Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starta nettopp med litt PVP (da S3 kom - farmet vindicator belt,boots,neck og ring + 2 s1 deler den siste uka) - SL/SL er smertelig imba i arena. Og felguard spec er veldig gøy i AV. Testa begge! :>

 

liten edit: PVE destruction spec er verdiløst i PVP har jeg funnet ut. vel, mot alt som ikke er warlocks, firemages og priests.

 

--rettet på uklare detaljer!--

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Da patchen kom når man kunne bli summonet ved hjelp av Meeting Stone(som er veldig lenge siden), synes jeg at våres summon charm er blitt litt ubrukelig. Hadde vært greit, hvis vi kunne "summonet" oss selv til steder/instances. Nesten som mages sin teleport.

Endret av Del1
Lenke til kommentar
Da patchen kom når man kunne bli summonet ved hjelp av Meeting Stone(som er veldig lenge siden), synes jeg at våres summon charm er blitt litt ubrukelig. Hadde vært greit, hvis vi kunne "summonet" oss selv til steder/instances. Nesten som mages sin teleport.

 

Jeg syns det er bedre nå så slipper jeg å farme 80 shards til hvert raid. Soulshard spart er en soulshard tjent! Og summoning har jo fortsatt sine lyse sider

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har begynt å spille litt wow igjen etter 2 år borte. Holder nå på med en blood elf warlock. Men jeg har null peil på hvordan jeg burde specce en warlock. Jeg er level 13 nå. Noen som vil tipse om hvordan jeg bør sette talentene? Legg gjerne med en link :)

Lenke til kommentar

Du burde specce affliction.

5/5 Imp Corruption

2/2 Improved Drain Soul

2/2 Soul Siphon

1/2 Improved Life Tap

5/5 Fel Concentration

2/2 Grim Reach (Eller imp CoA?)

2/2 Nightfall

2/2 Improved Life Tap

1/1 Siphon Life

1/1 Amplify Curse

3/3 Empowered Corruption

5/5 Shadow Mastery

1/1 Dark Pact

5/5 Contagion

2/2 Improved Howl of Terror

1/5 Shadow Embrace

1/1 Curse of Exhaustion

1/1 Unstable Affliction

 

Og resten tar du der du vil.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...