Kombat-Kaare Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Death Coil er vel gjerne en ''oh, shit'' knapp som blir brukt i den fighten da warlock ikke kan heale seg selv så godt som healing klasser om de får whirlwind dotten på seg. 9160993[/snapback] Den er faktisk den største Oh shit knappen i spillet ^^ 9161380[/snapback] Divine Shield. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har ett lite "clue" her.. Står nå med nok arena poeng og skal til å kjøpe merciless chesten. Men lurer fælt på om jeg skal velge den med crit, eller den uten. Til vanlig kjører jeg 2on2 med en priest, da er jeg felguard specced. Men kunne gjerne tenkt meg 5on5 også. Så, hvilken chest og hvilket specc? ps. dårlig gramatikk ftl 9184672[/snapback] Driver du PvE er det ingen tvil - Felweave. Dreadweave hvis du bare gjør PvP, men ville valgt Felweave uansett. Har masse Dreadweave Gladiator ting som jeg ikke bruker (har bedre PvE gear), men angrer på at jeg ikke valgte Felweave selv om jeg oftest er Affliction. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor mye hp og resilience bør jeg ha før jeg stikker i arena som Affliction/Soul Link lock? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvor mye hp og resilience bør jeg ha før jeg stikker i arena som Affliction/Soul Link lock? 9228487[/snapback] Prøv 11k HP og 200+ resilience. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg vurderer å spille opp en warlock til 70 og lurer på hva slags stats build man burde gå før man får litt bedre gear. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vurderer å spille opp en warlock til 70 og lurer på hva slags stats build man burde gå før man får litt bedre gear. 9230178[/snapback] Demo til 30, Affliction til 50, Demo til 70. Slik jeg planlegger det iallefall. Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vurderer å spille opp en warlock til 70 og lurer på hva slags stats build man burde gå før man får litt bedre gear. 9230178[/snapback] Demo til 30, Affliction til 50, Demo til 70. Slik jeg planlegger det iallefall. 9230469[/snapback] Er utrolig mye lettere å levle med affliction spec enn demonology fra 60-70 spør du meg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Affliction 1-70 =P Slik jeg planlegger det ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vurderer å spille opp en warlock til 70 og lurer på hva slags stats build man burde gå før man får litt bedre gear. 9230178[/snapback] Demo til 30, Affliction til 50, Demo til 70. Slik jeg planlegger det iallefall. 9230469[/snapback] Er utrolig mye lettere å levle med affliction spec enn demonology fra 60-70 spør du meg. 9230518[/snapback] Mja, går vel på spillestil antar jeg. Uendlig mana har man uansett. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 affliction er overpowered til levling/grinding. Jeg var demo en liten stund når jeg dinga 50, men gikk affliction igjen fort fordi det rett og slett var uslåelig. Prøvde demo litt rundt lvl 65 og, men den krevde for mye oppmerksomhet, og det er mye lettvinnere og ikke trenge å tenke på pet. Imp i Phase Shift på Passive ftw. Utrolig mana regen, så du kan dark pacte hele tiden. Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 affliction er overpowered til levling/grinding. Jeg var demo en liten stund når jeg dinga 50, men gikk affliction igjen fort fordi det rett og slett var uslåelig. Prøvde demo litt rundt lvl 65 og, men den krevde for mye oppmerksomhet, og det er mye lettvinnere og ikke trenge å tenke på pet. Imp i Phase Shift på Passive ftw. Utrolig mana regen, så du kan dark pacte hele tiden. 9230614[/snapback] Må bare si meg helt enig. Affliction er konge til levling, og hvis man kan si at jeg sliter med noe, så er det at jeg bruker opp quest for fort (trodde ikke jeg var dårlig til å finne dem akkurat). En affliction lock på mitt level (nå 46) kan uten problemer ta en Elite som er bare noen få level under seg. Flere mobs som er et par-tre level over deg (samtidig) er ikke noe problem. Det største problemet jeg ser er at jeg erter på meg så vanvittig mange fiender i BG, så jeg må dotte som en gal før jeg dør ... igjen. Og Imp i Phase Shift: Jepp. Definitivt Konge. Muliggjør en del "navigasjon" som ellers ville aggroet fiender. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det som er kjedelig med lock ): Er jo alltid main target. Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det som er kjedelig med lock ): Er jo alltid main target. 9232645[/snapback] Men likevel kan jeg som LVL46 være den som gir definitivt mest damage i BG, og det er gøy når det er en god del LVL 48/49 der Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg vurderer å spille opp en warlock til 70 og lurer på hva slags stats build man burde gå før man får litt bedre gear. 9230178[/snapback] Det jeg egentlig mente var hva slags burde jeg ha NÅR jeg blir 70. Har lyst på å tåle litt mer i arena tross gearet, så jeg tenker SL er bra, men jeg liker fel hunter så en xx/33/xx eller noe, noen tips? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 24/37/0 eller noe kanskje? Selv orker jeg ikke SL tror jeg, så jeg skal prøve full dotte-build: 41/5/15 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 24/37/0 eller noe kanskje? Selv orker jeg ikke SL tror jeg, så jeg skal prøve full dotte-build: 41/5/15 9238394[/snapback] Det dotte-buildet bruker jeg... Funker strålende Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Disse eller disse pre-raid gear til en 70 affliction lock? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Disse eller disse pre-raid gear til en 70 affliction lock? 9253188[/snapback] Oblivion, siden du sikkert ikke har 16% hit allerede, og fordi 2set bonusen er finfin. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har 2setbonusen allerede.. Også går det jo ann å sockete de andre med +hit, eller er det veldig dyrt? Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nå traff jeg på en annen lock som mente at warlocks ikke burde bli healet, fordi vi har så mange self-healing spells. Tanken våres var ikke den beste og jeg trakk aggro en gang i blant, og når jeg da døde fordi paladinen ikke ville heale meg, så mener han dette. Til slutt blir jeg kicka av party for å kalle han ei ignorant hore, etter å ha diskutert i det lange og det breie om hvordan jeg sugde noe hinsides fordi jeg av og til trengte heal i Dungeons. Hva mener dere? Burde en lock klare seg uten heals, selv når tanken ikke klarer å holde aggro ordentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå