Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Syns ikke destruction er noe artig i PvP etter jeg ble 70. Den tærer og du blir bare nuka ned (bortsett fra fire mages og shadowpriest/DoTwarlock siden man har nether protection). Dessuten går du oom så er du død :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager, så ikke at du hadde det i signaturen din.

 

Jeg ville nok gått for spelldamage med ditt gear.

Hvordan er det å kjøre SL/SL med såppas mye +crit egentlig? oO

 

Har tatt crit ting pga jeg vil specce destro, men kan ikke si at jeg tror det er noen stor forskjell. Det er så lite forskjell på de 2 gladiator settene så jeg tar heller felshroud som gir meg muligheten til å spille destro. Tror det er 29 stam eller noe sånt.

 

15% crit av gear ikke med talents

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar
Hva bør jeg velge av gladiator gear, er lolguard nå men skal respecce sl/sl tror jeg..hvilke pieces av felweave og hvilke av dreadweave?

Med SL/SL er dread best (den som ikke har crit på, tror det var dread), da du ikke kommer til å caste noe som kan critte. Dessuten så har crits blitt ganske ubrukelig pga resilience, så det er bedre å satse på¨høy +dmg. Destruction har blitt helt ødelagt av resilience :)

 

On a side note:

Kjøpte 3 deler Vengeful Glad's gear på onsdag, i tillegg til honor-boots. Det boosta Resiliencem min fra 170 til 340 og jeg fikk en brukbar hp-økning. Man kan trygt si at det var massiv forskjell. Warriors er ikke et stort problem lengre, med mindre de har lolherald og/eller sykt gear. Rogues er fortsatt umulig men :p Er UA specca forresten.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Kommer ann på utstyret ditt og hvor god du er... Er du full green eller har du fullt T6? hadde du hatt sist nevnte tror jeg ikke du hadde spurt her

har for det meste pvp gear. så har jeg 2 deler av dungeon 3 settet.

vanskelig og besvare hvor god jeg er.

men med en rogue bak ryggen skal jeg klare det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...