Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor er alltid warlocks main target? Det slår jo ALDRI feil. (Legg merke til at jeg har 2 linjer med debuffs på meg -.- post-91929-1182256040_thumb.jpg

8896140[/snapback]

 

Jesus... Det er faktisk ingen andre å drepe på det bildet enn deg... KANSKJE, KANSKJE det er derfor alle angriper deg først....

9003445[/snapback]

Kanskje det sto 9 stykker bak han :>

 

Men, men.. Hadde samme problemet selv.

Hvis jeg ikke ble targeta så kunne jeg jo bare dotte alt som rørte på seg og pewe alle. ( = win ).

Så skjønner jo godt at de går etter locks først.

Lenke til kommentar
hvorfor er alltid warlocks main target? Det slår jo ALDRI feil. (Legg merke til at jeg har 2 linjer med debuffs på meg -.- post-91929-1182256040_thumb.jpg

8896140[/snapback]

 

Jesus... Det er faktisk ingen andre å drepe på det bildet enn deg... KANSKJE, KANSKJE det er derfor alle angriper deg først....

9003445[/snapback]

Kanskje det sto 9 stykker bak han :>

 

Men, men.. Hadde samme problemet selv.

Hvis jeg ikke ble targeta så kunne jeg jo bare dotte alt som rørte på seg og pewe alle. ( = win ).

Så skjønner jo godt at de går etter locks først.

9004192[/snapback]

 

Har merket det samme selv etter at jeg begynte å spille igjen. Samme pokkern om det er ørten stk i ei klynge, de går for meg først likevel... jaja, får vel se på det som et kompliment, jeg er vel sikkert en fryktinngydende trussel :yes:

Lenke til kommentar

Kan noen si noen motiverende ord som hjelper meg med å få lyst til å levle opp warlocken min? Hu er stuck på 67. Affliction spec. Er bare alt for imba... Kanskje jeg bør såecce felguard og zombie meg til 70? Eller er kanskje ikke felguard noe bra lenger?

 

Edit: Og hvis jeg evt speccer felguard, er dette en grei spec?

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...