Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Det fine med demo når du levler er at du får en del ekstra spell damage gratis, felguard ser også konge ut! Jeg prøvde begge mellom 60 og 70 (demo og aff) og merket ikke noe stor forskjell i hastighet, affliction var kanskje litt raskere.

 

Hvis du liker demo, gå for det. Fyll etter i affliction etter hvert. Alle tier 2 talentene, unntatt imp. Curse of weakness, er flotte for levling med felguard.

joda, jeg liker demo. Tenkte å fylle inn med affliction etter hvert. Som imp.corruption er ett must synest jeg. Felguard tar jo heller ikke så verst med dmg heller da :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det fine med demo når du levler er at du får en del ekstra spell damage gratis, felguard ser også konge ut! Jeg prøvde begge mellom 60 og 70 (demo og aff) og merket ikke noe stor forskjell i hastighet, affliction var kanskje litt raskere.

 

Hvis du liker demo, gå for det. Fyll etter i affliction etter hvert. Alle tier 2 talentene, unntatt imp. Curse of weakness, er flotte for levling med felguard.

 

Fra 60-70 speccet jeg Felguard og så hadde jeg ned til bane på destruction. Dette gjorde til at jeg kunne levle uten downtime, og gjøre god skade i instancer.

Nå er det selvfølgelig the real spec som teller; 21/40. ;)

Lenke til kommentar
Det fine med demo når du levler er at du får en del ekstra spell damage gratis, felguard ser også konge ut! Jeg prøvde begge mellom 60 og 70 (demo og aff) og merket ikke noe stor forskjell i hastighet, affliction var kanskje litt raskere.

 

Hvis du liker demo, gå for det. Fyll etter i affliction etter hvert. Alle tier 2 talentene, unntatt imp. Curse of weakness, er flotte for levling med felguard.

 

Fra 60-70 speccet jeg Felguard og så hadde jeg ned til bane på destruction. Dette gjorde til at jeg kunne levle uten downtime, og gjøre god skade i instancer.

Nå er det selvfølgelig the real spec som teller; 21/40. ;)

 

Håper du mener 0/21/40? :o

Lenke til kommentar
Det fine med demo når du levler er at du får en del ekstra spell damage gratis, felguard ser også konge ut! Jeg prøvde begge mellom 60 og 70 (demo og aff) og merket ikke noe stor forskjell i hastighet, affliction var kanskje litt raskere.

 

Hvis du liker demo, gå for det. Fyll etter i affliction etter hvert. Alle tier 2 talentene, unntatt imp. Curse of weakness, er flotte for levling med felguard.

 

Fra 60-70 speccet jeg Felguard og så hadde jeg ned til bane på destruction. Dette gjorde til at jeg kunne levle uten downtime, og gjøre god skade i instancer.

Nå er det selvfølgelig the real spec som teller; 21/40. ;)

 

Håper du mener 0/21/40? :o

 

Selvfølgelig. Glemte å skrive 0 foran.

 

Personlig elsker jeg å nuke. CoS, Immolate, Shadowbolt, shadowbolt etc..

Mye bedre enn å dotte, fyre av et par bolter og dotte igjen.

Lenke til kommentar

Gear/god spec/buffs/uptime/dårlig destrowarlock/mange variabler. Destructionspec slik blir ikke skikkelig effektivt om du skal ha DS i tillegg før du faktisk er 70 og har godt med gear. Dine 10% spellhit fra affliction kommer jævlig godt ut akkurat her.

 

Jeg vil tro at en Destruction warlock > Affliction warlock mot BT, men jeg kan ikke si dette sikkert.

 

Gief spellhit i Destruction.

 

Red.: Var han destruction i det hele tatt?

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Lurvefranzen, jeg knuste en annen warlock som bare spamma shadowbolts på DPS meteret i BF i dag. ;)

 

Hehe, tro meg, det er lettere å gjøre god skade i raid instancer enn i 5-man. Dessuten kommer det ann på gearet også.

For å være ærlig burde jeg være affliction lock med mitt gear for øyeblikket. Det ville jeg sikkert fått mest utbytte av, men jeg nekter. Kan ikke fordra dots i raids.

Skal nuke! Dessuten er jeg akkurat begynt igjen med raids, så jeg regner med å plukke opp noe bra gear fra TK / SSC framover.

Lenke til kommentar

Begynner å gå litt lei affliction builden min, alltid vært affliction. Gjør mest raids på charen så lurer på om jeg skal gå destro, er ganske usikker på hva jeg skal specce siden det treet er delt i Shadow og Fire. Har 1117 shadowdmg med fel armor buff (ikke imp). Er fire best for raiding? Guilden er ikke noe særlig hardcore, vi har Gruul på farm og prøver oss litt på Mag og TK/SSC. Noen som kan poste en specc og gear som jeg burde få tak i for at jeg skal gjøre litt god dmg i raids som Destro, har ikke peiling på det treet i det hele tatt :(

 

Har noen få points i det nå, Imp. Shadowbolt, bane og Shadowburn.

Lenke til kommentar

tror du bør ha over 1000 shadow dmg og minst 20% crit uten talents hvis du vil konkurrere med affliction locks. har ikke orket å prøve destro specc enda, kjipt å ofre spellhit for crit som man ofte må før man når mt/bt.

og det er helt klart shadow som er tingen. improved shadowbolt ;)

Endret av ObscureScience
Lenke til kommentar
hmm, forlsag til gode plasser å levle i lvl 51 og utover no? Searing Gorge suger balle :p

noen raske quests i azshara, så felwood

 

edit; Hit er det som øker dps mest til du hitter cap, så en fin blanding mellom +dmg og crit

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...