke heeelt oppdatert, men ta mana burn neste patch dersom manacosten ikke forbedrer seg: Nå drainer den ca. 1000 mana, gjør 500 skade, og koster 355 mana. Neste patch drainer den ca. 475 mana (dette tallet mot restodruiden min, på ca. 420 resiliene), og gjør sånn 300 skade. Da kan man spørre seg hvem som blir draina! Om det er priesten, eller målet! Endret 21. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvor står det at basevalue av manaburn ble redusert? Trodde bare det var res som påvirker drains og nerf av powerinfusion? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) http://wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html Du har rett. Ting forandrer seg fort. Var ikke lenge siden jeg leste at mana burn skulle få -1 sek cast time, virkningen bli redusert med 50%, og så muligheten for å øke denne virkningen med 20% gjennom talents. Ser ut som de gikk for resilience-forandringen i steden. Endret 21. februar 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå