Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp, går arena 2v2 sammen med en rogue. men er ikke sikker hva jeg skal specce for at det skal gå bedre?.. går affliction.

Soul link funker bra.

 

Gå får soul link sammen med Sympthon life.

Kunne jo ha prøvd det.. har faktisk aldri prøvd å gådd demonology. kommer til å slite litt i begynnelsen:)

er det 24/37 buildn jeg skal gå da? og hvilken pet burde jeg bruke?

Endret av Yteliss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det er vel ikke så mye slit akkurat. Du blir bare som affliction bare uten UA og med mer spell dmg og resist/dmg/hp regain/mana regain + du tåler mer.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Jeg kjører 2v2 med en rogue. Roguen er full epic, ganske bra. Jeg har blått og ca 4 epics, aka suger når det kommer til gearet. Likevel gjør jeg det ganske bra i arenas, med SL/SL spec og felhunter. Det gir meg mer HP som gjør at jeg tåler mer, og jeg får en god del spell dmg med soul link, demonic knowledge o.l. Samtidig holder roguen melee DPS vekke fra meg, jeg fearer healeren - eller jeg eier castere siden jeg har felhunter som gir meg masse spell resistance. :cool:

 

Merciless skuldre neste uke! \o/

Lenke til kommentar

De gjør det. Hvis de har Intercept på CD så amplifier jeg og bruker CoEx. og popper pvp trinket. Men hvis de ikke er raske nok med hamstring, så har de jo piercing howl og er like tett innpå. Kan jo bruke skill coil, men jeg har dårlige reflekser noen ganger har jeg merka, så om de fearer er vi like langt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...