Aachel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Noen tips til forbedring av gear her? Går mest i pvp som dere ser. lock min Sikker et unødvendig svar.. men nei, ser ikke akkurat noe særlig forbedringspotensiale her. Ikke når det gjelder gear i allefall. Når det gjelder spec - er jeg også på gyngende grunn, men jeg har en lock i guild som pvp'er med felguard og gjør det bra. Så om du selv ønsker å prøve noe annet, kunne det kanskje være noe. Han bruker også felguard i raids og gjør sånn average 1050 dps med det. Endret 16. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Du Vil aldri bruke CoS som affliction specced, dersom ikke Raid leader tvinger deg til det.. disse talentpoengene skulle vært i destro-treet Shadow Embrace gjør absolutt ingenting. Howl of Terror er ubrukelig i de fleste raidsammenhenger (trash pull på Khael'tas?) med et par shadowlocks\shadowpriests vil malediction og cos bli bedre i raidsammenheng. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Utgangspunktet for imp. levling er talentet "Dark Pact". Om du ikke har dette er det på tide med en respec Det jeg gjør når jeg dreper ting er å dotte de opp med Siphon Life, Curse of Agony og Corruption, for deretter å feare og sette på de samme dots på neste target, og feare. Med min menge spelldamage (240 shadowdamage) dør den første på vei tilbake fra fear. Med dark pact slipper jeg å bruke Life Tap og kan dermed holde på i en evighet med 4-5 mobs samtidig. Er det ikke litt risky mtp på agro ? når du fearer 1, ser du hvor han springer for å kalkulere hvor mange folk han har med seg tilbake ? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noe som har skjedd med warlock de siste to månende? har ikke spilt WoW siden desember, og har planer om å starte litt smått igjen for å ha noe å gjøre. Locken min er lvl 64, og affliction speccet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Syk Drain mana nerf, liten buff i 2.4. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du Vil aldri bruke CoS som affliction specced, dersom ikke Raid leader tvinger deg til det.. disse talentpoengene skulle vært i destro-treet Shadow Embrace gjør absolutt ingenting. Howl of Terror er ubrukelig i de fleste raidsammenhenger (trash pull på Khael'tas?) med et par shadowlocks\shadowpriests vil malediction og cos bli bedre i raidsammenheng. Ja, men hvor mange affliction locks tror du vil nerfe den dotten som har høyest damage for dem med å putte opp CoS? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Total raid dps, den buffer alle shadowbolts, UA, Corruption, siphon life, egne shadowbolts, pain, mind flay, SW: Death, mind blast og -resistance. Curse of Agony/Curse of Doom gjør ikke så mye skade. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Er det ikke litt risky mtp på agro ? når du fearer 1, ser du hvor han springer for å kalkulere hvor mange folk han har med seg tilbake ? Derfor lønner det seg å finne et sted å grinde der mobs som kan aggroe hverandre ikke står for tett. Grinder du f.eks. Beasts, så vil de ofte ikke aggroe hverandre. Sender du en humanoid inn mot et beast, så vil du ikke få adds, osv. Grinder du innendørs er det også mye vanskeligere å trekke mer aggro med fear (edit: litt relativt kanskje, men man lærer seg å se an forholdene). Ellers så er det gøy å belage seg på at man trekker adds, så slipper man å løpe til neste mob. Et bra eksempel på et sånt sted er demonene ved portalen i Hellfire Peninsula (ikke de verstingene som står helt inntil, men de litt lengre bort). Spec imp. howl of terror, så har du en ekstra 'oh shit' button. Sett impen din på passiv og bruk han som manabatteri via dark pact. Sånn har jeg stort sett grindet hvertfall. Finnes sikkert bedre og mere effektive metoder, men det funket nå ganske greit. Eneste som er irriterende er når en fearet mob løper for langt slik at den reseter seg selv til full health. Endret 17. februar 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Total raid dps, den buffer alle shadowbolts, UA, Corruption, siphon life, egne shadowbolts, pain, mind flay, SW: Death, mind blast og -resistance. Curse of Agony/Curse of Doom gjør ikke så mye skade. Sant.. Total raid dps > en locks dps... men poenget mitt er den enkeltes locks ego, - i min raidgruppe er det enkelt - jeg har oppe CoS, jeg er destrospecced, og CoS er for meg mye mer dps enn en gimp CoA er. Hadde Malediction vært i destro treet ville jeg ha satt points der. For eksempel.. for vår affliction lock vil det utgjøre 12% av hans damage, på en gjennomsnittlig raidnight ca 500 000 damage - som han hadde blitt fryktelig sur for å miste. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du Vil aldri bruke CoS som affliction specced, dersom ikke Raid leader tvinger deg til det.. disse talentpoengene skulle vært i destro-treet Shadow Embrace gjør absolutt ingenting. Howl of Terror er ubrukelig i de fleste raidsammenhenger (trash pull på Khael'tas?) Altså, (CoR) > CoS > CoE > CoA i raid-sammenheng. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Du Vil aldri bruke CoS som affliction specced, dersom ikke Raid leader tvinger deg til det.. disse talentpoengene skulle vært i destro-treet Shadow Embrace gjør absolutt ingenting. Howl of Terror er ubrukelig i de fleste raidsammenhenger (trash pull på Khael'tas?) Altså, (CoR) > CoS > CoE > CoA i raid-sammenheng. Gir CoR melee\hunters 4-5% mer dmg? Luer bare på hvor mye dmg melee får av cor Endret 17. februar 2008 av Sink Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du Vil aldri bruke CoS som affliction specced, dersom ikke Raid leader tvinger deg til det.. disse talentpoengene skulle vært i destro-treet Shadow Embrace gjør absolutt ingenting. Howl of Terror er ubrukelig i de fleste raidsammenhenger (trash pull på Khael'tas?) Altså, (CoR) > CoS > CoE > CoA i raid-sammenheng. Gir CoR melee\hunters 4-5% mer dmg? Luer bare på hvor mye dmg melee får av cor Vi bruker aldri CoR i raid sammenheng.. i 5 mans kanskje for stoppe en fearet mob kan Rank 1 CoR være grei. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 CoR hjelper mye på aggro gain for tanken og booster fysisk dps med tons. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) CoR hjelper mye på aggro gain for tanken og booster fysisk dps med tons. ikke så mye at det har noen betydning. Hvem vil ha mye Melee folk i raid.. de dauer jo hele tida Å øke mobsens AP vil jo bare drepe dem fortere = less raid dps Endret 17. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er vel 5% eller så. Og i raids hvor bossene er såpass farlige at melee dps er et seriøst problem pleier folk å være så decked out i stamina at det går bra uansett. 5% mer threat er jo gull. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Total raid dps, den buffer alle shadowbolts, UA, Corruption, siphon life, egne shadowbolts, pain, mind flay, SW: Death, mind blast og -resistance. Curse of Agony/Curse of Doom gjør ikke så mye skade. må ikke glemme at cos også buffer arcane Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Total raid dps, den buffer alle shadowbolts, UA, Corruption, siphon life, egne shadowbolts, pain, mind flay, SW: Death, mind blast og -resistance. Curse of Agony/Curse of Doom gjør ikke så mye skade. må ikke glemme at cos også buffer arcane Veldig få arcanemages i t6 instances, bruker for mye mana. hos oss er det CoS > CoE > CoR > resten vi er alltid tre locks i raids, så de cursene er som oftest oppe. I 10mans kjører shadowlocks alltid cos, mens ene firelocken vår alltid kjører coe Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hmm, neste steget mitt på vengeful gladiator er nå chesten, så hjelm. Jeg har buksene og hanskene i dreadweave. Så er spørsmålet, bør jeg gå for felweave eller dreadweave i resterende sett? For å enten få 35 i resi eller "Reduces the casting time of your Fear spell by 0.2 sec." Kjører SL/SL spec, og hvis jeg noengang kommer til å respecce blir det Affliction, aldri destruction siden jeg hater den speccen. Forskjellen er: Chest: Felweave/Dreadweave -14STA | +14STA -6INT | +6INT Socket: -4resi +4spellcrit | Socket: +4resi -4spellcrit +2 resi | -2 resi -11spelldmg | +11 spelldmg +33 spellcrit | -33 spellcrit Hjelm: Felweave/Dreadweave: -6STA | +6STA -10INT | +10INT +5DMG | -5DMG +22SplCrit | -22SplCrit Her er jo felweave klart best til destruction, men er det ikke litt waste å velge den hvis jeg aldri kommer til å respecce desto? Er 35resi virkelig verdt det? Nåværende stats på locken min ubuffet er: 820STA (11855hp) 740DMG (812shadow) 397 resi Spec: 24/37/0 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 0.2sec på Fear er gull verdt. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 0.2sec på Fear er gull verdt. Ja.. jeg ville gått for redusert cast time på fear også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå