Aachel Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Shadowpriest? Skjønte ikke den helt jeg heller.. shadowpriests gjør mana til et mindre issue da.. og det er jo + dmg for hver gang man kan nuke i stedet for å life tappe.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 +10% shadowdamage, naturligvis. Tenkte ikke så langt. Sånn sett går jeg i fin synergi med fire mages og, som fire. Så litt på settene, ser at spellfire gir totalt større utbytte av +dmg og gir mer +crit. What to do? Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 +10% shadowdamage, naturligvis. Tenkte ikke så langt. Sånn sett går jeg i fin synergi med fire mages og, som fire. Så litt på settene, ser at spellfire gir totalt større utbytte av +dmg og gir mer +crit. What to do? +10% shadowdamage? Er det buffen fra Demonic Sacrifice du mener? Den er 15%. Og hva gjør du.. roller en mage og speccer fire? lol Ikke vær så lat da, gå og test det ut, mens du enda har sånn noen lunde lik + dmg på både fire og shadow Du vil se at shadowboltspamming med CoS oppe er mest dps, men da spørsdet bare om fire er såpass mye mindre at du finner det uhensiktsmessig, eller om du vil spille med mindre dmg output, og kanskje ha det mere moro. Uansett blir ikke heroics moro om du har 40-50% miss fordi du ikke har hitrating nok. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 10% vulnerability debuff fra shadowpriest. Og leser du egentlig hva jeg skriver? Jeg -vet- at SB scaler bedre enn incinerate. Jeg -vet- at jeg får debuffs fra andre klasser som buffer hver av de. Jeg -vet- at hitrating ikke er et -så- stort problem i heroics pga. moblevel. Og jeg har ikke anledning til å teste da warlocken min pr. dags dato kun er 54. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 10% vulnerability debuff fra shadowpriest. Og leser du egentlig hva jeg skriver? Jeg -vet- at SB scaler bedre enn incinerate. Jeg -vet- at jeg får debuffs fra andre klasser som buffer hver av de. Jeg -vet- at hitrating ikke er et -så- stort problem i heroics pga. moblevel. Og jeg har ikke anledning til å teste da warlocken min pr. dags dato kun er 54. Du kan jo sikkert prøve locken min da hvis du har lyst til det Den er 0/21/40 nå. Vet ikke om det har noen hensikt for deg men det er bare og si ifra.k Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det har faktisk det. Du er shadow? Får se litt hvordan det er å spille. Er bare 6 raske (hvorav 4 i outlands, derfor jeg er lawlguard) til jeg må velge specilization. Og jeg planlegger materialer og farming allerede. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 10% vulnerability debuff fra shadowpriest. Og leser du egentlig hva jeg skriver? Jeg -vet- at SB scaler bedre enn incinerate. Jeg -vet- at jeg får debuffs fra andre klasser som buffer hver av de. Jeg -vet- at hitrating ikke er et -så- stort problem i heroics pga. moblevel. Og jeg har ikke anledning til å teste da warlocken min pr. dags dato kun er 54. Feil. Hitrating har mye å si i heroics også. I allefall spellhit. Melee aner jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Melee-hit er alt, hvertfall som rogue. Jeg tenker at jeg ikke trenger slike voldsomme mengder (16%) spellhit siden jeg kun skal ta heroics. Jeg vet at det er level 73-kalkulasjonen til raidbosser som gjør dette nødvendig. De høyeste bossene i heroics er... 71? Altså ikke nødvendig med mer enn ~6% hit. Red.: Les gjerne nyansene før du svarer. Endret 5. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Melee-hit er alt, hvertfall som rogue. Jeg tenker at jeg ikke trenger slike voldsomme mengder (16%) spellhit siden jeg kun skal ta heroics. Jeg vet at det er level 73-kalkulasjonen til raidbosser som gjør dette nødvendig. De høyeste bossene i heroics er... 71? Altså ikke nødvendig med mer enn ~6% hit. Red.: Les gjerne nyansene før du svarer. Min warlock var den første toon jeg fikk til 70, of den jeg fremdeles synes er mest moro å spille. Men første gang jeg gjorde heroic hadde jeg problemer med å komme over warrior tank på dps.. det står enda for meg som en marerittaktig måte å oppdage spellhit på. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men det er stor forskjell på 16% og 6%. (That's almost 25% ), det er poenget mitt. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hvordan scaler spell hit/crit damage. når jeg ser på armory til høyt geara destro locks, så ser jeg ofte rundt 25% crit, og rundt 160 hit rating. det jeg lurer på er hvor mye +damage må jeg opp i før jeg kan ofre hit rating for crit rating? ligger nå på 16% hit 16% crit og 1140 shadow med fel armor. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) http://nihilum.mousesports.com/en/article/...5_man_raiding_/ Les å forstå Edit: Prøver og lære meg Og/å regelen. Endret 6. februar 2008 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) http://nihilum.mousesports.com/en/article/...5_man_raiding_/ Les å forstå Edit: Prøver og lære meg Og/å regelen. Flott link!! ./dnd reading Edit.. Leste gjennom det, og det er forsåvidt ikke noe nytt, men det jeg stusset litt på var at Hydross Fight var nevnt som en av de fights banishing adds var brukt. Vi bruker aoe på de adds, men kanskje adds hadde mer HP når guiden var skrevet? Endret 6. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg har bestemt meg nå. Jeg går for spellfire. Mister en del stats (66 stamina, f.eks). Men det er nå så. Critten gjør opp for det når den blir instance-bot. Samtidig kommer jeg til å få laget meg Spellfire, så jeg altså har hvertfall 5 epics klare sekundet jeg dinger 70. (enchantet og gemmet klart. :>) Så mange crafted som mulig skal grindes på forhånd. Jeg regner med å måtte kjøpe en del transmutes. Hva pleier folk å betale for det? Men er det noe mer utstyr jeg bør ha klart? 5slots er fylt, skal grinde badges til trinket (Icon of the Silver Crescent, f.eks). Tips? 0/21/40 fire. Endret 8. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva med Gladiator's Spellblade? Kan sannsynligvis skaffes mens man kravler på vei mot 70, eventuelt med en helg i AV. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hva med Gladiator's Spellblade? Kan sannsynligvis skaffes mens man kravler på vei mot 70, eventuelt med en helg i AV. Den og så kan du gjøre Sethekk Halls før du blir 70 og få offhandern derfra(quest reward), den er jo grei og starte med. Hvis jeg ikke husker feil så har den både +spellcrit og +spelldmg. Endret 8. februar 2008 av Wowaddict Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg har bestemt meg nå. Jeg går for spellfire. Mister en del stats (66 stamina, f.eks). Men det er nå så. Critten gjør opp for det når den blir instance-bot. Samtidig kommer jeg til å få laget meg Spellfire, så jeg altså har hvertfall 5 epics klare sekundet jeg dinger 70. (enchantet og gemmet klart. :>) Så mange crafted som mulig skal grindes på forhånd. Jeg regner med å måtte kjøpe en del transmutes. Hva pleier folk å betale for det? Men er det noe mer utstyr jeg bør ha klart? 5slots er fylt, skal grinde badges til trinket (Icon of the Silver Crescent, f.eks). Tips? 0/21/40 fire. Du kan jo gjøre det du har mulighet til får å få rep men Honor Hold - grinde instances før du leverer in quests etc.. les opp på det, for exalted med HH har du et bra våpen som rep reward. Det er i allefall noe å tenke på når du begynner quests i outlands. Icon of the Silver Crescent er en veldig bra trinket. Du får også en bra Wand fra badges. Jeg skjønner du tenker epics, så da bryr jeg meg ikke om å nevne blue questrewards. Edit: Gladiator's Spellblade er kanskje det du bør satse på først ja.. Endret 8. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stav? =( Stav er mye tøffere enn alt annet, ville gått for det jeg ^^ Pluss at den gir spellcrit og hit, noe som er fint for destru. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stav? =(Stav er mye tøffere enn alt annet, ville gått for det jeg ^^ Pluss at den gir spellcrit og hit, noe som er fint for destru. Hvilken stav tenker du på da? Problemet med destro er at det gear man trenger for å få til en destrolock ikke er så enkelt å få tak i. Men har du 3261 arenapoints så er Gladiator's War Staff bra.. Den har gode stats også som kommer godt med. Med så mange arenapoints er det kanskje en ide og specce demo eller affliction for og gjerne være i 3 teams. The Bringer of Death er billig BoE staff du kan finne på AH - på min server går den for rundt 30g - 50g Med 42 i critrating ville jeg tro at det er et bra alternativ å starte med når man dinger 70. Personlig liker jeg sword/offhand men jeg vil nok forsøke å få tak i The Nexus Key også.. om vi bare kan få has på Kael'thas... Er stuck der for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå