Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

SATAN. Gikk nettopp Sunken Temple med ei veninne som har en 70 shammy og en i guilden, 63 pally som er holy og ikke tar damage at all. Når vi kom til shade of "ett eller annet" så visste det seg at den ikke var "unlocka"..Skjer med det da? Kom fram til at det var en bug kanskje, fordi vi har cleara alle mobbs av betydning og alle småbosser fram til han. Noen som vet om det er noe spesielt vi kan ha gjort galt?

 

Dere har neppe tatt alle minibossene eller han der presten.. Tipper det er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SATAN. Gikk nettopp Sunken Temple med ei veninne som har en 70 shammy og en i guilden, 63 pally som er holy og ikke tar damage at all. Når vi kom til shade of "ett eller annet" så visste det seg at den ikke var "unlocka"..Skjer med det da? Kom fram til at det var en bug kanskje, fordi vi har cleara alle mobbs av betydning og alle småbosser fram til han. Noen som vet om det er noe spesielt vi kan ha gjort galt?

 

Dere har neppe tatt alle minibossene eller han der presten.. Tipper det er det.

prest? :p

Lenke til kommentar
SATAN. Gikk nettopp Sunken Temple med ei veninne som har en 70 shammy og en i guilden, 63 pally som er holy og ikke tar damage at all. Når vi kom til shade of "ett eller annet" så visste det seg at den ikke var "unlocka"..Skjer med det da? Kom fram til at det var en bug kanskje, fordi vi har cleara alle mobbs av betydning og alle småbosser fram til han. Noen som vet om det er noe spesielt vi kan ha gjort galt?

 

Dere har neppe tatt alle minibossene eller han der presten.. Tipper det er det.

prest? :p

 

Profeten, da. Uansett, du må drepe han for å komme deg til Shade of Eranikus, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
136790.jpeg

 

Sånn skal en warlock se ut!

 

 

Et avstandsbilde av en gnom i en thumbnail, kan det få blitt mindre egentlig? :p

 

Tror jeg må få meg briller... Ser ikke en kløyva skjit.

Er noe som ligner på en smurf, men den er kanskje litt for liten. smufe smurf kanskje.

Lenke til kommentar
SATAN. Gikk nettopp Sunken Temple med ei veninne som har en 70 shammy og en i guilden, 63 pally som er holy og ikke tar damage at all. Når vi kom til shade of "ett eller annet" så visste det seg at den ikke var "unlocka"..Skjer med det da? Kom fram til at det var en bug kanskje, fordi vi har cleara alle mobbs av betydning og alle småbosser fram til han. Noen som vet om det er noe spesielt vi kan ha gjort galt?

 

Dere har neppe tatt alle minibossene eller han der presten.. Tipper det er det.

prest? :p

 

Profeten, da. Uansett, du må drepe han for å komme deg til Shade of Eranikus, mener jeg å huske.

aha, var han jeg hadde Q på :p faen, trodde vi måtte gjøre ferdig Shade of Eranikus før Jammal'an vi :p damn

Lenke til kommentar
Et avstandsbilde av en gnom i en thumbnail, kan det få blitt mindre egentlig? :p

 

Tror jeg må få meg briller... Ser ikke en kløyva skjit.

Er noe som ligner på en smurf, men den er kanskje litt for liten. smufe smurf kanskje.

 

Dere vet at dere kan endre på det?

nei..hvordan det?

Lenke til kommentar

Litt avhengig av hva du foretrekker. Selv ble jeg veldig glad i Imp. Imp og Demonic Embrace. Samtidig er Devastate og Destructive reach (-threat = :love:) gode greier.

 

Om du planlegger å slaye skikkelig i instances setter du i imp. imp og Devastation + reach + shadowburn. Skal du gå mest solo kan du godt bygge litt i demonology. 15% intellect på dyret ditt gir en del ekstra i mana poolen din og.

Lenke til kommentar

noen som vet hva som er best å levle med? Aff eller demo? Faen, har sett og hørt mange som har sakt demo, men også de som har sakt aff, så jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gå. er 51 nå og har respecca til demo, men er fortsatt utsikker om det er det raskeste. Virker som det går fortere å drepe mobbs/pvp med dette som jeg har nå, men jeg vet rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Det fine med demo når du levler er at du får en del ekstra spell damage gratis, felguard ser også konge ut! Jeg prøvde begge mellom 60 og 70 (demo og aff) og merket ikke noe stor forskjell i hastighet, affliction var kanskje litt raskere.

 

Hvis du liker demo, gå for det. Fyll etter i affliction etter hvert. Alle tier 2 talentene, unntatt imp. Curse of weakness, er flotte for levling med felguard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...