PSV Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er mye bedre å draintanke, droppe immolation og bruke darkpact. Uenig. Du kan pretty much droppe CoA og SL om du har mana problemer, men Immolate blir nok den beste måten å starte en fight med såfremt du ikke har absurde mengder med +shadow wrath gear. (som dessuten er vanskelig å skaffe før outlands.) Du kan derimot droppe Immolate til fordel for Unstable Affliction på level 50. Altså: Immolate > Corruption > Drain Life. (Deretter Dark Pact og Life Tap, med førsteprio på Dark Pact) - selvfølgelig med impen ute. Når dotsa dine gjør nok damage til å drepe stuff (se: Outlands) så bare løper du rundt og dotter ting, instant-fearer de, og ser de dør. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det gjorde jeg allerede på 45. "Usannsynlige" mengder Shadow Wrath-gear får du på ~40 (Shadoweave++), immolate koster mye mana for skaden, og kombinasjonen av tre dots + lifetap + drain life dreper alt før 40. Før 40 bruker man Voidwalker uansett. Mana er aldri noe problem, med mindre du sverger til å bruke Nightfall på alle procs. Jeg klarer mer stort sett uten, selv om den er utrolig grei å ha. Og ja, jeg har poeng der, men bruker ikke alle procs. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noe spesielt som skjer med locks på patch 2.3? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noe spesielt som skjer med locks på patch 2.3? Drain life og siphon life blir flyttet fra "drains" til "heals" og anses heal over time. dermed under effekt av for eks Mortal strike og andre "senke healing effekt" debuffs Ritual of Souls og noe annet fikk mindre cd.. :/ Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noe spesielt som skjer med locks på patch 2.3? Drain life og siphon life blir flyttet fra "drains" til "heals" og anses heal over time. dermed under effekt av for eks Mortal strike og andre "senke healing effekt" debuffs Ritual of Souls og noe annet fikk mindre cd.. :/ kk.. blir jo spennende og prøve:) gleder meg som en nisse i spiderman drakt Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Synes ikke Warlocks trenger en nerf Lenke til kommentar
Damp Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som vet om det noen gang vil bli warlock flymounts? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tviler egentlig på det, for i neste expansion pack vil det vel ikke engang være mulig å bruke flying mount i Northrend? Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 blizz har snakket om at flying mounts skal bli tilgjengelig i northrend og kanskje azeroth. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 tror dere jeg klare Imp delivery aleine? i Scholomance.. har en kompis som kan hjelpe vis ikke jeg klarer det.. Lenke til kommentar
avalon661 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 tror dere jeg klare Imp delivery aleine? i Scholomance..har en kompis som kan hjelpe vis ikke jeg klarer det.. Tror ikke det skal være noe problem, jeg greide det fint på level 70 med felguard. Lenke til kommentar
avalon661 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Tviler egentlig på det, for i neste expansion pack vil det vel ikke engang være mulig å bruke flying mount i Northrend? Vel, de vil ikke tillate bruk av flying mounts i northrend på grunn av at de ikke vil at spillerene skal gå glipp av områder osv. som blizzard har brukt mye tid på å lage. Ettersom jeg har fått med meg skal det være mulig å bruke flying mount i northrend rundt 78-80. Det er også snakk om at blizzard kanskje også skal tillate bruk av flying mounts i azeroth, men det er ikke noe de driver med for øyeblikket. Kanskje senere sa de... Endret 10. november 2007 av avalon661 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mye av Azeroth må redesignes for bruk av Flying Mount, vil jeg tro. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jepp, men det står med blå skrift at det faktisk kommer en eller annen gang, men ikke er på prioritetslista de har for øyeblikket. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 står med blåskrift du liksom, link or it didn't happen. det eneste jeg har fått med meg av blått er at det ville vært mye slit og at de heller vil arbeide med nytt innhold enn å fikse på gammelt. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Det må utvilsomt være på bunnen av prioriteringslisten deres, hvis den er på den i det hele tatt. Er jo ikke noe stress uansett, tilbringer mer tid i Outland enn i Azeroth på lvl70. Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 tror jeg så det i en blizzcon video. det var ihvertfall offisiellt Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=4&sid=1#62 Ser ytterst tvilsomt ut. hum, warlock tråden. kanskje litt offopic. *avslutte diskusjonen* Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Meh: This is something we’d like to implement at some point but have no current plans to do so. Right now we are focused instead on brand new content in Wrath of the Lich King where we plan to allow flying mounts as well once your characters reaches a certain, though currently undefined, point. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...161&sid=1#6 Legg dog merke til edited! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) nå som Season 3 nermer seg (1 og halv uke), så driver jeg og farmer honor til S1. men lurer litt på.. hva slags set er det beste for en sl sl lock? dreadweave settet eller felweave settet? Endret 11. november 2007 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå