TheInfamous Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Prøv å ihvertfall skumme gjennom tråden før man spør. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg har sett noe rart i det siste folk som både har touch of shadow OG en succ opp går det? Endret 2. mai 2006 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Går an å sacrifice pet og få en healer til å resse den, evt. bruke jumper cables. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er gear med "chance to hit with spells +1%" det samme som 1/2 poeng i Suppression? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er gear med "chance to hit with spells +1%" det samme som 1/2 poeng i Suppression? 6055331[/snapback] Supressoin gjelder bare for Affliction spells, ikke Domonology eller Destrution. Men ja det er det samme(for Affliction spells). Lenke til kommentar
slez Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg skal respecce nå til min warlock. Har to builder jeg har tenkt på, men klare faen ikke bestemme meg. Spiller bare pve med locken min. MD/RUIN eller SM/RUIN Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvis du har MD/Ruin og kan få noen til å resse petten så har du 25% mer dmg(shadow) hele tiden OG ruin! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 MD-Ruin: overlevelse, pet tanks, resistance, mindre aggro. Gjør lite dmg i instancer siden du ikke har ++15% dmg fra succu (bruker bare imp) SM-Ruin: damage damage damage! ikke avhengige av pets. Avhengig av party. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hehe, det er jo to fantastisk gode builds, begge to. Om du stort sett raider, tror jeg nok MD/Ruin ville vært det beste, i og med at du kan sacce succubus, få henne resset og få MD-bonus. 15% shadowdmg og 10% generell dmg > 10% shadowdmg fra SM. Men, det kommer jo også litt an på holdningen til guildies, om de piver fordi du ikke har impen ute, så er det ikke fullt så bra.. 15% firedmg og 20% mindre threat får deg ikke akkurat opp på damagemeter. Rent bortsett fra SM, er det få ting som er særlig bra i Affliction. Nightfall er bra når det proccer, men så er spørsmålet.. hvor mye bruker man Life drain/Corruption/Siphon life in DM/Strat/Scholo/*BRS, og hvor mye bruker man Life drain i MC/ZG/AQ/BWL? MD med felhunter er heller ikke noe å grine på nesen av. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen som har noen erfaringer med dark pack? jeg har respecca 4 ganger med 50g klarer ikke å bestemme meg, så vil helst ikke måtte gjøre det igjen Lenke til kommentar
Sau Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Eg er ganske ny som warlock ( lvl 41 Atm) å satt å kjeda meg mens prøvde å finne meg en koselig build til eg når 60. http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050005102205141 Virker den ok eller er eg på bærtur? om noen kunne fikset litt på den så hadde det vert flott Endret 13. mai 2006 av Sau Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Virka grei den der, men ville heller maxa ut imp. shadow bolt istedetfor cataclysm. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hei hva syns dere eg burde gjer med denne link eg gansk ny inne WoW og det er fyste gong e spele warlock er lvl 18 nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hold deg til ett tre, det er ikke noe vits i å spre poeng rundt. Her har du talenter frem til lvl24. Send inn voidwalker, CoA, Corruption, vent litt, Immolate, Life tap, Drain life til mob er død. Lenke til kommentar
Sjoeoerret Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Imo så er det bedre å tanke selv og bruke Succu som dps når du har fått den. Gjør det lettere hvis du blir ganket også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Imo så er det bedre å tanke selv og bruke Succu som dps når du har fått den. Gjør det lettere hvis du blir ganket også 6092630[/snapback] eller imp og bruke dark pact (+ stamina buff) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Hold deg til ett tre, det er ikke noe vits i å spre poeng rundt. Her har du talenter frem til lvl24. Send inn voidwalker, CoA, Corruption, vent litt, Immolate, Life tap, Drain life til mob er død. 6092501[/snapback] hva trenge eg life tap til? har nok mana fra før! og så tar eg heller wands isteden for Drain life trenge ikkje mer Soul Shared? (har fullt) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Lifetap er nyttig i senere lvler (du er/var lvl 18) f.esk. i instancer istedetn for å bare stå der, kan du lifetappe for å få mana. da kommer priesten til å heale deg da har du både mana og liv. Lenke til kommentar
Sau Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 er det noen her som vet hva den moden heter som man får opp en bar som viser hvor lang tid seducen varer? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Countdoom, evt. CCwatch. Ang. Life tap, så er det gjerne ikke det mest fantastiske talentet på lvl18, men det blir mer og mer nyttig etterhvert. Men, selvfølgelig, om du har en god wand, bruk den til du blir blå i ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå