v-gard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det var den jeg tenkte på. Var nå det det sto på thottbot... trøtt. ... natta Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er det beste speccet for pvp og arena? For tiden løper jeg rundt med felguard, det funker jo sann passe bra. Link gjerne til speccet. Takker for alle svar, på forhånd. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er det beste speccet for pvp og arena? For tiden løper jeg rundt med felguard, det funker jo sann passe bra. Link gjerne til speccet. Takker for alle svar, på forhånd. 9085125[/snapback] Ville heller hatt Ruin enn Felguard. Så om du skal dypt ned i demo, så kunne kanskje 0/40/21 være en ide? Får ikke med instant corruption dog, og det er triste greier å ikke ha xx/31/xx ville jeg gått for. Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 vel altså, har begynt å bli lei av demo specc.. Hva med darkpact/ruin? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) 35/5/21 eller noe da? Høres fint ut for meg. Edit: http://www.wowhead.com/?talent=IqMMiofzqpZ0xZxx0tr0z kanskje? Endret 16. juli 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Her er ett forslag, er dette totalt wasted i trynet eller? Det gir jo god overlevings evne i og med du har både demonic resillience og shadow embrace. Du har også SL og siphon life. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 For å være ærlig tror jeg ikke du har så mye bruk for 4 Embrace. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 35/5/21 eller noe da? Høres fint ut for meg. Edit: http://www.wowhead.com/?talent=IqMMiofzqpZ0xZxx0tr0z kanskje? 9085270[/snapback] http://www.wowhead.com/?talent=AEMbbRfzVtcZZxx0tr0z +1 talent ikke at jeg er noen lock men som en raidebuild så var den vel ikke så ille? ;o Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 UA > Ruin any day om du kjører over 30 poeng affliction. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) UA > Ruin any day om du kjører over 30 poeng affliction. 9086880[/snapback] Må si meg enig med deg... UA er kanskje ikke like morsomt som Ruin, men sålangt er UA å foretrekke. Endret 16. juli 2007 av heanwi Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kjører på med ruin.. Litt morsommere, og topper damage uansett.. Nesten ingen i guildet klarer og ta igjen meg når jeg ikke slacker.. Men er godt mulig at jeg har 2% mer dps med UA, men er trossalt litt mer morro med store tall innimellom, pluss at jeg har mer burstdamage hvis det trengs.. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor. 9041652[/snapback] Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. Felhunter > Felguard, i de fleste situasjoner. (Arena) UA > Ruin (endgame) om du ikke har noe rundt 37% crit, har jeg hørt. Endret 17. juli 2007 av Parad0x Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor. 9041652[/snapback] Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. 9087269[/snapback] du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Og også hvilken rank man bruker selvfølgelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor. 9041652[/snapback] Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. 9087269[/snapback] du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek. 9087272[/snapback] For en warlock er dot-tiden på 24 sekunder for å få 100 % spelldamage. Så for eksempel corruption uten talents vil få 18/24 = 75 % av spelldamage (til shadow). Dette er grunnen til at warlocks gikk ned sååå mye i DPS (rundt 25 % fordi tiden ble forandret fra 18 sekunder til 24 sekunder). Eller har jeg hatt en veldig kraftig drøm?? Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Sant, jeg glemte å få med det at forskjellige spells får forskjellig prosentvis bonus fra spelldamage. chokke; det var vel heller at Blizzard enkelt og greit nerfet % av +spelldamage til warlock dots. Og til det du sier om 24 sekunder dots, så er vel UA på en 18 sek timer og om jeg ikke tar helt feil, får UA 120% damage fra +spelldmg. Altså om du har 1000 ekstra shadow damage blir skaden av UA base + 1200 shadow damage fordelt på ticks. Endret 17. juli 2007 av Parad0x Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sant, jeg glemte å få med det at forskjellige spells får forskjellig prosentvis bonus fra spelldamage. chokke; det var vel heller at Blizzard enkelt og greit nerfet % av +spelldamage til warlock dots. Og til det du sier om 24 sekunder dots, så er vel UA på en 18 sek timer og om jeg ikke tar helt feil, får UA 120% damage fra +spelldmg. Altså om du har 1000 ekstra shadow damage blir skaden av UA base + 1200 shadow damage fordelt på ticks. 9087297[/snapback] Casting time spiller vel også inn vil jeg tro på akkurat den? Men det skal jeg ikke uttale meg om... Men av hva jeg husker så ligger corruption og UA veldig likt på dot-ticks så da må noe spille inn? Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Corruption får 30% extra bonus fra spelldmg i affliction treet, Improved Corruption? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Arf, eter å lest litt på overhead og på warlocken min ås jeg at corruption ligger lavere på basisskade, men får høyere % av damage iforhold til UA. Jaja, mye å skylde på Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor. 9041652[/snapback] Feil; de fleste +dmg items har også inskripsjonen "by up to" på equipen, så det er totalt random om du får 13 eller om du får max 23+ spelldamage når du caster en spell. 9087269[/snapback] du har missforstått, det står slik fordi spells får ikke like god utnyttelse av +dmg utifra hvor lang cast time dem har under 3.5sek. 9087272[/snapback] For en warlock er dot-tiden på 24 sekunder for å få 100 % spelldamage. Så for eksempel corruption uten talents vil få 18/24 = 75 % av spelldamage (til shadow). Dette er grunnen til at warlocks gikk ned sååå mye i DPS (rundt 25 % fordi tiden ble forandret fra 18 sekunder til 24 sekunder). Eller har jeg hatt en veldig kraftig drøm?? 9087289[/snapback] Corruption får 93.5% fra +dmg per i dag. Tror det har noe med at det i utgangspunktet er 2sec casting time. 129.5% med 3/3 på Empowered Corruption. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå