J@cob Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det noen som kunne gjort et lite eksperiment for meg? Med destro-specc, stå på max range og fyre av en Incinerate. Rett etter den er ferdig castet, begynn en 1,5sec immolate. Vil immolate treffe før eller etter incinerate? 9286331[/snapback] Før, men +dmg blir ikke tatt med da. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det noen som kunne gjort et lite eksperiment for meg? Med destro-specc, stå på max range og fyre av en Incinerate. Rett etter den er ferdig castet, begynn en 1,5sec immolate. Vil immolate treffe før eller etter incinerate? 9286331[/snapback] Før, men +dmg blir ikke tatt med da. 9286626[/snapback] Immolate kommer etter incinraten hos meg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 burde jeg bruke fel armor eller demon armor? er felguard pvp specca Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 har speccet aff. Lurer på hvordan skal jeg maxe min dps i instances, på low lvles? er nå lvl 42 , og lurer på hva er best og bruke ( spells osv) når vi tar elites og under bossfights. Atm smeller jeg bare på en corruption og drar searing pain til mobben dør. Men fortsatt blir jeg utdpset til tusen. Skal jeg ta de andre må jeg gjerne dotte alt jeg ser, og bruke SB og alt mulig, men da får jeg all aggroen.. Så har noen noe råd? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 CoA, Corruption, Immolate og Shadow Bolt spam, repeat Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 burde jeg bruke fel armor eller demon armor? er felguard pvp specca 9286887[/snapback] Fel Armor er overlegen på alle tenkelige måter, uansett spec. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 burde jeg bruke fel armor eller demon armor? er felguard pvp specca 9286887[/snapback] Fel Armor er overlegen på alle tenkelige måter, uansett spec. 9287606[/snapback] Arena 2v2 mot melee vil jeg nesten si at demon armor er bedre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 burde jeg bruke fel armor eller demon armor? er felguard pvp specca 9286887[/snapback] Fel Armor er overlegen på alle tenkelige måter, uansett spec. 9287606[/snapback] Arena 2v2 mot melee vil jeg nesten si at demon armor er bedre. 9287715[/snapback] Hvis du har healer gjør vel de 20% ekstra heal mer nytte...(?) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 burde jeg bruke fel armor eller demon armor? er felguard pvp specca 9286887[/snapback] Fel Armor er overlegen på alle tenkelige måter, uansett spec. 9287606[/snapback] Arena 2v2 mot melee vil jeg nesten si at demon armor er bedre. 9287715[/snapback] Hvis du har healer gjør vel de 20% ekstra heal mer nytte...(?) 9290052[/snapback] Jau. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sukk, vi hadde en ny warlock med oss på Illhoof her om dagen, og han forklarte at han måtte bruke felguard, ikke imp, fordi impen døde etter 20 sekunder. Dette var visstnok noe spesielt med encounteret, mente han, for her dør imper som fluer. Viste seg at han brukte soul link på den. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 rundt 3k damage tatt på locken så er jo impen stein dau om man har Soul Link. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sukk, vi hadde en ny warlock med oss på Illhoof her om dagen, og han forklarte at han måtte bruke felguard, ikke imp, fordi impen døde etter 20 sekunder. Dette var visstnok noe spesielt med encounteret, mente han, for her dør imper som fluer. Viste seg at han brukte soul link på den. 9291930[/snapback] Noe off-topic; Vi hadde en shadow priest på trial som ikke kunne skjønne hvorfor han døde på Prince hele tiden etter enfeeble.. Joda, SW:D Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Soulfire -> immolate -> conflagrate .. treffer omtrent likt ganske morro i pvp Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sukk, vi hadde en ny warlock med oss på Illhoof her om dagen, og han forklarte at han måtte bruke felguard, ikke imp, fordi impen døde etter 20 sekunder. Dette var visstnok noe spesielt med encounteret, mente han, for her dør imper som fluer. Viste seg at han brukte soul link på den. 9291930[/snapback] Kan man raide med SL? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sukk, vi hadde en ny warlock med oss på Illhoof her om dagen, og han forklarte at han måtte bruke felguard, ikke imp, fordi impen døde etter 20 sekunder. Dette var visstnok noe spesielt med encounteret, mente han, for her dør imper som fluer. Viste seg at han brukte soul link på den. 9291930[/snapback] Kan man raide med SL? 9293791[/snapback] Hvis man er glad i å summone nytt pet hele tiden, ja. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sukk, vi hadde en ny warlock med oss på Illhoof her om dagen, og han forklarte at han måtte bruke felguard, ikke imp, fordi impen døde etter 20 sekunder. Dette var visstnok noe spesielt med encounteret, mente han, for her dør imper som fluer. Viste seg at han brukte soul link på den. 9291930[/snapback] Kan man raide med SL? 9293791[/snapback] Hvis man er glad i å summone nytt pet hele tiden, ja. 9293966[/snapback] Har aldri vært i et raideguild der SL var en akseptert spec og ha til Magtheridon og oppover. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan man raide med SL? 9293791[/snapback] Han var på tryout, men det var en del krøll med ham.. var i Botanica med ham før Kara, han enslavet den andre demonen man møter (rom med masse botanists og soul channelers) og wipet oss, brukte RoF istedenfor SoC når jeg pullet alle de flesh-dingsene ved Laj, kom i Kara uten penger til repairs, falt av en bro to ganger, hearthet til Shatt for å reparere etter hele raidet stod ved Netherspite etter et corpserun, og logget så av. Han er ikke i guildet fortsatt, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan man raide med SL? 9293791[/snapback] Han var på tryout, men det var en del krøll med ham.. var i Botanica med ham før Kara, han enslavet den andre demonen man møter (rom med masse botanists og soul channelers) og wipet oss, brukte RoF istedenfor SoC når jeg pullet alle de flesh-dingsene ved Laj, kom i Kara uten penger til repairs, falt av en bro to ganger, hearthet til Shatt for å reparere etter hele raidet stod ved Netherspite etter et corpserun, og logget så av. Han er ikke i guildet fortsatt, for å si det sånn. 9294280[/snapback] Huff, hvordan kommer sånne folk seg til lvl 70 uten og ha et sinnsykt dårlig rykte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Vel, hvis jeg skulle bli med i et raiding-guild, ville jeg bedt noen forklare meg nøyaktig HVA jeg skal gjøre i botanica eller khara før vi gikk inn, så jeg ikke tabbet meg ut slik han gjorde. Når man aldri har vært i en spesiell instance før, er det litt vanskelig å vite hva man skal gjøre i de forskjellige kampene. Evt kan man sikkert finne plenty med guides på nettet om rollene til forskjellige classes i alle instancene. Endret 16. august 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har warlocks også en type counterspell?? siden en warlock brukte sånn på meg og alle spellsa mine fikk cd.. har de det eller brukte han en type cheat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå