Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Bare ett spørsmål.. Lønner det seg med Curse of Weakness på warriors i pvp? Har sett at mange bruker det. Rogues kiter jeg med CoEx, men warrior klarer jeg bare ikke å kite.

I arena er det greit å sette CoW på warriors, hvis man ikke skal nuke dem, samme med rogues. Men i duel og bg liker jeg CoA bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du affliction er curse of exhaustion king. Curse, dotdot, løp. De snur som regel ettersom de ser de ikke klarer å ta deg igjen. Kite til 50% og det er freekill, ihvertfall før neste patch.

Hva skjer neste patch? blir warlocks nerfa igjen? -.-;

Igjen? What the hell?

Lenke til kommentar
Hva skjer neste patch? blir warlocks nerfa igjen? -.-

Masse Warlock nerf i neste patch. Mener å ha hørt at Master Demonologist ikke lenger gir 0,5 Resistance per level, men gir Spell Penetration i stedet? Noen som kan komfirmere dette? I tillegg blir Wound Poison og Mortal Strike effektivt mot Warlocks fordi det reduserer healingen Warlocken mottar. Sistnevnte er faktisk en "nerf" Blizzard gjør MOT sine egne meninger; de har alltid sagt at Drain Life og Siphon Life er "Drain spells", eller "leeching spells", de kan altså ikke heale alene, men trenger en annenpart for å stjele HP fra den andre parten. Men nå har de visstnok skiftet mening.

Men... hvor mange ganger har vi ikke opplevd dette før? I hver bidige patch siden release. Tror ikke vi knekker sammen på grunn av dette heller.

Lenke til kommentar
Masse Warlock nerf i neste patch.

Feil.

Mener å ha hørt at Master Demonologist ikke lenger gir 0,5 Resistance per level, men gir Spell Penetration i stedet? Noen som kan komfirmere dette?

Feil.

I tillegg blir Wound Poison og Mortal Strike effektivt mot Warlocks fordi det reduserer healingen Warlocken mottar. Sistnevnte er faktisk en "nerf" Blizzard gjør MOT sine egne meninger; de har alltid sagt at Drain Life og Siphon Life er "Drain spells", eller "leeching spells", de kan altså ikke heale alene, men trenger en annenpart for å stjele HP fra den andre parten. Men nå har de visstnok skiftet mening.

Det er en fiks.

Men... hvor mange ganger har vi ikke opplevd dette før? I hver bidige patch siden release.

Hm, tror ikke du er helt oppdatert!

Lenke til kommentar

Det der er et fint build det - om du har godt gear. Tror nok det ville være lurt å kjøre litt demonology, for mer stamina, spell dmg, soul link og slikt til å begynne med. Det gjør jeg nå, holder på å geare opp - uten f. eks soullink ville jeg ha overlevd mye mindre enn det jeg gjør nå.

Then again kommer det jo litt ann på hvordan du vil bruke locken. Men for levling vil jeg si at det er et fint build, selv om du kanskje vil slite litt når du kommer på level 70. Dette er min erfaring ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Det er tidlig morgen, og jeg bare måtte se litt på build. Hva tror dere om følgende build?http://www.wowhead.com/?talent=IVMrVoctqtboZxE00bh. Er det noen åpenbare tabber? Er forstsatt et stykke igjen til jeg blir Level 70 da, er bare på 49 :(

Ville også gjort som nevnt høyere oppe og valgt demo i stede for destruction for leveling. Ville i alle fall gått Affli ved 47, siden du da kan få DP og Instant HoT. Med phaseshifte passive Imp som mana batteri er det en super kombinasjon. DoT opp 3-4-5 mobs mens du løper rundt, HoT, drain siste biten av de som måtte overleve, evt nightfall. DP, evt liftap etter behov. Rinse and repeat. Grim reach ville jeg også definitivt tatt med, heller det enn Imp Corr i mine øyne. Når du har DP så trenger du ikke ImpLifetap heller, siden di olle bruker den så mye. Videre ville jeg valgt en del nedover i demo treet. Eneste gangen jeg hadde behov for Shadowbolt var i instancer, men jeg syns det var greit å gimpe DPS outputen min bittelitt i lowlevel instance til fordel for betydelig bedre overlevelses-evne...

Endret av Marker
Lenke til kommentar

Jeg hadde en meget enkel levlingsmetode oppover til 60. Jeg kjørte affliction/demonology, husker ikke nøyaktig hvor mange poitns jeg hadde på hvert tre. Uansett brukte jeg VW. CoA, corruption, siphon life, immolation, lifetap x2 og life drain. Holdt aggroen helt til moben var nede på 10 % og jeg slapp downtime. Perfekt for grinding. Ikke så bra for instance da, men dots er nøkkelen til leveling!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...