Lycantrophe Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Sword, Dagger, Staff. Kun Cloth. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvordan får jeg tak i soul shard? Den bruker å komme men nå har det tatt en stund... noe jeg må gjøre, eller skal jeg bare vente? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dot opp en mob som du får XP eller en player som du får honor av, Drain soul like før han dør. dør han når du har drain soul på han så får du en SoulShard. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hvorfor er alltid warlocks main target? Det slår jo ALDRI feil. (Legg merke til at jeg har 2 linjer med debuffs på meg -.- 8896140[/snapback] Jesus... Det er faktisk ingen andre å drepe på det bildet enn deg... KANSKJE, KANSKJE det er derfor alle angriper deg først.... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hvorfor er alltid warlocks main target? Det slår jo ALDRI feil. (Legg merke til at jeg har 2 linjer med debuffs på meg -.- 8896140[/snapback] Jesus... Det er faktisk ingen andre å drepe på det bildet enn deg... KANSKJE, KANSKJE det er derfor alle angriper deg først.... 9003445[/snapback] Kanskje det sto 9 stykker bak han :> Men, men.. Hadde samme problemet selv. Hvis jeg ikke ble targeta så kunne jeg jo bare dotte alt som rørte på seg og pewe alle. ( = win ). Så skjønner jo godt at de går etter locks først. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hvorfor er alltid warlocks main target? Det slår jo ALDRI feil. (Legg merke til at jeg har 2 linjer med debuffs på meg -.- 8896140[/snapback] Jesus... Det er faktisk ingen andre å drepe på det bildet enn deg... KANSKJE, KANSKJE det er derfor alle angriper deg først.... 9003445[/snapback] Kanskje det sto 9 stykker bak han :> Men, men.. Hadde samme problemet selv. Hvis jeg ikke ble targeta så kunne jeg jo bare dotte alt som rørte på seg og pewe alle. ( = win ). Så skjønner jo godt at de går etter locks først. 9004192[/snapback] Har merket det samme selv etter at jeg begynte å spille igjen. Samme pokkern om det er ørten stk i ei klynge, de går for meg først likevel... jaja, får vel se på det som et kompliment, jeg er vel sikkert en fryktinngydende trussel Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ok, warlocken min er på lvl 33 nå, halveis 34. Er nå usikker på hvilket gear jeg skal bruke, http://www.wowhead.com/?item=7713 eller http://www.wowhead.com/?item=7714 samt http://www.wowhead.com/?item=7685 (Mener selv siste er best), og om jeg bør bytte ut Forgotten Seer off-hand med http://www.wowhead.com/?item=6803 når/hvis jeg får den. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hypnotic Blade + Orbof the Forgotten Seer all the way. +Dmg ftw! Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ja, og den vil da legge til +21 damage. Men telles det også på drain life, fordi jeg går affliction, og da er det mest DoT's og drain life på de fleste mobs ... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kan noen si noen motiverende ord som hjelper meg med å få lyst til å levle opp warlocken min? Hu er stuck på 67. Affliction spec. Er bare alt for imba... Kanskje jeg bør såecce felguard og zombie meg til 70? Eller er kanskje ikke felguard noe bra lenger? Edit: Og hvis jeg evt speccer felguard, er dette en grei spec? Endret 9. juli 2007 av Gnimmels Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dersom jeg har fks 23+ dmg på chest, vil det bli +23 dmg per dmg tick når jeg bruker fks curse of agony, corruption etc? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 du må ha mana feed. felguarden bruker mye mana Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Dersom jeg har fks 23+ dmg på chest, vil det bli +23 dmg per dmg tick når jeg bruker fks curse of agony, corruption etc? 9041279[/snapback] +dmg blir fordelt utover alle ticksene Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det funker slik som Psilo har sagt tidligere, hvis en spell gjør 100 skade over 18 sec. vil den da, med 23 dmg mer, gjøre 123 skade over 18 sec. istedenfor. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kort spm: Hvor lenge varer sacrifice? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis det er demonic sacrifice du mener varer buffen du får av den 30 min, ikke 30 sec.. Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Men hvis det er sacrifice til voidwalker så er det en viss antall menge damage eller 30 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå