Dwagon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Atm er jeg lvl 68, tøffer enda rundt på min 60% felsteed... er klin umulig å finne gruppe til scholo for å slippe løs den impen. har nok gull til både epic mount og epic landmount skill, men har ikke kjøpt det siden jeg kan få det billigere ved å ta questet.. og den mounten jeg får da er jo den tøffeste i spillet synes jeg da. Er så utrolig frustrerende. Om noen hær spiller horde på vashj og er villig til å assister meg... whisper malfine ingame. snart 70 og enda 60% mount er jo regelrett trasig. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tja, når du blir 70 kan du soloe 100% mounten..gjorde iaf jeg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sats på Dreadsteed og lykke til, en av de absolutt tøffeste hestene i spillet. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 YaY på tur til burning steppes nå for å hente siste del i questet :3 fikk ENDELIG hjelp. epic mount... here i come Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Grattis Er level 64 å har ikke orket begynne enda Endret 18. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) YEEEHAAAW dreadsteed er i boks.. fysh altså den mounten er digg Endret 18. oktober 2007 av Dwagon Lenke til kommentar
Luz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hjelp! Har endelig fått piska opp warlocken min til 70, og driver å pendler mellom destruction og affliction. Sånn specc messig så er det ikke noe stress, jeg bare tester litt her og der for å teste hvordan jeg vil spille warlocken min på. Uansett, problemstillinga mi er litt sånn, hva slags stats er det du skal prioritere på forskjellige speccs. Er klar over at destruction krever spell crit i større grad enn affliction, men hva med gems for eksempel ? Ja, en basic guide for warlock er vel det jeg er ute etter Endret 19. oktober 2007 av Luz Lenke til kommentar
Luz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) PvE, stort sett det det kommer til å gå i tenker jeg ;P Kanskje litt destruction PvP av og til. Endret 19. oktober 2007 av Luz Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Affliciton er helt klart lettest, siden du kan plukke opp 10% hit øverst i treet om nødvendig. Destruction er fullstendig hit-avhengig. Du trenger 202 hit rating (16% hit chance) for å treffe best mulig, og det er tøfft å skaffe seg uten high end raid gear. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Affliction er bedre til pvp enn Destruction, så hold deg til affliciton uansett du Jeg er 43/0/18 nå, respecca i går. Jeg vant damage meter i gruul's i går tror jeg, så er fornøyd med den. Du får ikke med deg stamina talents eller imp. Imp/HS fra demo, men du får threat reduce i både destru og affliction. Og det er det som har fucka opp threaten min tidligere med affliction spec, ikke Grim Reach. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan noen linke meg en SL/SL build? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva synes dere om destruction builden min? http://www.wowhead.com/?talent=IV0bZbxc0cZxx0tr0tVuVo Bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg ville nå ha valgt Nether Protection Like artig hver gang en affliction lock kommer å du bare "Immune" "immune" "immune" ;D Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Synes destru suger til pvp uansett jeg, men noe slik vil jeg tro funker bedre? Cataclysm > Imp. SB da jeg regner med at du heller vil bruke incinerate enn shadowbolt med Emberstorm talentene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Liker destruction jeg, er litt oldschool En feil jeg så at jeg hadde var, imp shadow bolt siden jeg aldri bruker shadow bolt. Burde heller hatt Cataclysm for mindre mana use. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvilken build er best for arena? Hovdesak 3v3 med pally og warr? har rundt 200 resilience. Har prøved både felguard og UA. og hver har sine fordeler, men hva mener dere er den beste? HAr ikke prøvd destro enda... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvilken build er best for arena? Hovdesak 3v3 med pally og warr? har rundt 200 resilience.Har prøved både felguard og UA. og hver har sine fordeler, men hva mener dere er den beste? HAr ikke prøvd destro enda... SLBUILD It will rock your socks off. Endret 21. oktober 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvilken pet? Felhunter eller blueberry? Og duger den å raide med? Endret 21. oktober 2007 av Zepticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå