Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Prøvde SM/Ruin her om dagen, og jeg var ikke mye imponert. Grindet de samme cultistene, tok lang tid å drepe dem, pet var ubrukelig (voidwalker holdt ikke aggro, succubus gjorde lusen skade), mana forsvant fort uten noe særlig effektiv måte å regenerere den på. Nightfall proccet på de sløveste tidspunktene (mob@5% hp), Siphon life gikk aldri fulle 30 sekunder, Fel concentration fungerte overraskende dårligere enn forventet. Det eneste jeg savner fra Affliction er Grim reach.

Men men, the smake is like the bake.

6168448[/snapback]

Jeg synes nå Nightfall proccer veldig ofte, og ofte til de beste tider hos meg..

Har den builden nå, liker den godt.. Masse dmg i PvE og god i PvP..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde SM/Ruin her om dagen, og jeg var ikke mye imponert. Grindet de samme cultistene, tok lang tid å drepe dem, pet var ubrukelig (voidwalker holdt ikke aggro, succubus gjorde lusen skade), mana forsvant fort uten noe særlig effektiv måte å regenerere den på. Nightfall proccet på de sløveste tidspunktene (mob@5% hp), Siphon life gikk aldri fulle 30 sekunder, Fel concentration fungerte overraskende dårligere enn forventet. Det eneste jeg savner fra Affliction er Grim reach.

Men men, the smake is like the bake.

6168448[/snapback]

Jeg synes nå Nightfall proccer veldig ofte, og ofte til de beste tider hos meg..

Har den builden nå, liker den godt.. Masse dmg i PvE og god i PvP..

6168543[/snapback]

Når jeg var SM/ruin så var det 2-3 ting jeg savnet. Den ene ar 15% health fra embrace og den builden(syns jeg) brenner mana som et helvete :p

Men digg med destrucive reach og grim reach. Siphone life SUGER mye mana lite dps.

Lenke til kommentar
Det er nok litt smartere å tøffe rundt i battlegrounds med succubus eller felhunter. Spis opp shield og fortitude, så er det 1700+ hp mindre å skufle seg gjennom.

Ellers er DC kjekk å bruke som første spell, gir deg tid til å få inn en fear uten å bli silencet eller blackoutet. Å hamstre litt shadowresistance-gear hjelper også, selv har jeg 150 (uten felhunter, er ikke MD).

6167054[/snapback]

Skal jeg skifte gear når jeg ser at en priest kommer og det kan bli en 1v1 kamp da?

Evt er det noen addons som gjør at du baer kan trykke på en knapp så skifter du gear?

Lenke til kommentar

SM/Ruin er slapt nå, var mye bedre back in the days, når ikke alle flyter over med epix. Nightfall ha blitt nerfa spør du meg, procca masse før, nesten garantert om du heiv opp corruption og drain life på likt, gikk maksimalt 10 sekund før du fikk Shadowtrance. Nå, nå er det bare... sjeldent, nesten ubrukelig. Siphon life er forsatt nice, blir mange dots til slutt i enkelte situasjoner, men alt for snevert bruktsområde.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
SM/Ruin er slapt nå, var mye bedre back in the days, når ikke alle flyter over med epix. Nightfall ha blitt nerfa spør du meg, procca masse før, nesten garantert om du heiv opp corruption og drain life på likt, gikk maksimalt 10 sekund før du fikk Shadowtrance. Nå, nå er det bare... sjeldent, nesten ubrukelig.

6169455[/snapback]

tror det kun kan procce på første corr/LD tick... Imo vi har ingen kule builds for tia :( .

Corruption burde bli instant for alltid nå som mager for evocation og instant arcane explosion...

Lenke til kommentar
Når jeg var SM/ruin så var det 2-3 ting jeg savnet. Den ene ar 15% health fra embrace og den builden(syns jeg) brenner mana som et helvete :p

Men digg med destrucive reach og grim reach. Siphone life SUGER mye mana lite dps.

6169223[/snapback]

Ja, savner det jeg og.. Har lyst til å respecce igjen, slik at jeg får det.. Men vil også ha denne builden litt lengre.. :)

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar
Imo vi har ingen kule builds for tia :( .

Corruption burde bli instant for alltid nå som mager for evocation og instant arcane explosion...

6169480[/snapback]

Tullprat. Kule builds fins det nok av. Selv er jeg ganske fornøyd med 7/7/35+2. Så det gjenstår bare å løsne bårrelåsen og slå seg løs med builds.

Dessuten, å sammenligne skills tvers over klasser hører ikke hjemme noen steds, det ender opp med krøll uansett. Husker det var en mage som klagde over at sheep ikke var likegyldig med fear. Der han blant annet syntes det var feigt at man kunne gjøre skade mens fear pågikk. Skal vi ta det på et såpass lavt nivå, så kan du likesågjerne sutre om at locks ikke har en tilsvarende spell som frost nova.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Tror ikke de har nerfet nightfall altså.. Ble rapportert at det var nerfet på en test server for lenge siden, men det var visstnok en bug. HVIS de har nerfet det derimot, er det nå en ubrukelig skill :(

Edit: Ah, det ER du som er turbotruls ja Turboleif? :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Imo vi har ingen kule builds for tia :( .

6169480[/snapback]

Tullprat. Kule builds fins det nok av. Selv er jeg ganske fornøyd med 7/7/35+2. Så det gjenstår bare å løsne bårrelåsen og slå seg løs med builds.

Dessuten, å sammenligne skills tvers over klasser hører ikke hjemme noen steds, det ender opp med krøll uansett. Husker det var en mage som klagde over at sheep ikke var likegyldig med fear. Der han blant annet syntes det var feigt at man kunne gjøre skade mens fear pågikk. Skal vi ta det på et såpass lavt nivå, så kan du likesågjerne sutre om at locks ikke har en tilsvarende spell som frost nova.

6171839[/snapback]

det jeg i prinsippet mente var at mager har fått to tier 3 (?) talent som de fleste mager har endgame til å bli almenneie. Derfor mener jeg også at warlocks burde få noe tilsvarene (omgjøring av talent points til normale skills).

Og kule builds var kanskjeikke måten å formulere seg på. Selv liker jeg ikke build man må trykke 1, 2, 1,3,4,2,1,4,2,3,2, (hvis du skjønner?) men heller litt enklere builds som gir enten mye (men treg) damagefor manaen eller mer som destruction.

Eneste (hvis du spør meg) kule talent vi har som gir en forandring i spillet er demonic sacrifie.

En annen ting jeg savner er en ny healthstone som er for level 60, helst gjennom et morsomt quest eller no :thumbup:

Lenke til kommentar
Nightfall proccer ofte for meg, men gjorde det vell mer før da...

Var heldig igår, først fikk jeg nightfall en gang å crittet 2700 fikk en gang til å fikk 3200 crit. Lurer på hva den warriorn tenkte :p

6173737[/snapback]

Det alle som spiller warrior tenker. "sukk, en gang for lenge lenge siden, kunne jeg også gjøre slik".

Lenke til kommentar
det jeg i prinsippet mente var at mager har fått to tier 3 (?) talent som de fleste mager har endgame til å bli almenneie. Derfor mener jeg også at warlocks burde få noe tilsvarene (omgjøring av talent points til normale skills).

6173655[/snapback]

Igjen, dette blir feil. Les hva jeg sa om å sammenligne skills ovenfor klasser.

Og kule builds var kanskjeikke måten å formulere seg på. Selv liker jeg ikke build man må trykke 1, 2, 1,3,4,2,1,4,2,3,2, (hvis du skjønner?) men heller litt enklere builds som gir enten mye (men treg) damagefor manaen eller mer som destruction.

Eneste (hvis du spør meg) kule talent vi har som gir en forandring i spillet er demonic sacrifie.

6173655[/snapback]

En av grunnene til at jeg valgte å levele warlock var akkurat pga. kompleksiteten deres. Etter å ha spilt warrior en stund, som jeg så som en monoton opplevelse, var det godt å spille en klasse som ikke bestod av 'rett-fram'-prinsipp. Noen påstår at vi warlocks er de mest ekle de kan støte på når det gjelder dueller, mest fordi vi kan parere det meste enhver klasse kaster etter oss. Og det er akkurat det som gjør oss så vanskelig å spille. Egner du deg ikke til det, så beklager, warlock er dessverre ikke klassen for deg.

En annen ting jeg savner er en ny healthstone som er for level 60, helst gjennom et morsomt quest eller no  :thumbup:

6173655[/snapback]

Hehe, hvem sier ville sagt nei til det? For øyeblikket, kan en healthstone heale fra 1200-2160hp. Det er tom. høyere enn det en major healing pot leger, men såklart, jeg ville ikke takka nei til det ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...