v-gard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Rogues er jo nesten null stress med pvp spec syntes jeg. Trinket på Kidney Shot, og Coex. Pvp trinket = ny Coex. Sprint etter det som regel = amplify Coex. Clos = vent til den er over, wincoil, dot opp og fear/whatever du vil. Funker i de fleste tilfeller. Mulig alle roguene jeg møter er noobs da Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Coex + unloading av dots = clos, komme opp i range, påføring av crippling poison Deathcoil = sprint. Draintanking som må til om du skal ha en sjanse. I 2v2 hvor rogue har healer som kan dispelle eventuelle bofs + bops må det en druid til for at dere skal vinne. Endret 6. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 draintanking = kick. og du må evt fyre opp dots etter CloS, blir lite tid til drainlife da! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Kick cd = 10 sek. Spellocker for 5 sek. Bruker du drain life etter roguen har brukt en skill som gir han GCD har du 1-2 tick av drain life, enda mer om han ikke har nok energy. Det er den beste løsningene i 1v1, man kan ikke kite en rogue der som demo/aff. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 oO.. felguard er bra til å tanke Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 12 stamina- eller 10 spellpenetrationgem? Til PvP that is. Lenke til kommentar
Shurtape Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 12 stamina- eller 10 spellpenetrationgem? Til PvP that is. 9459204[/snapback] 12 stamina uten tvil. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når man er affliction spekk så er det digg å avslutte med drain soul rank 1 for manaen sin skyld, men finnes det noe addon eller noe som sletter alle soulshards man får ekstra? Er så slit og måtte kaste dem i hytt og gevær liksom... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Necrosis mener jeg skal fikse det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Necrosis fikser det, ja. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som har en bra 2v2 arena build? med SL Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Funker 0/40/21 i 3v3? Er litt smålei av shadowfury nå, men gidder ikke å bytte ut gearet mitt med affliction gear. Er i team med healer. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) 24/37/0 @Veitafaen Endret 10. september 2007 av Macord Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Trenger litt input, skal specce for 2vs2 Arena med en kompis som enten skal spille Shadowpriest eller Frostmage. Er nå Affliction (43/7/11) spec men har erfart at den speccen ikke er optimal for 2v2 arena, vurderer derfor å specce en av disse spec'ene - men er usikker på hvilken: 27/34/0 - Fordelen med denne er vel 2% mer dmg men hovedsakelig Grim Reach. Feare på 24 yards istedenfor 20, drainlife på 36 istedenfor 30, det samme gjelder DoT's... 24/37/0 - Her mister man Grim Reach (som i min verden virker veldig viktig, tar jeg feil?) og 2% shadowdamage. Men samtidig får man 3% mindre crit på seg selv og demonen (som i alle tilfeller vil være Felhunter'n) tar 15% mindre skade. Jeg har 12360hp, 230 resilience og +813dmg (+932 totalt med +shadowdamage) nå med litt miks av s1/s2 set og kharazan gear. Hvilken build er optimal for meg? Vil pet'en med SL på dø lang tid før mine 12k hp er borte uten Demonic Resilience? Utgjør det så mye at det er verdt å droppe Grim Reach for? Er det verdt å droppe to poeng i Emp. Corruption for å få Grim Reach (i 24/37 builden)? Endret 10. september 2007 av bidz Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når man er affliction spekk så er det digg å avslutte med drain soul rank 1 for manaen sin skyld, men finnes det noe addon eller noe som sletter alle soulshards man får ekstra? Er så slit og måtte kaste dem i hytt og gevær liksom... 9463108[/snapback] Necrosis mener jeg skal fikse det. 9463122[/snapback] Necrosis fikser det, ja. 9463272[/snapback] Shardace > necrosis! Kommer vel an på hva du liker. Shardace er veldig enkelt og har ikke den ekle GUI saken. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) - Her mister man Grim Reach (som i min verden virker veldig viktig, tar jeg feil? Hvilken build er optimal for meg? Vil pet'en med SL på dø lang tid før mine 12k hp er borte uten Demonic Resilience? Utgjør det så mye at det er verdt å droppe Grim Reach for? Er det verdt å droppe to poeng i Emp. Corruption for å få Grim Reach (i 24/37 builden)? Når du spiller med shadowpriest kan du godt være Affliction. Du vil da tape mot de aller fleste gode rogue/priest teams, men du vil vinne mot en haug av andre. Soul Link funker også, men noe mange har erfart (hvertfall på lavere rating) er at shadowpriest fort kan bli fokusert når du er soul link, og da har dere veldig lav DPS. Med frost mage ville jeg gått for Soul Link. Du er det naturlige målet i den fighten, så da må du være tøff og tåle mye. Om du vil ha Grim Reach eller Demonic Resilience er opp til deg. Grim Reach gjør deg bedre mot casters, Demonic Resilience bedre mot melee/healer-teams. Mot melee med slow vil du mest sannsynlig ikke komme opp i maks range mesteparten av tida, men heller kite dem på halve avstanden omtrent, fordi du har en haug av slow effects på deg (hamstring/frost shock/crippling poison/etc). Mot casters som mage er det en fordel å ikke komme inn på lav range, fordi da har mage flere instants å bruke mot deg, samt egen frostnova. Eller, du kan som sagt droppe imp. Corruption, da får du med begge. Druid/lock er gjerne et outlast team. Mange fights vinner dere ikke før motstanderen er oom, så drain mana osv. er keyabilities. Med drain mana kan du som kjent draine gjennom vegger dersom motstanderen er i LoS når du starter skillen. Der er det viktig å ha ekstra range, så det blir vanskeligere å løpe out of range. Jeg tror jeg ville gått for å droppe imp. Corruption. Endret 10. september 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg så litt på warlocksa i guilden min og i the axemen og la merke til at alle var 0/21/40, de hadde mye crit, hit og +dmg kort sagt bra gear. Men jeg lurte på hvor bra gear man må ha for at en builden skal bli mere dps enn UA/bane. Jeg la også merke til at et par av dem går med noen frozen shadoweave og det får meg til å lurer på om det funker å sacce succ, og bruke shadowbolt/corr/CoA og gjøre bedre dps enn UA/bane. Trenger litt tips og triks om denne builden Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, riktig. Sacrifice succubus, spam shadowbolt, hold et par dots oppe. Pew-pew. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 0/21/40? Destruction altså? UA/bane gir vel ok damage om du ikke har noe særlig bra gear. Om du har bra hit/crit så ville jeg heller gått for 40/0/21 (heavy affliction + ruin) (evt 1/2 poeng i imp HS til raidet, samarbeide med de andre lock'ene i guildet for å få maks utbytte.) Om du absolutt vil sacce succubus så funker vel det greit, men vil tro du får dårligere damage enn UA/bane og 40/0/21. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er lvl 40 og talentsa mine er litt fubar atm, så jeg vurderer å respecce til en hovedsaklig leveling-build. Lurte på noe lignende denne. Ser den grei ut, og hvilke talents bør jeg begynne med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå