Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 andre plasser enn aerie peak jeg kan finne en god del Q i The hinterlands? Har gjort det som er og gjøre fra Aerie Peak.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 andre plasser enn aerie peak jeg kan finne en god del Q i The hinterlands? Har gjort det som er og gjøre fra Aerie Peak.. nope, afaik :| Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har du vært i Searing gorge? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Har du vært i Searing gorge? nope..hvor finner jeg questene der da? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sjekk nord i searing gorge og se om du finner Thorium point. Der er det en del quester for din lvl. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sjekk nord i searing gorge og se om du finner Thorium point. Der er det en del quester for din lvl. okei. Må jeg krysse burning steppes for å komme til searing gorge? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gå igjennom badlands det er en inngang til Searing gorge helt vest i badlands. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gå igjennom badlands det er en inngang til Searing gorge helt vest i badlands. er der nå..var akuratt det jeg trodde og..men finner det ikke..ved ene helt nord vest så er det vakter, horde..så ved sør-vest er det en grotte med mega-troll Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Se mellom dem etter en vei opp i fjellet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 satan searing gorge questene suger balle :S Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 driver å levler en warlock atm, level 38 er den blitt nå.. bare toooo levler til dark pact, har ingen problemer atm med å farme da, drainlife ticks på 70 og SL som ticker for 32, eneste downtime som er er en bandage en gang i blandt når det har vært chainpulls på mange fler mobs enn planlagt. den blir aldri like kul som min warlock uansett >: Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 driver å levler en warlock atm, level 38 er den blitt nå.. bare toooo levler til dark pact, har ingen problemer atm med å farme da, drainlife ticks på 70 og SL som ticker for 32, eneste downtime som er er en bandage en gang i blandt når det har vært chainpulls på mange fler mobs enn planlagt. den blir aldri like kul som min warlock uansett >: jeg har female gnum, med to hestehaler, allerede mye kulere enn gnomen din. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 driver å levler en warlock atm, level 38 er den blitt nå.. bare toooo levler til dark pact, har ingen problemer atm med å farme da, drainlife ticks på 70 og SL som ticker for 32, eneste downtime som er er en bandage en gang i blandt når det har vært chainpulls på mange fler mobs enn planlagt. den blir aldri like kul som min warlock uansett >: jeg har female gnum, med to hestehaler, allerede mye kulere enn gnomen din. Rosa hår? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du ikke er female forsaken, er du ikke en kul warlock. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hvis du ikke er female forsaken, er du ikke en kul warlock. lol, Male Gnome med Grønt skjegg ftw! Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 driver å levler en warlock atm, level 38 er den blitt nå.. bare toooo levler til dark pact, har ingen problemer atm med å farme da, drainlife ticks på 70 og SL som ticker for 32, eneste downtime som er er en bandage en gang i blandt når det har vært chainpulls på mange fler mobs enn planlagt. den blir aldri like kul som min warlock uansett >: jeg har female gnum, med to hestehaler, allerede mye kulere enn gnomen din. det er ikke kult lenger, alt for mange female gnums med rosa musefletter Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sånn skal en warlock se ut! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sånn skal en warlock se ut! større bilde, pliiiiz Lenke til kommentar
Xint Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sånn skal en warlock se ut! Eeeeew.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 SATAN. Gikk nettopp Sunken Temple med ei veninne som har en 70 shammy og en i guilden, 63 pally som er holy og ikke tar damage at all. Når vi kom til shade of "ett eller annet" så visste det seg at den ikke var "unlocka"..Skjer med det da? Kom fram til at det var en bug kanskje, fordi vi har cleara alle mobbs av betydning og alle småbosser fram til han. Noen som vet om det er noe spesielt vi kan ha gjort galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå