Aachel Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de? Channeled spells? og de berøres ikke i det hele tatt av cast-time. Så om de kan forårsake prcs.. tror ikke det, men trenger å sjekke det. Endret 11. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de?Regnes vel som det blizz vil det skal regnes som, blir påvirket av -healing men er ikke en healing spell -.- Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de? Channeled spells? og de berøres ikke i det hele tatt av cast-time. Så om de kan forårsake prcs.. tror ikke det, men trenger å sjekke det. Lurer på om det går av initial cast. Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de?Regnes vel som det blizz vil det skal regnes som, blir påvirket av -healing men er ikke en healing spell -.- Tror det regnes som channeled, og da funker spellhaste. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Spellhaste funker ja, ingen tvil om det.k Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de? Channeled spells? og de berøres ikke i det hele tatt av cast-time. Så om de kan forårsake prcs.. tror ikke det, men trenger å sjekke det. Lurer på om det går av initial cast. Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de?Regnes vel som det blizz vil det skal regnes som, blir påvirket av -healing men er ikke en healing spell -.- Tror det regnes som channeled, og da funker spellhaste. Fant en tråd om det på forum: spellhaste + drain life Lenke til kommentar
dup Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei! Jeg har nå 41 points i affliction. Så hva burde jeg egentlig specce videre nå? Er forøvrig level 54, så burde jeg etter hvert begynne å tenke på respec, eller er affliction fin også videre? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Affliction er en fin ting videre. Jeg må si jeg er glad i 43 affliction, så Demonic Embrace og imp. imp. Men det er vel en smakssak. Improved Shadow Bolt og Bane for dps. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=IyMrbRfzqtbocZxx0xM Da får man 20% lengre range på destruction spells og 10% threat fra shadowbolt spam. Har ikke testet selv, men har lyst til å respecce snart. Edit: kalkulerer forresten Omen og KTM med threat reducing talents som Imp. Drain Soul og Destructive Reach? Edit 2: google ftw, talents blir kalkulert Endret 12. februar 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=IyMrbRfzqtbocZxx0xM Da får man 20% lengre range på destruction spells og 10% threat fra shadowbolt spam. Har ikke testet selv, men har lyst til å respecce snart. Edit: kalkulerer forresten Omen og KTM med threat reducing talents som Imp. Drain Soul og Destructive Reach? Edit 2: google ftw, talents blir kalkulert Imp drain soul er kun threatreduction fra Affliction spells, og Omen kalkulerer threat correct. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg vet at Imp. Drain Soul kun reduserer fra affliction, derfor Destructive Reach. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva mer enn stamina og intellect er det locks trenger? og hva trenger dem mest av? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 1. prioritet: +spellhit 2. prioritet: +damage 3. prioritet: +spellhaste 4. prioritet: +spellcrit 5. prioritet: Stamina Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=IyMrbRfzqtbocZxx0xM Da får man 20% lengre range på destruction spells og 10% threat fra shadowbolt spam. Har ikke testet selv, men har lyst til å respecce snart. vis det der er en raiding specc, hvorfor hvorfor HVORFOR har du improve howl of terror og ikke malediction, og null poeng i shadow embrace? en mye bedre raiding speccslik som jeg ser det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva skal du med Shadow's Embrace? Og en ting til: Stol på meg, Intensity er verdt 2 talent points. 41/0/20: http://www.wowhead.com/?talent=IAMrbRfzqtcoZxx0tr Du bytter ut Amplify Curse og Curse of Exhaustion til Suppression om du virkelig trenger spellhitten. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1 Dette er igrunn gode nyheter for warlocks, da mana drain er rimelig UBRUKELIG. Tar jo 20 min å draine players. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=IyMrbRfzqtbocZxx0xM Da får man 20% lengre range på destruction spells og 10% threat fra shadowbolt spam. Har ikke testet selv, men har lyst til å respecce snart. vis det der er en raiding specc, hvorfor hvorfor HVORFOR har du improve howl of terror og ikke malediction, og null poeng i shadow embrace? en mye bedre raiding speccslik som jeg ser det. Ja, det har du helt rett i! Jeg har satt poeng i imp howl of terror fordi jeg er en casual raider som kun farter rundt i Kara, så da har jeg satt av litt talentpoints til å leke litt med PvP også. Hvis jeg skulle gått for en ren raidspec, så hadde jeg ikke gått for det. Svaret mitt var til en som lurte på hvor han skulle sette resten av talentpoints etter at han hadde satt 41 i aff, så da fokuserte jeg mest på det som står i destruction treet. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 trenger litt hjelp, hører folk snakker om imp lvling. ha imp fremme så dotte flere targets og feare. Til dags dato har jeg tatt 1 og 1, noe som begynner å bli litt kjedelig dersom det viser seg at jeg kan ta flere om gangen. Gidder noen ta en kjapp gjennomføring i denne måten å lvle på ? jeg er lvl 48 affliction lock.Burde jeg kansje respecce ?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Utgangspunktet for imp. levling er talentet "Dark Pact". Om du ikke har dette er det på tide med en respec Det jeg gjør når jeg dreper ting er å dotte de opp med Siphon Life, Curse of Agony og Corruption, for deretter å feare og sette på de samme dots på neste target, og feare. Med min menge spelldamage (240 shadowdamage) dør den første på vei tilbake fra fear. Med dark pact slipper jeg å bruke Life Tap og kan dermed holde på i en evighet med 4-5 mobs samtidig. Lenke til kommentar
smy Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Noen tips til forbedring av gear her? Går mest i pvp som dere ser. lock min Endret 16. februar 2008 av smy Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hva med noe slikt? http://www.wowhead.com/?talent=IyMrbRfzqtbocZxx0xM Da får man 20% lengre range på destruction spells og 10% threat fra shadowbolt spam. Har ikke testet selv, men har lyst til å respecce snart. vis det der er en raiding specc, hvorfor hvorfor HVORFOR har du improve howl of terror og ikke malediction, og null poeng i shadow embrace? en mye bedre raiding speccslik som jeg ser det. Du Vil aldri bruke CoS som affliction specced, dersom ikke Raid leader tvinger deg til det.. disse talentpoengene skulle vært i destro-treet Shadow Embrace gjør absolutt ingenting. Howl of Terror er ubrukelig i de fleste raidsammenhenger (trash pull på Khael'tas?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå