Solidsturla Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Slappe av? den er jo stress. Affliction derimot.. Send på felguard+sette på dots+gå å gjøre noe annet Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sette på dots -> gå å gjøre noe annet. enklere! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) sette på dots -> gå å gjøre noe annet. enklere! ctrl+1>1.5 sec cast UA ^^ Uansett så er det vel det at du så lett kan ta flere mobs om gangen som gjør affli så mye bedre Endret 13. november 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Felguard gir downtime. Det gjør ikke affliction. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det ga aldri meg downtime fra 67-69 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Brukte Felguard hele veien fra 61-70. Ble ikke mye downtime på meg. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Funker det å bruke pvp gear i instancer? Lenke til kommentar
War Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Som dps går jo det men man nerfer mye spelldamage osv for res Men det er mye bedre en 5man blues^^ Endret 15. november 2007 av War Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Funker det å bruke pvp gear i instancer? ja, men det er langt ifra optimalt. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Merciless er vel bedre enn random blått pvp gear. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Merciless er vel bedre enn random blått pvp gear. på +dmg og crit, kanskje. Men på pvpgearet mangler du hit! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Som officer i guilden, ser jeg igjennom en god del applications hver dag. Det er utrolig hvor mange som tror de kan gjøre det bra bare fordi de har x av y stat, men over hode ikke har tenkt over at + hit faktisk er like viktig, om ikke viktigere. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå er jo drain life en heal spell. går da + healing på denne? Det som blir rettferdig da. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 + hit faktisk er like viktig, om ikke viktigere Ser hele tiden rogues half epic kara og dem skryter av sin AP og når jeg spør om +hit svarer dem 0-10 Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå er jo drain life en heal spell. går da + healing på denne? Det som blir rettferdig da. tror det er en del som tror dette da jeg har sett locks her og der med +healing gear. faktum er at den er en damage spell som påvirkes kun av +shadow dmg og haste rating. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har fortsatt SL/SL nå og eier forsatt merciless warriors <3 Nerfen med at MS og andre ting effecter drainlife var vel ikke så stor som jeg trodde. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg skjønner ikke at dere får til å bruke drain life, jeg blir alltid pummla med en gang jeg kaster et shadowspell. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg skjønner ikke at dere får til å bruke drain life, jeg blir alltid pummla med en gang jeg kaster et shadowspell. Du må time det riktig og ta fake drain life, hvor du later som om du tar drainlife. Den taktikken bruker ivertfal jeg, men funker jo ikke alltid. Hadde en morsom fight med en protection warrior med full T6, tok en stund pga all hp'en Endret 22. november 2007 av DNA Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg skjønner ikke at dere får til å bruke drain life, jeg blir alltid pummla med en gang jeg kaster et shadowspell. Du må time det riktig og ta fake drain life, hvor du later som om du tar drainlife. Den taktikken bruker ivertfal jeg, men funker jo ikke alltid. Hadde en morsom fight med en protection warrior med full T6, tok en stund pga all hp'en Det hørtes veldig mana effektivt ut å fake ta å fake drain life.... Kan skjønne det med sb, men hvis warriorern har litt mellom ørene så går det nok dårlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg skjønner ikke at dere får til å bruke drain life, jeg blir alltid pummla med en gang jeg kaster et shadowspell. Du må time det riktig og ta fake drain life, hvor du later som om du tar drainlife. Den taktikken bruker ivertfal jeg, men funker jo ikke alltid. Hadde en morsom fight med en protection warrior med full T6, tok en stund pga all hp'en Det hørtes veldig mana effektivt ut å fake ta å fake drain life.... Kan skjønne det med sb, men hvis warriorern har litt mellom ørene så går det nok dårlig Fake med rank 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå