Warlocks Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Pvp Backlash. Pve Soul leech. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Respecca affliction etter en time med 0/21/40 uansett.. Men: Er Darkmoon Card: Wrath noe å ha som lock? Fikk Ace of Storm i Mech idag, og lurer på om jeg skal selge den eller ikke. Endret 2. juni 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Respecca affliction etter en time med 0/21/40 uansett.. Men: Er Darkmoon Card: Wrath noe å ha som lock? Fikk Ace of Storm i Mech idag, og lurer på om jeg skal selge den eller ikke. 8765935[/snapback] Som Destro/Demo lock: JA! Som Affliction: Nei... Har og ace of storms men den skal jeg bruke på Tanke paladinen min Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Uhm.... alt den gjør er å heve crit litt? Ville prioritert mye annet før den... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Peiling på hvor mye den selger for a? Kjedelig at ingen affliction spells unntatt SoC og UA dispel effekten kan critte.. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den trinketen suger spør du meg Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Den trinketen suger spør du meg 8769538[/snapback] Må si meg enig. Den blir jo faktisk "dårligere" jo mer crit du får og, så nei takk. Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tor jeg heller ville gått for en av disse : Eye of Maghteridon Eller Icon of the Silver Crescent Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tor jeg heller ville gått for en av disse : Eye of Maghteridon Eller Icon of the Silver Crescent 8778628[/snapback] Blir jo helt riktig å sammenligne noe som dropper fra Maghteridon og fra 5-manns? Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tor jeg heller ville gått for en av disse : Eye of Maghteridon Eller Icon of the Silver Crescent 8778628[/snapback] Blir jo helt riktig å sammenligne noe som dropper fra Maghteridon og fra 5-manns? 8779255[/snapback] Icon dropper ikke av Mag , men kjøpes for badges du får i Heroic instances. Og dessuten er ikke Darkmoon deck en 5 mans instance drop , alle kortene utenom Ace er world drop. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tor jeg heller ville gått for en av disse : Eye of Maghteridon Eller Icon of the Silver Crescent 8778628[/snapback] Blir jo helt riktig å sammenligne noe som dropper fra Maghteridon og fra 5-manns? 8779255[/snapback] Icon dropper ikke av Mag , men kjøpes for badges du får i Heroic instances. Og dessuten er ikke Darkmoon deck en 5 mans instance drop , alle kortene utenom Ace er world drop. 8779806[/snapback] Icon er fra 5 mans.. mens Eye of mag er fra 25 man raiding. Se litt etter? Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tor jeg heller ville gått for en av disse : Eye of Maghteridon Eller Icon of the Silver Crescent 8778628[/snapback] Blir jo helt riktig å sammenligne noe som dropper fra Maghteridon og fra 5-manns? 8779255[/snapback] Icon dropper ikke av Mag , men kjøpes for badges du får i Heroic instances. Og dessuten er ikke Darkmoon deck en 5 mans instance drop , alle kortene utenom Ace er world drop. 8779806[/snapback] Icon er fra 5 mans.. mens Eye of mag er fra 25 man raiding. Se litt etter? 8780145[/snapback] Når begynte dette å bli " pirke i det andre folk skriver " tråden ? Fulstendig klar over at det er to forskjellige metoder å skaffe de trinkets på , og jeg prøvde heller ikke å sette de opp mot hverandre. Det var bare trinkets jeg selv ville ha valg over Darkmoon deck , og for å komme med innspill på andre bra trinkets. Hva andre ville ha valgt og vil gjøre er ikke opp til meg siden alle har hver sin metode/måte de spiller på . Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva er å foretrekke for en Affliction lock? Robe of Power eller Robes of Arugal Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva er å foretrekke for en Affliction lock? Robe of Power eller Robes of Arugal 8789464[/snapback] ROBE OF POWER Lenke til kommentar
Marker Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Robe of Power 8789464[/snapback] ..antar jeg. Jeg prioriterte i alle fall +dmg over stam i hele levelinga mi, men det er vel et sprøsmål på om man prioritere survivability/mana eller å droppe mobsene fort. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ok. Synd egentlig, for Robe of Power er møkkstygg på undeads. Menmen, blir nok den da. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Brukte Robe of Power en god stund. Rocker på humans. +dmg er veldig greit såpass tidlig i spillet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 +dmg all the way. Jo mindre tid du bruker på en mob, jo mindre skader den deg, og jo færre spells må du bruke. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Men sier vi det avklart. Takk for svar. Noen anbefalinger på hvilke items som passer bra sammen med Robe of Power på level 34 og der omkring? For å få mest damage selvfølgelig, må vel gi meg med utseende. Endret 5. juni 2007 av Madrigal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå