Rata101 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du tenker vel på Vengeful Gladiator's War Staff. Gladiator's War Staff koster 27k honor og 40 AV marks Har man tid, men ikke penger, så anbefaler jeg Bloodfire Greatstaff fram til man har farmet nok poeng til Gladiator's. Dropper fra siste boss i BM og har litt bedre stats enn Bringer of Death. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det jeg tenker på er ikke nødvendigvis epics, nei, men gode starter-items som jeg kan klargjøre før jeg dinger 70, og rudnt der. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er level 65 nå og er ikke sikker på hvor ejg skal sette talents. Er det neon som har noen forslag til hvor jeg kan sette videre? Hadde vært fint hvis noen fylte ut opp til 70 som ett levling spec. Skal repsecce på 70 uansett så ikke tenk på end game. Spiller også på pvp server. Dette er det jeg har hittil. affliction leveling spec. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvilken metagem burde man egentlig gått for rettet mot pvp? Mystical Skyfire Diamond: Chance on spellcast - next spell cast in half time Powerful Earthstorm Diamond:+18 Stamina & 5% Stun Resist Swift Starfire Diamond:+12 Spell Damage and Minor Run Speed Increase Er fristet til å velge Mystical, men på en annen måte frister også powerful ED. Vanskelig valg. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvilken metagem burde man egentlig gått for rettet mot pvp? Mystical Skyfire Diamond: Chance on spellcast - next spell cast in half time Powerful Earthstorm Diamond:+18 Stamina & 5% Stun Resist Swift Starfire Diamond:+12 Spell Damage and Minor Run Speed Increase Er fristet til å velge Mystical, men på en annen måte frister også powerful ED. Vanskelig valg. Spec? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 SL/SL regner jeg med. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis han da bruker dots mest er vel SSD ganske bra? Litt mer spelldamage og run speed for kiting. Har ikke selv spilt warlock i arena ennå, men syns det virka som en bra meta gem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Funker ikke half spellcast på Drain Life/Drain mana? Endret 10. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvis det gjør det hadde nok jeg gått for det ja. Det gjør vel drain life dobbelt så kjapp? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) det fungerer, og ja det gjør det dobbelt så kjapt. Endret 10. februar 2008 av Rostad Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kan den procce av at dots ticker eller bare av at du applyer en dot? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 "On spell cast" Skulle tro det bare var på applying. Lenke til kommentar
smy Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ashj&n=Mish noen tips til forbedring av gear? snart ferdig med honor for s3 ring andre ting jeg kan fixe på? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ville maksa fel concentration jeg da men Endret 11. februar 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 1 poeng over i Shadow's Embrace, samt som nevnt, så ville jeg også maxa Fel Concentration. Ta bort poeng i Empowered Corruption. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det jeg tenker på er ikke nødvendigvis epics, nei, men gode starter-items som jeg kan klargjøre før jeg dinger 70, og rudnt der. 2x Spellstrike, Gladiator's War Staff, Bracers of Nimble Thought, Belt of Blasting, Boots of Blasting.. Alt etter hvor langt du er villig til å strekke deg. Det jeg kommer på i farten, du har jo gull såeh... I'd do it. Alt med proper enchants ofc. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bah, blasting deler slots med spellfire. :/ Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hvilken metagem burde man egentlig gått for rettet mot pvp? Mystical Skyfire Diamond: Chance on spellcast - next spell cast in half time Powerful Earthstorm Diamond:+18 Stamina & 5% Stun Resist Swift Starfire Diamond:+12 Spell Damage and Minor Run Speed Increase Er fristet til å velge Mystical, men på en annen måte frister også powerful ED. Vanskelig valg. Spec? For Pvp_: Powerful Earthstorm Diamond:+18 Stamina & 5% Stun Resist For Affliction: Swift Starfire Diamond:+12 Spell Damage and Minor Run Speed Increase For destro: Chaotic Skyfire Diamond - +12 Spell Critical & 3% Increased Critical Damage eller Mystical Skyfire Diamond: Chance on spellcast - next spell cast in half time, men procs på denne er blitt nerfet, så den var bedre før. Endret 11. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Funker ikke half spellcast på Drain Life/Drain mana? Nei - det proccer kun når du kaster spells og gjør ikke at dots ticker raskere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå går vel ikke dl/dm under DoT, gjør de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå