Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Syns ikke destruction er noe artig i PvP etter jeg ble 70. Den tærer og du blir bare nuka ned (bortsett fra fire mages og shadowpriest/DoTwarlock siden man har nether protection). Dessuten går du oom så er du død Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hmm, det kommer vel kanskje litt an på hvilke gear du har. Jeg ville prioritert +crit, men om du ikke har så mye spelldamage er det jo håpløst med destruction. Kanskje du kunne lagt ut en link til armory? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) se i signaturen edit: Armory virker litt treg nå. Jeg er atm sl/sl med 480 resilience og 12k hp. Speccer jeg destro så får jeg litt over 400 resilience rundt 15% crit og ca 900 +dmg(er litt usikker på +dmg) uten den andre trinketen Endret 30. november 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Beklager, så ikke at du hadde det i signaturen din. Jeg ville nok gått for spelldamage-trinket med ditt gear. Hvordan er det å kjøre SL/SL med såppas mye +crit egentlig? oO Endret 30. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Trur ikke han har så mye crit, han sier han får 15% crit med destruction. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Beklager, så ikke at du hadde det i signaturen din. Jeg ville nok gått for spelldamage med ditt gear. Hvordan er det å kjøre SL/SL med såppas mye +crit egentlig? oO Har tatt crit ting pga jeg vil specce destro, men kan ikke si at jeg tror det er noen stor forskjell. Det er så lite forskjell på de 2 gladiator settene så jeg tar heller felshroud som gir meg muligheten til å spille destro. Tror det er 29 stam eller noe sånt. 15% crit av gear ikke med talents Endret 30. november 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hva bør jeg velge av gladiator gear, er lolguard nå men skal respecce sl/sl tror jeg..hvilke pieces av felweave og hvilke av dreadweave? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Hva bør jeg velge av gladiator gear, er lolguard nå men skal respecce sl/sl tror jeg..hvilke pieces av felweave og hvilke av dreadweave? Med SL/SL er dread best (den som ikke har crit på, tror det var dread), da du ikke kommer til å caste noe som kan critte. Dessuten så har crits blitt ganske ubrukelig pga resilience, så det er bedre å satse på¨høy +dmg. Destruction har blitt helt ødelagt av resilience On a side note: Kjøpte 3 deler Vengeful Glad's gear på onsdag, i tillegg til honor-boots. Det boosta Resiliencem min fra 170 til 340 og jeg fikk en brukbar hp-økning. Man kan trygt si at det var massiv forskjell. Warriors er ikke et stort problem lengre, med mindre de har lolherald og/eller sykt gear. Rogues er fortsatt umulig men Er UA specca forresten. Endret 30. november 2007 av zypher_ut Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Felweave og Dreadweave sammen skaper faktisk + 70 resilience. Blizz sa de hadde fjernet det, men henger enda igjen hos Warlocks. Har started 2v2 med Shadowpriest i dag, ownage Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Felweave og Dreadweave sammen skaper faktisk + 70 resilience. Blizz sa de hadde fjernet det, men henger enda igjen hos Warlocks. Har started 2v2 med Shadowpriest i dag, ownage De har de aldri påstått å ha fjernet. Det er forskjellige sesonger som ikke gir 2 bonuser lenger. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er sl/sl fortsatt det som gjelder for pvp? er 43/7/11 for tiden, noe som funker i både pve og pvp imo, men savner sl litt og. Og jeg går aldri i verden Failguard tror jeg Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 lvl 64 warlock har lyst å prøve lolguard specc, noen som kan lage en fin talent build til meg ? Takk får hjelp Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 lvl 64 warlock har lyst å prøve lolguard specc, noen som kan lage en fin talent build til meg ? Takk får hjelp Build Send på felguard, CoA-corr-Immolate-drain life, repeat. Immolate er sist slik at den direkte skaden fra den ikke drar aggro fra felguard på starten. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det som er med felguard er at du bruker sa mye tid pa a heale han at det nesten ikke er no vits. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 final step i dreadsteed mount quest serien skal i Dire Maul.. klarer jeg denne alene? eller i værste fall har jeg en 70 Rogue med meg Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kommer ann på utstyret ditt og hvor god du er... Er du full green eller har du fullt T6? hadde du hatt sist nevnte tror jeg ikke du hadde spurt her Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kommer ann på utstyret ditt og hvor god du er... Er du full green eller har du fullt T6? hadde du hatt sist nevnte tror jeg ikke du hadde spurt her har for det meste pvp gear. så har jeg 2 deler av dungeon 3 settet. vanskelig og besvare hvor god jeg er. men med en rogue bak ryggen skal jeg klare det? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er ingen fasit svar på dette. Er jo berre og prøve og finne ut selv. Ingen her inne som kan si at du/dere er gode nokk:) Prøv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Du klarer ikke å recharge itemene i instancet hvis du blir attacket av mobs Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ta med roguen og inviter karakterer som er i levelrangen for instancen, så skal det nok gå seg til på et vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå