Lockslay Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ta 3 deler av det settet uten, og 2 med det andre, for dobbel +35resilience bonus;-) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ta 3 deler av det settet uten, og 2 med det andre, for dobbel +35resilience bonus;-) det der blir vell "fixet" i 2.3 har jeg hørt. ikke 100% sikker da men men vis jeg skal gå for et spesifikt sett.. hvilket? Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det uten critt bonus. Dreadweave Pga. Du trenger ikke critts i den speccen og det har mer stamina=mer utbytte av +dmg bonus fra pet Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det uten critt bonus. Dreadweave Pga. Du trenger ikke critts i den speccen og det har mer stamina=mer utbytte av +dmg bonus fra pet takker for den men hvordan blir SL speccen etter 2.3? da den får en liten nerf. er den framdeles værdt og bruke? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Litt offtopic, men når season3 kommer, mister man oppspart honor og arenapoints slik at man ikke kan spare opp og kjøpe alt på engang? Eller er det bare bull? Litt nervøs for å miste det jeg har spart opp, bedre å bruke de opp nå enn å miste de, men på en annen side kan dette bare være teite rykter jeg har hørt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Litt offtopic, men når season3 kommer, mister man oppspart honor og arenapoints slik at man ikke kan spare opp og kjøpe alt på engang? Eller er det bare bull?Litt nervøs for å miste det jeg har spart opp, bedre å bruke de opp nå enn å miste de, men på en annen side kan dette bare være teite rykter jeg har hørt. du mister arena points. men ikke honor. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ta 3 deler av det settet uten, og 2 med det andre, for dobbel +35resilience bonus;-) det der blir vell "fixet" i 2.3 har jeg hørt. ikke 100% sikker da men men vis jeg skal gå for et spesifikt sett.. hvilket? det blir fixet, så ikke ta to av hver, ta det settet som passer eg best. du mister arena points. men ikke honor. tull tull, du får med deg 5k arena points, og opp til 75k honor points til 2.3/s3 ) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 ta 3 deler av det settet uten, og 2 med det andre, for dobbel +35resilience bonus;-) det der blir vell "fixet" i 2.3 har jeg hørt. ikke 100% sikker da men men vis jeg skal gå for et spesifikt sett.. hvilket? det blir fixet, så ikke ta to av hver, ta det settet som passer eg best. du mister arena points. men ikke honor. tull tull, du får med deg 5k arena points, og opp til 75k honor points til 2.3/s3 ) okay. trodde du mistet arena points. my bad Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Rating resettes forøvrig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 takker for den men hvordan blir SL speccen etter 2.3? da den får en liten nerf. er den framdeles værdt og bruke? Jeg skal ivertfal respece firelock pga dette, warriors vill være umulige med SL/SL. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Tull, tull for nå har det egnetlig vært for lett og ta MS-warriors. Soul link gjør at den speccen er konge bra å ha fremdeles Endret 11. november 2007 av Lockslay Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er tull at Blizzard balanserer mtp. 2v2 og 1v1 i det hele tatt. SL/SL er ikke OP i 3v3 eller 5v5. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Rating resettes forøvrig. Ja, ratingen på alle arena teams blir resatt til 1500 rating. Max honor du kan ha er 75.000 og max arena points du kan ha er 5000. Dette blir ikke resatt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er tull at Blizzard balanserer mtp. 2v2 og 1v1 i det hele tatt. SL/SL er ikke OP i 3v3 eller 5v5. SL/SL funker veldig fint for meg i 3v3/5v5 team. Dog ville unstable corruption vært å foretrekke i 3v3/5v5. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg syns det er av og til vanskelig å slå gode warriors nå, men jeg tror ikke drain life nerf vil gjøre noe forskjell fordi du aldri får brukt det. Det blir litt forskjell med shipon life, men ikke glem at vi faktisk får 26% mere healing pga fel armor. Snakker om med sl/sl Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg bruker nesten aldri Fel Armor, ihvertfall ikke mot warriors. Er det nabbete? For jeg tåler så lite da. 130 ressillience 9,7 HP. Dårlig gear. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg bruker alltid Fel armor, synes ekstra damage er verdt det, har SL/SL spec atm. Og: Skal Pala og Warlock være bra duo i arena? Har pala på 2v2 arena teamet mitt og vi bare vinner, vi slår Merciless folk osv og han har nesten bare pve gear uten om 1 Merciless, så han har bare 35 resilience. Endret 12. november 2007 av DNA Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tja, paladin og warlock burde vel gå fint. Dog er vel det beste resto druid/warlock, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jeg bruker nesten aldri Fel Armor, ihvertfall ikke mot warriors. Er det nabbete? Ja... Endret 12. november 2007 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg bruker nesten aldri Fel Armor, ihvertfall ikke mot warriors. Er det nabbete? Ja... Innholdsrikt svar. Kjempeflott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå