Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker succ i 2v2, går sammen med en druid(resto), syns det er greit med den ekstra seducen. Er selv afflicton og bruker fel hunter i bg og 5v5/3v3, men akkurat i 2v2 liker jeg succ bedre. Spille stilen i 2v2 går som regel ut på og outlasta de andre så da hjelper ikke spell locken SÅ mye som den eller gjør pluss at seduce hindrer meg i å bli nuka.

Lenke til kommentar

Har skjønt at de fleste går Affliction hvertfall frem til lvl 60, siden det er lettest/kjappest å levele med. Lite nedetid og du tar lite skade stort sett i PVE.

Så det er bare å søke etter affliction-build i google ellerno så finner du vel en bra en.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

har hatt en liten pause fra wow i noen mnd nå. og jeg trenger råd ang. talents :blush:

Før var jeg Affliction specca ( instant aoe fear :love: ) men, kanskje på tide å prøve noe nytt

Har sittet 1t nå og fiksa talent builds og jeg har kommet fram til denne: 17/0/44

er den :thumbdown: eller tror dere at den funker? =)

Lenke til kommentar

Hei ehby3003, etter min mening burde du sette opp spec etter din egen spillestil og gear og er det et spec for pvp/pve eller kun en av de?

Derfor litt vanskelig å kommentere specet ditt. men ser ikke ofte destruction locks med poeng på soul siphon og fel consentration (da det er mest nuke og sjelden drain life), ville heller putta det på amplify curse og suppresion uten at jeg vet hva du tenkte med det. også ser jeg du har et poeng på improved imp firebolt noe jeg selv heller ikke ville valgt ettersom det er svært sjelden man bruker imp i pvp, og i pve nærmest aldri i fightst kun for staminabuff..

ville da heller satt på destructive reach.

Siden jeg selv har hele frozen shadowweave settet (1.1k shadowdmg)

Har jeg valgt dette specet for pve;

http://www.wowhead.com/?talent=NAMbbRfkquZoxZxx0tr0z

gir meg 3 instant dots og brukbare crits på shadowbolt og shadowburn.

samtidig som jeg kan tappe impen min for mana.

vet også at et 40 poeng destro spec med 21 poeng demon /sacrifice pet vil gi ganske bra dps.

for pvp ville jeg sterkt vurdert et aff/demon spec .

http://www.wowhead.com/?talent=IVbrVRftqtbobxc0I

Lenke til kommentar

WoW!

Tusen Takk for ett utrolig bra svar =)

Likte veldig godt 34/6/21 speccet. Har alltid vært affliction specca, tror jeg kommer til å satse på det fremdeles.

Likte også Destruction treet. er ikke like sikker på Demon, litt fristende å droppe Demonic Embrace for instant Aoe fear :love:

Fortalte en venn at jeg skulle begynne å spille igjen, så spurte han meg hva slags specc jeg skulle ha, såklart affliction sa jeg. han sa ''only noobs goes affliction'', ble fortalt at jeg MÅTTE ( :hmm: ) ha Backlash og Nightfall.. ^^

Tusen takk for svaret :D

Lenke til kommentar

Jeg driver mest med PVP for tiden og planlegger og starte arena snart,

Men sliter litt med valg av talent build.

Mest aner ikke om jeg skal få for 2 vs 2 , 3 vs 3 eller 5 vs 5.

men tipper på 3 vs 3. Har bare spillt arena litt før når jeg hadde veldig dårlig gear og veldig dårlige lag kamerater, så planlegger å gjøre det bedre nå.

Her er talentbuilden min og gearet mitt.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...maggus&n=Adapar

Hva mangler jeg for å gjøre litt arena? sikter mest til spec og litt til gear.

Lenke til kommentar
Sliter så sykt mot Rogues i 2v2 arena. Hver gang jeg og restodruiden jeg spiller med møter et team med en rogue taper vi fordi jeg blir konstant stunned, poisoned, dmged og whatnot. Noen tips?

(Har ca 1800 rating så er ikke helt noob, men ikke akkurat pro heller =P)

9396175[/snapback]

In-depth guide (leecher AV, så har god tid):

Build: 27/34

Tilbehør: Vent + druiden har mic, samt addon som viser duration på skills.

Framgangsmåte: DoT opp begge fiendene. Bruk felhunter, og prøv å spot roguen først, så han ikke får inn cheap shot og må bruke CloS 1 gang før han kommer inntil deg. Du må alltid ha Curse of Exhaustion (CoEx) oppe på han. Løp vekk, mens du hopper i lufta, snur deg sånn 100 grader med musa og refresher dots, snur tilbake, og lander fint, aka kiting.

Etterhvert bruker roguen CDs og kommer bort til deg. Du har death coil til "oh shit"-situasjoner (etter CloS er ferdig selvfølgelig), men det trengs i de fleste tilfeller ikke. Druiden cycloner nå roguen etter CloS er ute, og sier ifra på Vent mens han gjør det. Samtidig kjører han abolish poison på lock. Du skaffer avstand, og slenger ut CoEx, og gjør det hele på nytt. Dersom du har god tid, kan du til og med feare roguen. Dersom du har god avstand og du møter healers, så manadrainer du healer. Felhunteren skal være på motstanderens healer, så han ikke får drukket.

Dersom dere møter shaman/rogue, så bruker du devour magic 1 gang på roguen når shaman popper Bloodlust. Gi druiden disse macroene, og la han binde dem til hotkeys:

/target grounding

/cast Moonfire(Rank 1)

/target mana tide

/cast Moonfire(Rank 1)

Dersom dere møter paladin/rogue, kan det faktisk være fint å ha felhunterpå rogue til tider og slå av auto-devour magic, og bruke den når paladinen gir han BoF, ellers er de harde å kite. Druiden må da passe på at palaen ikke går ooc, med rank 1 moonfire, og melee-hits, eventuelt felhunter om dere klarer dere bra. Når palaen er oom er det easy match.

Dersom roguen går på druid: Druid kiter han lett dersom dere møter rogue/healer, dersom dere møter rogue/warlock , rogue/mage, er det litt mer stress. Fear de som er ute etter druiden, dot dem opp, CoEx, og deathcoil til oh shit situasjoner (trengs gjerne i starten mot lock/rogue, mage/rogue). Mens roguen løper etter druiden har du også tid til å manadraine eventuelle casters.

Liten QnA:

1. "Roguen kan gjøre sånn 70k skade, mens jeg bare gjør 20k samme gamet. Hva er galt?"

Ingenting er galt. Grunnen til at dere vinner er at dere har pet på healer så han aldri får drukket, samt manadrain. Når du sliter med manaen så passer du på at locken har mye helse, så stikker du av og drikker 3-4k mana (gjerne den mengden jeg får til før det blir stress igjen, men mer om dere kontrollerer fighten bra). I mellomtida kan deathcoil, fear, og draintanking brukes på roguen. Pass på å holde warlocken i live, det viktigste er ikke å drikke til du får 100% mana, men nok til at dere har overtaket.

2. "Paladinen slenger Judgement of Justice på meg så jeg ikke kan stikke av, og roguen slakter meg, hva gjør jeg?"

Hold deg minst 10 yards unna paladin, så han ikke får kaste JoJ på deg i det hele tatt. Dersom uhellet er ute har dere fortsatt en rekke counters:

- Felhunter kan fjerne den med devour magic.

- Du kan goe bearform, feralcharge, stunne og cyclone roguen, eller bare cyclone

dersom han har god avstand.

-Warlocken kan feare roguen.

Kommenter gjerne hvis dere er uenige, eller lurer på noe mer. Bare vi får en dyp diskusjon/krangel istedenfor "hvem spec skal jeg velge til level xyz alten min?!1" så er dagen min reddet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Om posten til Quicko så er det et par problemer jeg og restodruiden jeg går med. Problemet vårt er at de fleste outgearer oss vi har veldig lite gladiator og ingen merciless. Vi har problemer mot rogue og warrior med healer. Problemene kommer når jeg ikke får tatt drain mana pga at roguen/warrioen tar meg. Motstanderns healer kan da enten mana burne eller bare outlasta oss pga jeg har 50% mindre healing debuff på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...