Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du ha en Affliction-build som funker kan du sette maks 1 poeng i Demonology. Resten går i Destro og Affliction.

8908919[/snapback]

For min del er jeg fornøyd uten noen poeng i Demonology, både til pvp og pve. Lurer på å respecce slik at jeg kan putte Unstable Affliction over i 100% + critdmg fra destro. Vet ikke hvor nyttig den siste dotten egentlig er?

Lenke til kommentar
Skal du ha en Affliction-build som funker kan du sette maks 1 poeng i Demonology. Resten går i Destro og Affliction.

8908919[/snapback]

For min del er jeg fornøyd uten noen poeng i Demonology, både til pvp og pve. Lurer på å respecce slik at jeg kan putte Unstable Affliction over i 100% + critdmg fra destro. Vet ikke hvor nyttig den siste dotten egentlig er?

8908953[/snapback]

veldig.

endgame er UA > ruin på dps :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører affliction til lvl 50, så respeccer jeg til Demon for og få Felguard som sies og være gull verdt i Outland og lvling generelt(?)

Men for all del, Affliction er imba, ekstremt mye dmg, bra til lvling siden du får SiphonLife og Imp Drain Life

Lenke til kommentar
så 15% mer stamina(~7% mer hp) skiller "beste [...] PvP speccen" og "elendig for PvP"?

æøæøæ

Hvis jeg vil kjøre PvP er jo så klart Stamina viktig. 15 % mer stamina er utrolig bra, det gir 115 HP per 10 STA.

Kan skaffe 10500 HP uten Demonic Embrace, ca. 12000 HP med. Dette er ved å equipe Gladiator deler og sette i Stamina sockets.

Stamina har alt å si i PvP og er det elendig med 0 poeng i Demonology.

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det er nå med de nye arena delene, men når jeg spilte så vant jeg alt av arena 2 vs 2 med min 41/0/20 build. Affliction er -veldig- flersidig. Det Funker til omtrent alt.

Og jeg hadde ikke veldig mye hp heller, men hadde runt 1069 shadowdmg.

Lenke til kommentar

Ok, trenger litt hjelp til talents her, dinga 70 for ikke så lenge siden (2-3 dager), sitter på rundt 1100 spelldmg med fel armor nå (tailor epics).

Lurer på hvordan putte talents, skal ha 42 point affliction, men vet ikke hvor jeg skal putte resten. Demo/Destruction 8/11 ? 9/10 ? 5/14 ?

Her er affliction talents:

Affliction (42 points)

Suppression - Rank 5/5

Improved Corruption - Rank 5/5

Improved Drain Soul - Rank 2/2

Improved Life Tap - Rank 2/2

Soul Siphon - Rank 2/2

Improved Curse of Agony - Rank 2/2

Amplify Curse - Rank 1/1

Grim Reach - Rank 2/2

Nightfall - Rank 2/2

Empowered Corruption - Rank 3/3

Siphon Life - Rank 1/1

Shadow Mastery - Rank 5/5

Contagion - Rank 5/5

Dark Pact - Rank 1/1

Malediction - Rank 3/3

Unstable Affliction - Rank 1/1

Ingen Fel Concentration, er det dumt? Har 38 spellhit rating (Rundt 3% spellhit) fra gear for øyeblikket, så trenger vel å makse Suppression.

Edit: Skal ha 5/5 Demonic Embrace, 5/5 Imp. SB og 5/5 Bane.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...