Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Hold deg til ett tre, det er ikke noe vits i å spre poeng rundt. Her har du talenter frem til lvl24. Send inn voidwalker, CoA, Corruption, vent litt, Immolate, Life tap, Drain life til mob er død.

6092501[/snapback]

hva trenge eg life tap til? har nok mana fra før! og så tar eg heller wands isteden for Drain life trenge ikkje mer Soul Shared? (har fullt)

6092889[/snapback]

drain life - gir deg hp, 2x av manakostnaden (så du øker begge ved å life tape, drain life, life tape, drain life etc).

Drain soul gir deg soul shard når du har den på target og target dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller ikke warlock, men jeg tenker på å rerolle til UD warlock siden det nye hellfire settet så så imba ut :p

6093578[/snapback]

svarer med en like meningsløs post:

Ok.

anyways, improved life tap er (hvis du spør meg) uvurdelig uansett build.

Selv løper jeg enda med en 7/21/21 build og funker flott siden guildet har masse locks :)

Lenke til kommentar
så når eg skal til DM, så vil eg trenge Life Tap?

6094467[/snapback]

Du vil trenge Life Tap så lenge du lever. Nå mener jeg å huske at jeg brukte ikke Life Tap så mye fra level 1-20, men tross alt, Life Tap er jo den unike spell-en til Warlock, lær deg å bruk den :)

Lenke til kommentar

Improved life tap er veldig veldig nice, men det går fortsatt ann å spille uten. Så med mindre du speccer Master Demonologist/Ruin er improved lifetap en selvskrevenhet.

Edit: Snakker først og fremst om "endgame" ja. Life Tap i lvling... tja, kommer ann på, for det meste husker jeg at jeg måtte spise/drikke på ett punkt uansett, spørs om det er noe kritisk å bruke talent points på da.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg merker at jeg sliter sikkelig mot priest, spesielt shadow priest i PvP.

Jeg pleir å gå med imp i bg siden jeg ikke orker å summone noe noe annet. Jeg 15/5/31

Her er en typisk kamp mot en priest(alle er ud) Jeg tar på shadow ward.Kaster corrution, amplify curse og så curse of agony siden de ikke ta ta bort curse. Begynner på immolate.. Etter det så har de dota med kasta en mind blast de fearer meg, da har jeg rundt halvt liv så kommer en nye mind blast. Så silentcer de meg så begynner de med mind flay hvis jeg prøver å fear for å få litt kontroll igjen så bruker de bare wotf.

Det virker som den enste sjangsen jeg har er å feare, få dem til å bruke worf, vente i 5 sec så seduce. CoE soulfire immolate, death coil snearing pain, confalgurate sahdowburn å håpe på at den er død da.

Lenke til kommentar

Det er nok litt smartere å tøffe rundt i battlegrounds med succubus eller felhunter. Spis opp shield og fortitude, så er det 1700+ hp mindre å skufle seg gjennom.

Ellers er DC kjekk å bruke som første spell, gir deg tid til å få inn en fear uten å bli silencet eller blackoutet. Å hamstre litt shadowresistance-gear hjelper også, selv har jeg 150 (uten felhunter, er ikke MD).

Lenke til kommentar

Enkleste måten og ta dem ned på da er og skaffe seg en felhunter, og spell locke dem. En annen ting felhunteren kan gjøre vs priests er : Den kan fjerne PW:F, og den kan fjerne Shield (tror jeg), med devour magic, som gjør en prest ganske så free kill, jeg er selv Undead Warlock, og har skjeldent problemer med prester. Jeg pleier og kaste spell lock når de prøver og heale, deathcoil funker bra det også.

Jeg starter vanligvis med Seduce vs Undeads (duel), siden dem med engang bruker Will of the forsaken, 2 min cooldown, så kan jeg feare løs og de vil bruke trinket, flaks for meg har ikke fear noen cooldown så jeg gjør det igjen. Mot mages og priests så går de ned passe kjapt... Eneste warlocks burde ha "store" problemer med er Hunters, ettersom peten dems ødelegger castingtime totalt, og de skader ganske bra selv også.

PS: Om du kaster soulfire og shadowburn i en fight. Bør et hvert target være døde, er jo trossalt minimum 2k damage på 3 sec, samt at du sikkert har dotta i tillegg.

Mot warriors / mages / rogues starter jeg alltid med deathcoil. Om mages rekker og polymorphe deg på starten øker sjansen dems for og vinne med 70%, de får drept petten og vil nuke løs med "lang castingtime" spells. Derfor er det kjekt og starte med deathcoil, ellers bruker jeg den sammen med Shadowburn + deathcoil som en slags execute combo, fungerer fint som en minor hp pot også :) (I bg)

Endret av percha
Lenke til kommentar

Hunter er ikke noe særllig problem bortsett fra de jæavla 8/8 ds med 2345235hp og 360 til all reststance.. men nok om det.

1. Jeg lurer litt på specc til en ds build, fordi du bruker jo bare pet i 1v1 pvp. Noen som har noen tips?

2. hvor er det bra å shard farme? :p

Lenke til kommentar
Hunter er ikke noe særllig problem bortsett fra de jæavla 8/8 ds med 2345235hp og 360 til all reststance..  men nok om det.

1. Jeg lurer litt på specc til en ds build, fordi du bruker jo bare pet i 1v1 pvp. Noen som har noen tips?

2. hvor er det bra å shard farme? :p

6167714[/snapback]

1. DS som i demonic sacrifice eller destruction? :p

2. Hvor enn det er low-lvl mobs :) Gjerne humanoids, rundt 51-57, så de dropper runecloth som du kan selge eller bruke selv.

Lenke til kommentar
Huntere med 8/8 demonic sacrifice? Det er nok Dragonstalker-settet man snakker om, gutter og jenter. :p

6168071[/snapback]

Hunter er ikke noe særllig problem bortsett fra de jæavla 8/8 ds med 2345235hp og 360 til all reststance.. men nok om det.

Her er det Dragonstalker ja...

Her er det Demonic Sacrifice det er snakk om..

Lenke til kommentar

Visste det, skulle bare sjekke om folk fulgte med. :)

DS-build : 9/21/21.

Instant corruption, Life tap og 2/5 Supression.

Demonic embrace, healthstone og imp (når man har jamrende randoms som ikke klarer seg uten blood pact). Fel domination og Master summoner. Resten fyller du ut som du vil til du får DS. Improved succubus er greit til steder som Strat scarlet når man mangler mage/rogue for sheep/sap.

Imp. shadowbolt, Bane, Shadowburn, Devastation, Destructive reach, Intensity (bruker AoE ganske ofte i MC/ZG/Strat/Scholo, og da er det kjekt at den ikke blir interrupted etter å bli slått tre ganger), samt Ruin.

Pew pew.

Edit: bare sånn for eksempel, så var jeg i Silithus i går, og grindet cultists. Saccet voidwalker og grindet i en halvtime uten å drikke, uten å spise og uten å bandasjere. Da tok jeg to-tre samtidig (var andre folk der, så man måtte tagge dem fort). En gang fikk jeg tre cultists og en wind elemental, da måtte cannibalize brukes. Med 130-135hp per 4 sekunder blir det som om en mage skulle ha 160-170 mp5.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Prøvde SM/Ruin her om dagen, og jeg var ikke mye imponert. Grindet de samme cultistene, tok lang tid å drepe dem, pet var ubrukelig (voidwalker holdt ikke aggro, succubus gjorde lusen skade), mana forsvant fort uten noe særlig effektiv måte å regenerere den på. Nightfall proccet på de sløveste tidspunktene (mob@5% hp), Siphon life gikk aldri fulle 30 sekunder, Fel concentration fungerte overraskende dårligere enn forventet. Det eneste jeg savner fra Affliction er Grim reach.

Men men, the smake is like the bake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...