v-gard Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lolcoil - dotdotdot - fear - nuke/drain. Healthstone hvis du trenger 9519150[/snapback] Sånn bortsett fra om det er en rogue eller warrior, da kan du bare legge deg ned å dø først som sist. 9519591[/snapback] Her har vi ikke prøvd ut SL/SL spec enda vettu Rogues: Hvis jeg blir cheap shotta så tåler jeg å bli stunna og litt til etter at Kidney Shot er ute. Pleier å bruke pvp trinket ut av Kidney Shot så fort han bruker den, men vet ikke om det lønner seg å bruke den da, eller etter CloS. Kommer vel litt an på hva slags spec han har, og om han klarer å gjøre mye damage mens CS er på meg. Etter pvp trinket = CoEx. Sprinter han, så amplify curse og bruk CoEx igjen. Spar deathcoil til etter CloS. Når han har brukt CloS deathcoiler du om det trengs, og da kan du dotte opp og feare hvis du rekker. Det er hvertfall min taktikk. Warriors: Draintank lulz Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Mye sånn ca. vil dreadsteed questet koste meg? 9519727[/snapback] med en del hjelp fikk jeg kostnaden ned til 204g. i verste fall rundt 600g Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hva mener du med "en del hjelp"? Hvis du gjorde må vel alle kunne gjøre det. Endret 18. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Må bare spørr.. Erfarne Pvp folk, hvordan reagerer dere når/om dere blir angrepet av en ally/horde? fremgangs måte i pvp? Jeg får somregel aldri tid til å reagere før jeg blir squisha. =( Har null pvp erfaring.. starter vanligvis med curse of agnoy så corruption så siphon life, står å drain lifer meg selv hele tiden mens de løper rundt å prøver å ta meg, er vanligvis ikke mere som skal til i 1 on 1 fighter eventuelt en deathcoil, healthstone, om du sloss mot en klasse som kan heale seg kan det være en ide å bruke curse of tongues i stede for curse of agony. om du møter melee kan du også bruke den cooldownen som gir større effekt på curse of agony og curse of exstaution, bruk så en curse of exstatuion coruption og siphon life så er det bare å kite rundt. anbefaler også speccet 27.34.0 eller 24/37 jeg har aldri hatt så stor suksess med ett pvp spec funker rått til soloing også. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg taper alltid mot rogues og jeg er sl/sl hvergang jeg tar pvp trinket på kindey shot så kommer crippling på et millisekund etter uannsett. Begynner jeg å draine kicker de stunner og jeg har kan kaste shadow spells i 5 sekunder så kan han kicke igjen. Jeg får ikke kasta fear. Den eneste sjangsen jeg har, syns jeg selv, er å se han i stealth. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Bah, blander poster -.- Endret 19. september 2007 av zypher_ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hehe omtrent samme som skjer med meg. "Oj der er en rogue" (smelle på COA og corruption) "Oj der var han borte"..svupp, død på 3 sekunder. "HÆ?" Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva mener du med "en del hjelp"?Hvis du gjorde må vel alle kunne gjøre det. 9524710[/snapback] fikk sponset noe av itemsa som trengtes, i tillegg til at en warlock som hadde summon itemsa ble med på ritualet. sparte mye på d. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hehe omtrent samme som skjer med meg. "Oj der er en rogue" (smelle på COA og corruption) "Oj der var han borte"..svupp, død på 3 sekunder. "HÆ?" 9528936[/snapback] Da burde du vurdere å skaffe deg litt mer helse/resilience eller evt spille mot folk som ikke outgearer deg massivt. Lock/rogue på høyt gear level er 80/20 for locken. De eneste lockene jeg kan ta mesteparten av tiden er de som virkelig suger. De som spammer DC mens de er stunnet og treffer clos hver gang. De som ikke bruker pet skikkelig (alt satt på auto, pet på aggressive) og de som helt åpenbart pvper med den samme macroen som de spammer når de farmer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Macro? hvilken macro? Nå skal det sies at locken min er lvl 19, da. Men det er nøyaktig samme inntrykk jeg har av rogues på lvl 70 som Mage. Dreper meg på 2-3 sekunder virker det som. Ofte gidder jeg ikke engang gjøre noe når en rogue targeter meg for destruction. Endret 20. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Macro? hvilken macro? Nå skal det sies at locken min er lvl 19, da. Men det er nøyaktig samme inntrykk jeg har av rogues på lvl 70 som Mage. Dreper meg på 2-3 sekunder virker det som. Ofte gidder jeg ikke engang gjøre noe når en rogue targeter meg for destruction. 9532548[/snapback] Spec frost, skaff deg 8k health og 300ish resilience. Kite. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 eneste sjangsen din mot en rogue er felguard spec om han er specca cloak og shadow. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 eneste sjangsen din mot en rogue er felguard spec om han er specca cloak og shadow. 9532669[/snapback] cloak of shadows er fra treneren, ikke talenter. Det var 41 sub i patch 1.12, men ble byttet ut med shadowstep i 2.01. Og det varer i 5 sekunder. Med greit gear er ikke 5 sekunder noe problem å overleve, selv med aff spec. Og etter at clos er brukt har du vunnet hvis du ikke er død eller veldig nær død. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Talisman of the Horde er ganske imba for warlocks btw. Fel armor <3 Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kan Talisman of the Horde critte? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kan Talisman of the Horde critte? 9545900[/snapback] ja Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har speca meg 0/21/40 (Shadow) nå, og fikk med meg shadow priest i gruppa til heroic UB i går. Critta 6,9k med Shadow bolt, vil tro at den her specen funker bra Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Respecca nettopp warlocken (som jeg aldri spiller) til affliction, ettersom SL er saa ufattelig overpowered Kjekkere me affliction ogsaa, draintank funker fortsatt, selvom rogues er totalt umulig naa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Respecca nettopp warlocken (som jeg aldri spiller) til affliction, ettersom SL er saa ufattelig overpowered Kjekkere me affliction ogsaa, draintank funker fortsatt, selvom rogues er totalt umulig naa 9547946[/snapback] Jeg vet sikkert hva det er, men jeg husker ikke atm. Hva er SL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå