Lycantrophe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 10% spellhit er godly, du har ikke bruk for Drain life. Am I right? Lenke til kommentar
Marker Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 mener å huske at mange av buildene jeg har sett kun har 1 poeng i Shadow embrace. Hva er grunnen til dette? 0 vs 1 vs 5 poeng? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Grunnen til at man setter et poeng i Shadow's Embrace er rett og slett fordi at det teller som en ''Affliction'' effect, og dermed får man mer draining på Drain Life. (+4%) Lenke til kommentar
Marker Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aha. Takk for kjappt svar. Har det alltid vært sånn? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er faktisk ikke helt sikker, jeg tror det. Kom ikke Shadow's Embrace med TBC? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er faktisk ikke helt sikker, jeg tror det. Kom ikke Shadow's Embrace med TBC? mener den har vært der før TBC. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, det gjorde den garantert. Jeg mener selvfølgelig 2.0 patchen som kom 1-2 måneder før TBC. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvilken rekkefølge burde jeg kaste dots? Hadde en taktikk før, men har glemt den. Jeg er affliction specc nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kaster sånn her: Lengst dot -> Kortest dot Siphon life - Curse of Agony -> Corruption Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kaster sånn her: Lengst dot -> Kortest dot Siphon life - Curse of Agony -> Corruption Joda, men det er jo en spesiell taktikk for å få best mulig dmg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kaster sånn her: Lengst dot -> Kortest dot Siphon life - Curse of Agony -> Corruption Joda, men det er jo en spesiell taktikk for å få best mulig dmg. Mest mulig dmg? Curse of agony først fordi den stiger i dmg.... ? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg kaster sånn her: Lengst dot -> Kortest dot Siphon life - Curse of Agony -> Corruption Joda, men det er jo en spesiell taktikk for å få best mulig dmg. Mest mulig dmg? Curse of agony først fordi den stiger i dmg.... ? Godt mulig.. var nå i alle fall en rekkefølge for å utnytte dmg mer. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det kommer vel an på om DoTene dine får ticket ferdig eller om moben er død før den tid. I castsequencen jeg bruker har jeg vanligvis sl, CoA, corr. dette funker supert i instancer, litt avhengig av tanken. Har groupet mye med pallytanks i det siste. Da DoTer jeg opp maintarget, så resten og fortsetter så å nuke main-target. Da får de stort sett ticket ferdig. Det er sequencen jeg bruker når jeg sologrinder også, men da åpner jeg med SB eller UA i tillegg på den første moben før jeg springer rundt og plukker opp 4-5 nye mobs og så instaHowl og begynner å loote mens de springer doeløst rundt og dør. Dersom det er få targets og gruppen er DPS heavy er det kanskje greiere å sette SL på slutten for å få mest mulig DPS ut av det. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 UA -> Immolate -> CoA -> Corruption -> evt Siphon Life -> Drain Life Så slipper man at casting blir interrupta ved at du caster mens mobben løper mot deg. Har du en fin affliction build så går du _aldri_ tom for mana/hp og trenger ikke kjøpe mat eller vann da du alltid har dette fylt opp. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Bruker du immolate når du grinder som affliction? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Immolate er vel strengt tatt ikke verdt det mens men grinder. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 UA -> Immolate -> CoA -> Corruption -> evt Siphon Life -> Drain Life Så slipper man at casting blir interrupta ved at du caster mens mobben løper mot deg. Har du en fin affliction build så går du _aldri_ tom for mana/hp og trenger ikke kjøpe mat eller vann da du alltid har dette fylt opp. Ville heller brukt UA -> Start å springe -> SL CoA Corr, neste mob, SL CoA Corr til du har 4-5 mobs -> InstaHowl -> Se dem falle som fluer... Dersom du ikke er levlet høyt nok til InstHowl, UA -> fear -> CoA Corr SL -> DP/Lifetap -> Rinse and repeat. Kan fint begynne å angripe neste før forrige er død. Trikset er å finne mobs som har ca nok HP til at du tar dem ned med de DoTene du slenger på dem. Evt overskytende kan du ta med pet, nightfall proc, Drain Soul eller life, alt etter om det er mana / HP du mangler... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Drain soul = rank1 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Cast sequencen jeg bruker når jeg er affliction: Siphon Life, CoA, UA og Corr. rett etter, immolate, shadowbolt spam til redotting. Edit: Blir kanskje litt verre å bruke den når man grinder.. sorrry, tenkte meg ikke om Når jeg grinder: CoA, Corr, SL -> neste mob. Endret 25. november 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har tenkt til å specce destro til pvp nå, og lurer på hvilke trinkets jeg skal ta. Jeg tar jo, selvfølgelig, Medallion of the Horde, men det er den andre jeg er mer usikker på. Jeg kan enten ta Quagmirran's Eye, og spare litt honor, eller Icon of the Silver Crescent. Men de jeg vurdere mest er de nye, enten dem med crit eller den med spelldmg. Hvilken burde jeg ta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå