Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.

8896505[/snapback]

:w00t:

 

Da blir det litt større sjanse for at jeg overlever i arena :)

8896533[/snapback]

 

Warlocks er morsomme i pvp. Jeg har fått min til lvl 65 nå (42/0/14) og er egentlig veldig fornøyd med min spec. Kan se den her hvis du er interessert: http://www.wowhead.com/?talent=AVMriRfzqtboZxx0L

Har et par lowbies også, en pala og en mage som jeg bruker i Warsong noe, og da er locks som motstander skikkelig irriterende. Succubus seduction og fear er veldig bra verktøy :)

Lenke til kommentar

Btw.. ser at tråd starter her sier:

Grunner til ikke å gå affliction

Dette gjelder hovedsakelig pvp, da du ikke har noen burst.

Mange mener du har for dårlig survivability.

 

Dette er jeg uenig i. Affliction er etter min mening den beste spec for pvp. Har forsøkt både det og destruction. For levelling tror jeg Demonolgy er best. Det sier i allefall alle mine venner som har brukt det. (Jeg mener Affliction er best for alle formål ofc) Det er mulig jeg kommer til å respecce slik at jeg får med Ruin på destrolinjen også. Kanskje ofrer jeg Unstable Affliction for den, for den er ikke så veldig viktig ved lv 70. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Btw.. ser at tråd starter her sier:

Grunner til ikke å gå affliction

Dette gjelder hovedsakelig pvp, da du ikke har noen burst.

Mange mener du har for dårlig survivability.

 

Dette er jeg uenig i. Affliction er etter min mening den beste spec for pvp. Har forsøkt både det og destruction. For levelling tror jeg Demonolgy er best. Det sier i allefall alle mine venner som har brukt det. (Jeg mener Affliction er best for alle formål ofc) Det er mulig jeg kommer til å respecce slik at jeg får med Ruin på destrolinjen også. Kanskje ofrer jeg Unstable Affliction for den, for den er ikke så veldig viktig ved lv 70. Tror jeg.

8896689[/snapback]

 

Jeg synes og affliction fungerer ypperlig til pvp, men jeg har flere ganger opplevd at noen har blitt healet rett før siste (drepende) tick. Dog det problemet har jeg nå fikset ved å skaffe meg shadowburn :)

Lenke til kommentar

Jeg synes og affliction fungerer ypperlig til pvp, men jeg har flere ganger opplevd at noen har blitt healet rett før siste (drepende) tick. Dog det problemet har jeg nå fikset ved å skaffe meg shadowburn :)

8896736[/snapback]

Ja.. har også vurdert å putte et talentpoeng der. Tror faktisk jeg må gjøre det. Da har vi både kraftige dots, høye crits, instant fear og en bra alpha :D

 

Warlocks > Alt annet :D

Lenke til kommentar
Btw.. ser at tråd starter her sier:

Grunner til ikke å gå affliction

Dette gjelder hovedsakelig pvp, da du ikke har noen burst.

Mange mener du har for dårlig survivability.

 

Dette er jeg uenig i. Affliction er etter min mening den beste spec for pvp. Har forsøkt både det og destruction. For levelling tror jeg Demonolgy er best. Det sier i allefall alle mine venner som har brukt det. (Jeg mener Affliction er best for alle formål ofc) Det er mulig jeg kommer til å respecce slik at jeg får med Ruin på destrolinjen også. Kanskje ofrer jeg Unstable Affliction for den, for den er ikke så veldig viktig ved lv 70. Tror jeg.

8896689[/snapback]

 

Jeg synes og affliction fungerer ypperlig til pvp, men jeg har flere ganger opplevd at noen har blitt healet rett før siste (drepende) tick. Dog det problemet har jeg nå fikset ved å skaffe meg shadowburn :)

8896736[/snapback]

Jeg synes også at affliction funker ypperlig til PvP (jeg som skrev den delen :innocent:, derfor jeg skrev "mange")

 

Men Affliction-treet i seg selv har ikke mye burst. Det må du ha 11 poeng i Destruction for.

 

Nå er vel ikke PvP like burst-basert heller, med de enorme mengdene stamina og personlige healere.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Hmm... Jeg har Frozen Shadoweave settet, og Spellstrike settet. Men jeg har fremdeles disse to:

 

Netherweave Bracers

51 Armor

+24 Stamina

Requires Level 61

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 19.

 

Netherweave Gloves

77 Armor

+30 Stamina

Requires Level 63

Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 28.

 

Grunnen er STA og set bonusen:

(2) Set: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 23.

 

Spørsmålet mitt er om jeg jeg får byttet ut disse ved å gå 70 instancene (5man)? Eller om jeg ikke vil finne noe bedre før i Heroic eller Raid. Locken er nemlig ikke mainen min, så jeg spiller der ikke så ofte, og dermed kan dette vare en stund.

 

Så, skal jeg bruke penger på å få enchantments på disse lvl 61/63 itemene? Eller er det sjanse for å få noe bedre snart?

Lenke til kommentar
42/7/12 er den beste Affliction PvP speccen.

 

Er selv 43/0/19, men dette er PvE spec -- er elendig for PvP.

8901520[/snapback]

så 15% mer stamina(~7% mer hp) skiller "beste [...] PvP speccen" og "elendig for PvP"?

 

æøæøæ

8906976[/snapback]

nah.. med en alpha trengs ikke så mye mer stamina. Og for PVE spec ville jeg gått for Improved Healthstone, og.. ja mer stamina.. og kanskje Fel Intellect også, da kampen i PVE som regel varer lengre enn i PVP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...