Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kommer helt an på spec. Du sliter godt uten Fel consentration vs. melee-mobs. Men, på den annen side, jeg er en stor fan av å se dps dø pga overaggro. AoE-skade, fett nok, men når dps ikke klarer å ta hensyn til tanken og drar aggro gang etter gang, så godter jeg meg når de faller om og dør. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Kommer ann på situasjonen men jeg kan ikke se hvordan du skal kunne trenge så mange heals i non heroic instancer. Du kan jo så og si tanke mobs alene der. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg prater på større mobs som f.eks Eredar Deathbringer i Arcatraz. Denne type mobs slår rett og slett for hardt til at jeg kan holde meg i live bare ved hjelp av drain life og siphon. Nå må jeg også nevne at tanken vi hadde med til dette runnet var ikke av de beste, og til tross for det fikk jeg bare ordentlig aggro 3-4 ganger på nesten et helt run. Jeg var ikke en hardnakket overnuker som stjal aggro på hver mob, og ikke på noen bosses, men det hendte noen ganger på større mobs, hvorfor healeren bare skal la meg dø da, skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 for å slippe slikt så kjører du heller bare instancer med guildies som kan å spille det med at en warlock ikke trenger heals er jo igrunn rett, om locken ikke tar noe aoedmg, med rette speccen ofc. med locken til en kompis nuka jeg dr.boom fra 100-0% full nuke hele veien uten å bruke drain life en eneste gang Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja selvfølgelig, når bosser tar f.eks AoE for 2-3k så klarer jeg fint å heale meg selv, men når en stor mob står og slår på meg, er dette vanskelig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva er det store med Dr. Boom egentlig? Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva mener dere? Burde en lock klare seg uten heals, selv når tanken ikke klarer å holde aggro ordentlig? 9253694[/snapback] Jeg forstår deg, var nettopp i Uldaman selv (er LVL46), og tanken klarte ikke holde aggro. Heldigvis ble jeg healet av priesten som skulle være healer og en pally, så da klarte jeg meg. En god lock (jeg har fortsatt noe å lære) skal være tilnærmet full av mana og helse under hele instancen, sålenge tanken klarer å holde aggro. Mister tanken aggro så MÅ healer være villig til å hjelpe locken. Det er ikke SIKKERT det trengs, men det kan fort bli tilfelle, for det er ofte risikabelt å bruke fear og tilsvarende i en instance. Får locken aggro tidlig på en boss, da MÅ han heales hvis han skal overleve. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva er det store med Dr. Boom egentlig? 9256829[/snapback] Han har en million billion hp, og angriper deg ikke. Fint sted å teste ut dps/dpm. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva "DPS sykluser" bruker dere? Jeg Slenger på CoS - Corr - SipL - UA - SB - SB osv til jeg må fornye DOTs og en og annen LifeTap / DP tap. Til nøds en drain life om jeg må heale meg. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva "DPS sykluser" bruker dere? Jeg Slenger på CoS - Corr - SipL - UA - SB - SB osv til jeg må fornye DOTs og en og annen LifeTap / DP tap. Til nøds en drain life om jeg må heale meg. 9257801[/snapback] CoS - UA - Corr - Immo - SL - SBx2 Repeat, DP/LT når det trengs. Dessverre er jeg på CoS duty, så jeg får ikke brukt dps curse. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bedre å ta UA+corr SÅ CoS, siden pluss dmg du får av cos kommer alikevel Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bruker sjelden Immolate. Kun når det er en firemage med som kan gi den en boost, siden jeg har fått så mye gear med kun +shadow dammage på son går på bekostning av fire. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bruker sjelden Immolate. Kun når det er en firemage med som kan gi den en boost, siden jeg har fått så mye gear med kun +shadow dammage på son går på bekostning av fire. 9260139[/snapback] Uansett hvor mye +shadow damage du har er Immolate alltid bedre enn Shadowbolt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Driver med lit Arena PvP atm, og lurer litt på om jeg burde bytte specc. Er 42/8/11 men en av dem jeg maser om sier jeg må bytte til destro(han har forøvrig aldri spillt lock) Alternativet mitt ville vært Demonolgy, men har egentlig ikke lyst å respecce. Så hvordan kan jeg maxe effektiviteten min i Arena med Affliction?. Nå driver jeg for det meste med heavy CC av deres mainhealer ved hjelp av Felhunter og fear. Og prøver å kaste UA og Corr på så mange andre jeg klarer. Hvordan skal jeg være best mulig i arena? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Driver med lit Arena PvP atm, og lurer litt på om jeg burde bytte specc. Er 42/8/11 men en av dem jeg maser om sier jeg må bytte til destro(han har forøvrig aldri spillt lock)Alternativet mitt ville vært Demonolgy, men har egentlig ikke lyst å respecce. Så hvordan kan jeg maxe effektiviteten min i Arena med Affliction?. Nå driver jeg for det meste med heavy CC av deres mainhealer ved hjelp av Felhunter og fear. Og prøver å kaste UA og Corr på så mange andre jeg klarer. Hvordan skal jeg være best mulig i arena? 9283340[/snapback] Nå spiller ikke jeg Arena i det hele tatt, så noen andre kan sikkert svare på hvilke builds som er mest vanlig der inne om dagen. Dog, en Destro build gir jo desidert lavest survivability, og krever jo så og si at du er nedlesset med epics, ihvertfall mot folk som har bra PvP gear med mye resilience. I min mening er Affliction > Demo > Destro. Med en Demo build blir man jo også ganske avhengig av pet (som oftest Felguard hvis du går helt ned i treet), og denne kan jo lett bli CC'et. For min del ville jeg dottet så mye som mulig, holdt healer opptatt som du sier. Kjør på UA, Corruption, Siphon Life, CoA, evt. CoT for å øke casting tida dems, Immolate... så mye du klarer. X antall dotter på så mange som mulig gir et rimelig bra press. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Driver med lit Arena PvP atm, og lurer litt på om jeg burde bytte specc. Er 42/8/11 men en av dem jeg maser om sier jeg må bytte til destro(han har forøvrig aldri spillt lock)Alternativet mitt ville vært Demonolgy, men har egentlig ikke lyst å respecce. Så hvordan kan jeg maxe effektiviteten min i Arena med Affliction?. Nå driver jeg for det meste med heavy CC av deres mainhealer ved hjelp av Felhunter og fear. Og prøver å kaste UA og Corr på så mange andre jeg klarer. Hvordan skal jeg være best mulig i arena? 9283340[/snapback] Kommer litt ann på hvordan arena du gjør, og hvilke klasser du har som partnere. I 2v2 er du ganske fri til å velge, men i 5v5 og kansje 3v3 blir demo muligens bedre fordi locks gjerne blir fokusert på først. Er selv 43/7/11 og teamer med en Enhancement Shaman i 2v2, vi gjør det ganske bra sammen og ligger som regel mellom 1750-1850 rating. Virker som du har god peiling på hva du burde gjøre som aff lock, cluet er å få opp dots, CoT, (UA hvis de har dispeller) for så og CCe mest mulig. Refresh dots/drain life som nødvendig. Jeg bruker også fear som en spell interrupt hvis den har 1-2 DR allerede og Spell Lock er på cooldown. Siden jeg ikke vet hvilke klasse® du teamer med er det vanskelig å si noe mer spesifikt om nyttige taktikker. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ja har spillt Affliction lock siden lvl 1 på denne og har vell snart 100dager palayed som lock, mesteparten av tiden som affliction. Men har dog spillt veldig lite PvP (eneste PvP faction som er over friendly er AV på preTBC locken min) Jeg teamer med en Holy Paladin og 2H Fury Warrior i 3v3 (mellom 1500 og 1600 i rating), spiller forholdsvis lite 2v2, og noen ganger 5v5 da med palading og warr(samme som i 3v3) og hunter/lock/mage. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja har spillt Affliction lock siden lvl 1 på denne og har vell snart 100dager palayed som lock, mesteparten av tiden som affliction. Men har dog spillt veldig lite PvP (eneste PvP faction som er over friendly er AV på preTBC locken min) Jeg teamer med en Holy Paladin og 2H Fury Warrior i 3v3 (mellom 1500 og 1600 i rating), spiller forholdsvis lite 2v2, og noen ganger 5v5 da med palading og warr(samme som i 3v3) og hunter/lock/mage. 9285018[/snapback] Med det teamet hadde jeg fortsatt å være Affliction. Warrioren er burst dps, du fungerer som CC/dps og pala healer/buffer. Et ganske godt team imo. Vet ikke om du vil ha råd angående gear, men jeg tok meg den friheten. Du har bra hp men kunne hatt litt mer +shadow, du burde også bytte enchant på bracer, skaffe deg +dmg/sta kit på legs, bytte shoulder enchanten til den beste og skaffe dmg/hit head enchant (denne er viktig siden pvp gear generelt har lite/ingen +hit). Avhengig av hvor seriøse dere vil være burde du jobbe med å skaffe non-set PvP epics, de er bra og har mye sta/resil. Jeg regner med at du har PvP trinketen, men hvis ikke skaff den asap. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det noen som kunne gjort et lite eksperiment for meg? Med destro-specc, stå på max range og fyre av en Incinerate. Rett etter den er ferdig castet, begynn en 1,5sec immolate. Vil immolate treffe før eller etter incinerate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå