DeadbeaT Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Resilience har vel ingen grense, men burde vel ikke ha så mye at det går på bekostning av andre stats. den har vel cap på 500ish har den ikke? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Over 400 begynner den å bli ganske ukurant, spesielt med SL/SL specc. Da har man 13% mindre sjanse for å bli crittet og 20% mindre critdamage.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ligger på 415 resilience selv og gidder ikke få mer pga da må jeg ofre andre stats. Det er ikke så utrolig viktig som andre tror fra 400 og oppover. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nei, har bikka 400 jeg også, så med mine 430 bryr jeg meg egentlig ikke om å skaffe mer. Har brukt alle gemslots på +sta. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som kan linke til noen bra Sl/Sl PvP filmer? http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=46251 Helt klart den beste. Å herregud for en drittfilm. Det var jo som å se en film på tv med konstant rulletekst. Healer virkelig lifedrain for 400 ish per tick ? seriøst .... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 21+ affliction, med Siphon Life og 31+ demonology, med Soul Link. Gjerne 24/37/0 eller 27/34/0. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Tilogmed mitt gear med SLSL spec heala drainlife for 400hpsec. OP? Jepp, men det er warlock, hjertebarnet til blizzard sammen med warriors. (Har begge deler på lvl 70 men ødelegge for de andre klassene jeg spiller) Endret 16. desember 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tilogmed mitt gear med SLSL spec heala drainlife for 400hpsec. OP? Jepp, men det er warlock, hjertebarnet til blizzard sammen med warriors. (Har begge deler på lvl 70 men ødelegge for de andre klassene jeg spiller)Buhu. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jaja, noen som liker ez-mode og andre som liker en utfordring. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det finnes ingen easy-mode class, bare counter-classes. Warlock sine counterclasses er rogues og warriors. (samt BM hunters) Taper noen av de mot warlock er det l2p issue. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det finnes ingen easy-mode class, bare counter-classes. Warlock sine counterclasses er rogues og warriors. (samt BM hunters) Taper noen av de mot warlock er det l2p issue. Kan vel diskuteres :o Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Egentlig ikke. Skal være ganske så ekstreme gear og situasjonsforskjeller før det blir tilfellet. Det er counterclasses mer enn noe annet. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du mener da ikke at en warrior har 100% winchance mot en SL/SL warlock om de er på samme gearnivå og er ca. like gode?.. Eller en BM hunter, selv om BM er en ræva PvP spec uansett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Altså: Jeg er rogue, combat swords Meg mot likt gearet warlock (skill ~samme), uansett spec: Rogue vinner. Meg mot likt gearet, skillet warrior: Warrior vinner. Warlock mot likt gearet, skillet shaman: Warlock vinner. Ja, det er mange stein-saks-papir-faktorer, men sånn er nå spillet 1on1. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) En ting som som jeg kom på nå, hmm.. CURSE MACRO! om paladin, shaman, mage, priest, warlock, druid, så cast Curse of Tongues. om hunter, så cast Curse of Weakness. om warrior, rogue, så cast Curse of Agony. (om blind, så cast Curse of Weakness) Går det an å lage en slik en? Endret 17. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det finnes ingen easy-mode class, bare counter-classes. Warlock sine counterclasses er rogues og warriors. (samt BM hunters) Taper noen av de mot warlock er det l2p issue. Warriors er lette Jeg eide 70 S1 warrior og 70 shaman samtidig i går med UA affliction spec :!: (rerollet tilbake for en liten stund pga arena) OG eide 70 S1 warrior + S2 mage samtidig også <3 Dette ble gjort i AV i går med hardpacked snow balls til hjelpemiddel. Endret 17. desember 2007 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå