Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Vis du enda ikke har gjort det, så vil jeg råde deg til og ihvertfall ta med 1 healer, vi prøvde igår og det var vanskeligere enn vi trodde. Det spawner 9-10packs med 15imper +at par demo guarder med 16k hp som hitter 200-500på cloth. Dette varer i 4-5min før bossen kommer, han er forhåndsvis lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har enda ikke gjort den :p

 

6 dager played på 70 å springer rundt med felsteed :blush:

Stikk til AV, eller få deg 30 av hver battleground.

 

Er lett å få seg epic mount, har human horse, AV mount, NE pvp mount, Dwarf pvp mount, warlock mounten, kostelimet fra headless horseman og har vært 70 7-10 dager nå tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Har enda ikke gjort den :p

 

6 dager played på 70 å springer rundt med felsteed :blush:

Stikk til AV, eller få deg 30 av hver battleground.

 

Er lett å få seg epic mount, har human horse, AV mount, NE pvp mount, Dwarf pvp mount, warlock mounten, kostelimet fra headless horseman og har vært 70 7-10 dager nå tror jeg.

 

Riding skill -host- :p

Lenke til kommentar

Når man først er warlock er det liksom litt av sjarmen å ha den hesten. Man føler seg liksom naken uten :p

Er også den råeste mounten i hele spillet etter min mening.

Brukte selv DRITlang tid på å skaffe gruppe til den questen. Fikk endelig på TG 5manns med kompiser.

 

De sloss og jeg reparerte, hadde 2 shards igjen av 14 eller noe sånt så døde jeg. Kom tilbake og alt var borte. Var ikke langt ifra å knuse tastaturet da. Alle var lei og gadd ikke en runde til. 2 shards holder heller ikke.

 

Så, av en eller annen grunn prøvde jeg å summone hesten, og det funka. Jeg døde tydeligvis AKKURATT i det vi var ferdig med impespawnen. Så var det bare å banke hesten og pang jeg hadde hatt mount.

Hadde folka dratt derfra før jeg fant ut at jeg kunne få mounten likevell hadde jeg nok lagt opp wow og skutt meg selv etterpå. Jævligere quest skal man lete lenge etter, spesielt nå etter TBC kom. Er jo ingen som tar DireMaul lengre.

Lenke til kommentar

Ok, har en del spørsmål, som jeg håper noen kan svare på:

 

1. Vurderer å prøve ut Felguard specc, duger denne i arena? (7/43/11)

2. Hvor mye HP/mana har cirka en felguard på level 70? Om ikke akkurat, cirka hvor mye sammenlignet med Void?

3. Hvor hardt slår en Felguard? (Jeg gir ~530ap med mine 930dmg)

Lenke til kommentar
Ok, har en del spørsmål, som jeg håper noen kan svare på:

 

1. Vurderer å prøve ut Felguard specc, duger denne i arena? (7/43/11)

2. Hvor mye HP/mana har cirka en felguard på level 70? Om ikke akkurat, cirka hvor mye sammenlignet med Void?

3. Hvor hardt slår en Felguard? (Jeg gir ~530ap med mine 930dmg)

 

1. Ville heller gått for drainespec (fel conc og emp corruption) om du skal ha felguard - aner ikke om det er best though!

2. Min har 7k.

3. Critter for 500-700 på players, litt høyere på mobs. (900 crit på galvagar i AV :x) Hits ligger vel på rundt 2-300.

Lenke til kommentar
Ok, har en del spørsmål, som jeg håper noen kan svare på:

 

1. Vurderer å prøve ut Felguard specc, duger denne i arena? (7/43/11)

2. Hvor mye HP/mana har cirka en felguard på level 70? Om ikke akkurat, cirka hvor mye sammenlignet med Void?

3. Hvor hardt slår en Felguard? (Jeg gir ~530ap med mine 930dmg)

 

Felguard funker fint i 5on5 teams, men er ikke veldig effektivt i 2on2. 3on3 har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar
Ok, har en del spørsmål, som jeg håper noen kan svare på:

 

1. Vurderer å prøve ut Felguard specc, duger denne i arena? (7/43/11)

2. Hvor mye HP/mana har cirka en felguard på level 70? Om ikke akkurat, cirka hvor mye sammenlignet med Void?

3. Hvor hardt slår en Felguard? (Jeg gir ~530ap med mine 930dmg)

 

Felguard funker fint i 5on5 teams, men er ikke veldig effektivt i 2on2. 3on3 har jeg ingen erfaring med.

Forklar gjerne hvorfor...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Dessuten så er felhunter nesten et must for mer resistance, for å CCe casters og fjerne eventuelle spell/effects. Dessuten hvis du blir for avhengi av felguarden, så er det kjipt å møte en warlock med banish ^^

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...