And1Baller Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nettopp joinet en guild, og lurer på om jeg skal forandre litt på speccen min. Kjører en 43/07/11 build med poeng i CoEx noe som strengt talt ikke er nødvendig. Har sjekket ut denne speccen: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...512200000000000 Men kommer nok til å savne Howl of terror. Andre alternativer jeg bør gå for? Har ikke så mye crit, har 1053 shadowdmg unbuffed. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 40/0/21 med malediction? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm, ganske så snasent det. Ofre UA for Ruin, er det verdt det i raidsammenheng? Med tanke på at jeg har lite crit - 10,20 prosent. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tror ikke det er så bra, med tanke på at du har så lite crit. Er jo selvsagt morsomt å critte høyt og sånt. Men til hvilken pris? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er ikke helt greit å ofre UA mot Ruin med det første. Hvor er du i forhold til spellhit cap til shadowbolt? (16%, gief +spellhit i destruction :<). Få opp det og crit så er det verdt det. Fram til da kan du kjøre 41/0/20 med malediction, f.eks. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 UA > Ruin i 4x/0/2x sammenheng, alltid. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Var det ikke noen som tilbakeviste dette? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm, jo, kanskje, men eneste tenkelige fight er Loatheb i Naxx. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Faktisk, så var jeg litt rask på avtrekkeren der, men man trenger tullete mengder crit for at UA skal tape mot Ruin i 4x/0/2x. +SpellDmg %crit to have for UA=Ruin 0 57.49% 500 52.20% 1000 49.26% 1500 47.71% 2000 46.75% Source = http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...20594&sid=1 Endret 31. januar 2008 av PSV Lenke til kommentar
Myx Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor skulle noen bruke 40 talentpoints i Affliction om de har lyst til å spamme shadowbolts uansett? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fordi en må gjøre noe mellom dot-reapplying? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm.. kan dere linke en build sånn at jeg vet eksakt hvor jeg skal putte poengene? Skjønner at det er lurt for meg å beholde UA foreløpig. Raider kun med charactern så det er ikke noe vits å linke build som funker til både PvP og PvE. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm.. kan dere linke en build sånn at jeg vet eksakt hvor jeg skal putte poengene? Skjønner at det er lurt for meg å beholde UA foreløpig. Raider kun med charactern så det er ikke noe vits å linke build som funker til både PvP og PvE. Takk på forhånd. noe slikt; http://www.wowhead.com/?talent=IEMRbRfkVtboZxx0tr om du vil ha en UA specc. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vil tro at dette er bedre for pur dps. Grim Reach kan også byttes ut med 5/5 Shadow Embrace. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Gå med Lycan sin, bortsett fra at du fjerner Shadow's Embrace og putter de over i Soul Siphon, den redder rævva di så utrolig mange ganger. (Da har du 1pt. du kan sette i f.ex Curse of Exhaustion for greater kiting.) Grim Reach byttes forresten aldri ut, skal man absolutt ha 5/5 SE (som jeg ser null mening i.) så tar man heller bort Nightfall eller no slikt. Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hva slags Dottimers bruker dere? Så at det ikke var noen ny versjon av Dottimer noe som jeg trenger virkelig for å maxe damagen min og ikke slacke Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ForteWarlock er fin, NECB er også fin og den holder styr på mer enn bare warlock spells. ClassTimer funker vel også. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 For all del ikke respec demo når du blir 60, affliction blir bare MYE bedre med alt spelldamage gearet du får i outlands. Jeg pulla glatt 4 mobs + per pull uten downtime at all. Demo build er undervurdert, den funker fint til leveling, og det er ingen ting i veien for å raide endgame instances (SSC/TK/Hyjal/BT) som demo,. og like vel gjøre konstant 1000-1100dps. Affliction flater ut etterhver, ingen i min guild bruker det mer, de er enten demo, eller destro (som meg) Affliction er kun bedre intil du får nok spellhit/crit. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Vil tro at dette er bedre for pur dps. Grim Reach kan også byttes ut med 5/5 Shadow Embrace. Den ultimate affliction spec for grinding/farming ser sånn ut: Affliction Den fungerer i raids også til du får gear met mer hit/crit. Du kan chainpulle med siphonlife+ 2 instant dots, dark pact du trenger aldri bruke drain life, og du kan ha impen din på follow, so manabatteri /og shield dersom du farmer fire elementals. Finnes ikke en frost mage i verden som kan farme bedre enn en lock med denne speccen Oh, ya, instant Howl of terror er et must, i tilfelle krise. Den ultimate Destrospec Anbefalt av Dr.Boom Endret 4. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Sa jeg at det var en grindespec? >_< Red.: Hva faen? Ingen Concentration for grinding? Improved Curse of Agony? 2/5 Bane og imp. Shadow bolt? Jada, det finnes nok noen sånne og. Endret 4. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå