Epixx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg og en annen kompis er begge lolguard specc, voldtar det aller meste vi møter på i 2v2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 2 warlocks i 2v2 da? Da vil dere "voldta" det meste med uansett specc. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 rating på det teamet da? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Starta nettopp med litt PVP (da S3 kom - farmet vindicator belt,boots,neck og ring + 2 s1 deler den siste uka) - SL/SL er smertelig imba i arena. Og felguard spec er veldig gøy i AV. Testa begge! :> liten edit: PVE destruction spec er verdiløst i PVP har jeg funnet ut. vel, mot alt som ikke er warlocks, firemages og priests. --rettet på uklare detaljer!-- Endret 7. desember 2007 av nazrm Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Huh? Hva mener du? Du får jo ikke felguard med SL/SL Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, det er 2 forskjellige specs. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg og en annen kompis er begge lolguard specc, voldtar det aller meste vi møter på i 2v2 Møtte 2x warlocks med lolguard, jeg som rogue og teammaten min som mage. kan ikke si det var motstand en gang. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sitter og lurer på hva som er den beste dot-rotasjonen for en Affliction lock, på bossfights. noen innspill? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 er ikke så lett å finne en perfekt castingrotation med så mange dots som har forskjellig duration, prøv deg fram, refresh ting når det er på vei ut. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Da patchen kom når man kunne bli summonet ved hjelp av Meeting Stone(som er veldig lenge siden), synes jeg at våres summon charm er blitt litt ubrukelig. Hadde vært greit, hvis vi kunne "summonet" oss selv til steder/instances. Nesten som mages sin teleport. Endret 8. desember 2007 av Del1 Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da patchen kom når man kunne bli summonet ved hjelp av Meeting Stone(som er veldig lenge siden), synes jeg at våres summon charm er blitt litt ubrukelig. Hadde vært greit, hvis vi kunne "summonet" oss selv til steder/instances. Nesten som mages sin teleport. Jeg syns det er bedre nå så slipper jeg å farme 80 shards til hvert raid. Soulshard spart er en soulshard tjent! Og summoning har jo fortsatt sine lyse sider Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jo jo, det er sant... Men synes også at summon charm er litt ubrukelig noen ganger. Når man summone med meeting Stone. Synes det burde være som en teleport på en måte... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg syns det er bare greit.. Enig med Odd-Frank. Glad for å slippe å summone så mange. :x (shattrath -> tanaris f.eks - mange shards om man må summone et helt raid.) Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 summon er fortsatt brukbart iblant. f.eks om noen dør i vannet i SSC og de ikke kan rezzes pga avstand og må løpe så kan du summone de når de kommer inn i instancen igjen. sparer litt tid. men ellers er det ekstremt sjeldent jeg får bruk for den. Lenke til kommentar
dup Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! Har begynt å spille litt wow igjen etter 2 år borte. Holder nå på med en blood elf warlock. Men jeg har null peil på hvordan jeg burde specce en warlock. Jeg er level 13 nå. Noen som vil tipse om hvordan jeg bør sette talentene? Legg gjerne med en link Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du burde specce affliction. 5/5 Imp Corruption 2/2 Improved Drain Soul 2/2 Soul Siphon 1/2 Improved Life Tap 5/5 Fel Concentration 2/2 Grim Reach (Eller imp CoA?) 2/2 Nightfall 2/2 Improved Life Tap 1/1 Siphon Life 1/1 Amplify Curse 3/3 Empowered Corruption 5/5 Shadow Mastery 1/1 Dark Pact 5/5 Contagion 2/2 Improved Howl of Terror 1/5 Shadow Embrace 1/1 Curse of Exhaustion 1/1 Unstable Affliction Og resten tar du der du vil. Endret 13. desember 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du har skrevet imp lifetap to ganger, og forskjellige points begge ganger Endret 13. desember 2007 av eXploid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er rekkefølgen. Først tar han 1 points, å senere tar han den andre pointsen i Improved life tap. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du har skrevet imp lifetap to ganger, og forskjellige points begge ganger Det er fordi du skal ta Grim reach og Fel concentration før du tar det andre pointet i Life tap. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Imp. Life Tap er jo bare bra på lange fights hvor du ikke klarer å holde manaen oppe bare ved Dark Pact, så jeg vil si at det ikke er nødvendig for leveling. 1 poeng i suppression > 1 poeng i imp. Life Tap imo. Men det er vel en smaksak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå