Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saccer imp. 15% mer fire damage i 30 min. av det.

Bruker CoE, Immolate, Incinerate og Conflagrate like før Immolaten går ut.

heanwi: Selv har jeg bare 70 nå, og får ofte resists i raid, men jeg er ikke affliction. Jobber så klart på å stacke mer spell hit.

5 poeng i Suppression er digg. Men du trenger fortsatt en del mer for at shadowboltene ikke skal resistes hele tiden =p

9158725[/snapback]

Jeg har 81 i hitrating, 5 points i surpression, og har 1% miss på Shadowbolt i heroics/ på bosser. Det kan jeg leve med.

Lenke til kommentar
Saccer imp. 15% mer fire damage i 30 min. av det.

Bruker CoE, Immolate, Incinerate og Conflagrate like før Immolaten går ut.

heanwi: Selv har jeg bare 70 nå, og får ofte resists i raid, men jeg er ikke affliction. Jobber så klart på å stacke mer spell hit.

5 poeng i Suppression er digg. Men du trenger fortsatt en del mer for at shadowboltene ikke skal resistes hele tiden =p

9158725[/snapback]

Jeg har 81 i hitrating, 5 points i surpression, og har 1% miss på Shadowbolt i heroics/ på bosser. Det kan jeg leve med.

9423187[/snapback]

du må ha noe slikt som 201hit rating for 1% resistchance på raidbosses.

Lenke til kommentar
Ok takk, ville den builden i så fall se slik ut?

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

9422822[/snapback]

http://www.wowhead.com/?talent=IA0MVofkoZbxczIiz0es

Er den jeg bruker hvertfall.

Og ett poeng i Shadow Embrace = Mer å dispelle, og bedre drain life.

9427273[/snapback]

kan ikke dispelle shadow embrace vel? er vel bare pga imp drain life ;o

9427463[/snapback]

Mener jeg har devoura den med felhunter, kan hende jeg surrer.

Lenke til kommentar

Hei ! til deg som slet mot rouges, selvom jeg ikke er ekspert på rouges har jeg hørt at de gjør følgende: første de gjør er å cheapshoote deg(stunner deg i 4 sec) når den er gått ut vil de gjøre noe som heter kidnyshoot, (stunner deg i 6 nye sec). Så her gjelder det å ikke få panikk å bruke trinkletten din for tidlig, for da vil du bare bli stunnet igjen!

Det gjelder å være kald nok til å vente til rougen gjør et kidnyshoot, da slår du til med trinklet, han vil da ikke kunne stunne deg direkte igjen! Du vil selvsagt miste endel hp, men om du klarer instant feare han etterpå vil du få han til å bruke cooldowns.

igjen, jeg er ingen ekspert på rouges så rett meg om jeg tar feil her :)

Endret av nybruker2005
Lenke til kommentar
Hei ! til deg som slet mot rouges, selvom jeg ikke er ekspert på rouges har jeg hørt at de gjør følgende: første de gjør er å cheapshoote deg(stunner deg i 4 sec) når den er gått ut vil de gjøre noe som heter kidnyshoot, (stunner deg i 6 nye sec). Så her gjelder det å ikke få panikk å bruke trinkletten din for tidlig, for da vil du bare bli stunnet igjen!

Det gjelder å være kald nok til å vente til rougen gjør et kidnyshoot, da slår du til med trinklet, han vil da ikke kunne stunne deg direkte igjen! Du vil selvsagt miste endel hp, men om du klarer instant feare han etterpå vil du få han til å bruke cooldowns.

9431733[/snapback]

Han har nok trinket han og, om han er undead så kan han bruke sin racial skill til å fjerne fear, Clos og blind + gouge :(

Lenke til kommentar

9431733[/snapback]

særr, summon succubus elns og seduce roguen.

Lenke til kommentar

Heisann warlocks!

Jeg driver nå og tenker på å spille opp enda en character etter at presten har nådd 70.(er 66 nå).

Jeg godt å være shadowpriest, men kommer sikkert til å specce holy på 70, da hadde det vært greit med en class som er morsom å spille, gir noen utfordringer og funker bra å grinde med. Er da warlocks moro? Kan man sende pet'et bort på moben, og stå uten å bli slått på å gjøre skade slik som huntere kan?

Jeg er alliance, hvilken rase er best for lock mener dere?

:)

Lenke til kommentar

Jeg spammer alltid Coex mot fitterogues. Noen ganger kommer den gjennom, andre ganger ikke. Det pleier å gå etter rundt 3-4casts.

Er gnom, så jeg popper jo EA til å komme meg unna crippling, slik at jeg får litt avstand. Er ikke alle som bruker Deadly Throw :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...