Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det jeg i prinsippet mente var at mager har fått to tier 3 (?) talent som de fleste mager har endgame til å bli almenneie. Derfor mener jeg også at warlocks burde få noe tilsvarene (omgjøring av talent points til normale skills).

6173655[/snapback]

Igjen, dette blir feil. Les hva jeg sa om å sammenligne skills ovenfor klasser.

 

 

Hvorfor blir det feil? Grunnen til at de gjorde skills allmenneie var jo for å få mer mangfold i builds til mage. Jeg er sikkert ikke den eneste som nærmest aldri har hatt build uten imp corruption.

 

Edit: Veldig krunglete formuler, men dere forstår sikkert. God sommer!

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Hvorfor blir det feil? Grunnen til at de gjorde skills allmenneie var jo for å få mer mangfold i builds til mage. Jeg er sikkert ikke den eneste som nærmest aldri har hatt build uten imp corruption.

6176539[/snapback]

Så, så fort mange begynner å bruke det, så skal det bli satt som en standard?
Lenke til kommentar
Hvorfor blir det feil? Grunnen til at de gjorde skills allmenneie var jo for å få mer mangfold i builds til mage. Jeg er sikkert ikke den eneste som nærmest aldri har hatt build uten imp corruption.

6176539[/snapback]

Så, så fort mange begynner å bruke det, så skal det bli satt som en standard?

6176659[/snapback]

 

Med tanke på forandringer i druid og mage treet, ja.

Lenke til kommentar
Er litt forskjellig da, warlockene må bruke 5 poeng, mens magene måtte bruke 16 poeng.

6179157[/snapback]

 

 

Det er forskjell ja, jeg kunne bedt om shadowburn, men ber så ydmykt om corruption :tease:

 

Skal ikke klage på warlock som klasse, for all del. Men corruption er dog den eneste DoTen jeg vet om som det er cast time på som ikke gjør "nuke" skade først som immolate etc.

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt turt å lese de sidene før du spurte?

 

Som jeg har sagt (så altfor mange ganger) før, jeg gikk for affliction og syns det gikk helt greit. Vil anbefale enten demonology eller affliction, grunnet destruction tapper deg fort for mana.

Lenke til kommentar
Synes warlock er litt for simpelt å spille jeg.... Er latterlig å bare trykke 2-3 knapper for så å eie alt i PvP.

6176152[/snapback]

 

Du kan selv prøve å spille en warlock opp til level60, så tror jeg du skifter mening.

Angående talent changes til mages.. Vel, hadde vært greit om 5/5 imp corruption ble en trainable skill.

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt turt å lese de sidene før du spurte?

 

Som jeg har sagt (så altfor mange ganger) før, jeg gikk for affliction og syns det gikk helt greit. Vil anbefale enten demonology eller affliction, grunnet destruction tapper deg fort for mana.

6201559[/snapback]

eg har lest hele Warlock tråden men finne bare build helt til level 60

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt turt å lese de sidene før du spurte?

 

Som jeg har sagt (så altfor mange ganger) før, jeg gikk for affliction og syns det gikk helt greit. Vil anbefale enten demonology eller affliction, grunnet destruction tapper deg fort for mana.

6201559[/snapback]

eg har lest hele Warlock tråden men finne bare build helt til level 60

6202480[/snapback]

Ikke gjør deg helt hjelpesløs heller da :hrm: . Det skal være mulig å improvisere litt.

 

Les. Smil og se glad ut :thumbup: .

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt turt å lese de sidene før du spurte?

 

Som jeg har sagt (så altfor mange ganger) før, jeg gikk for affliction og syns det gikk helt greit. Vil anbefale enten demonology eller affliction, grunnet destruction tapper deg fort for mana.

6201559[/snapback]

eg har lest hele Warlock tråden men finne bare build helt til level 60

6202480[/snapback]

Ikke gjør deg helt hjelpesløs heller da :hrm: . Det skal være mulig å improvisere litt.

 

Les. Smil og se glad ut :thumbup: .

6202918[/snapback]

Evig Smil :D

Lenke til kommentar
Synes warlock er litt for simpelt å spille jeg.... Er latterlig å bare trykke 2-3 knapper for så å eie alt i PvP.

6176152[/snapback]

 

Du kan selv prøve å spille en warlock opp til level60, så tror jeg du skifter mening.

Angående talent changes til mages.. Vel, hadde vært greit om 5/5 imp corruption ble en trainable skill.

6201573[/snapback]

 

Holder på, håper jeg tar feil fordi warlock hittil er umåtelig morsomt :)

(men foreløpig er paladin vanskeligere å spille IMO)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alle 3 buildene, destruction til levling er garantert ikke noe smart.

 

Affliction 31 points, og resten i Demonology ville jeg valgt for levling.

 

Selv bruker jeg demonology 31 og resten i affliction nå. Bytter nok på level 60, slik at jeg får Nightfall / Conflag, ville tippe dette er den beste builden for PvP. Om du ikke skal ha Soul link og lite DPS.

 

Men affliction er garantert det beste og levle med, siden du får både pet mana drain (Dark pact), imp lifetap og imp lifedrain. Du går aldri tom for mana. Kan drepe kanskje 10-20 mobs før du må drikke. Anbefales på det varmeste. ;)

 

--------

 

Er selv L57, og Warlocks er i allefall den morrsomste klassen jeg har spillt :)

Endret av percha
Lenke til kommentar
Likte ikke NF/Conf i pvp, gikk tilbake til min kjære sm/ruin :p

Syntes det brukte mye mer mana, artig å få 4000 crits me soulfire men hadde mye lavere dmg i raids.

 

<3 SM/RUIN <3

6207348[/snapback]

 

Mmmm. Og jeg gikk tilbake til MD/ruin (fra SM/ruin) i håp om å kunne skyte uten å få aggro.. Men neida!

Lenke til kommentar

Hvordan blir man på damage meters hvis man kjører + shadow damage gear og har builden. Shadow mastery og Demonic Sacrifise. saccer felhunter for mana og drainer life samt dotsa corruption, agony og siphon life.

 

Nightfall når det proccer.

 

Man tar opp 4 debuff plasser da men :p

 

blir det noe dreis med damage da eller? What you think?

 

Edit: Fikset dårlig norrsck

Endret av ulv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...