Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er det et poeng med BÅDE CoW og Malediction? Er det ikke forskjellige locks til det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvor strengt er guildet ditt? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Selv syns både jeg og andre locks i guildet at AU er bedre en Ruin. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Er ikke helt sikker enda egentlig, fortsatt på trial. Men håper jeg kan få fortsette med en build som ligner min iallfall, selv om jeg må regne med å skaffe CoW/Malediction og Shadow Embrace. Edit: Det var hvertfall en 35/5/21 build som ble anbefalt, så Malediction er vel utelukket. Endret 16. mai 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Er lite poeng med to warlocks med både CoW, Malediction og Embrace, forhåpentligvis slipper du ruin. (Imo UA > Ruin, men har aldri spilt lock endgame) Endret 16. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 hvilket pet burde jeg bruke? og til hvilken lvl? er lvl 16 nå og bruker VW men skal jeg begynne og bruke succebus på den lvln jeg får det? (husker ikke lvl) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du får succubus på 20. Bruk voidwalker fram til 40. Da får du dark pact, og kjører imp og draintank. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Succubus brukes kun til Crowdcontrol i instancer hvis det trengs og til og seduce i PVP. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bruk voidwalker fram til 40. Da får du dark pact, og kjører imp og draintank. 8628164[/snapback] hva er draintank? og man må vel tåle veldig mye juling uten noen som tar julinga for deg? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du bruker Drain Life Med Siphon Life og Drain Life, så healer du jo for mer enn han slår for Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Bruk voidwalker fram til 40. Da får du dark pact, og kjører imp og draintank. 8628164[/snapback] hva er draintank? og man må vel tåle veldig mye juling uten noen som tar julinga for deg? 8628194[/snapback] Det er derfor du draintanker. Tingen er at du skal selv ta all juling, samtidig som du bruker drain life, så dots får tatt knekken på mobsene. Fel Concentration i affliction-treet sørger for at du ikke blir interruptet. Edit: Altså: Dot opp: Curse of Agony, Siphon Life, Corruption -> Drain life til moben har ~5% igjen. Drain soul, den dør, du får masse mana, exp. og loot. Edit2: D'oh, beaten by Tullut. Endret 16. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Succubus brukes kun til Crowdcontrol i instancer hvis det trengs og til og seduce i PVP. 8628176[/snapback] Ikke med min build. Er faktisk sykt digg og grinde med Succebus + at jeg eier folk som prøver og drepe meg ^^ Link til builden min. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Husker jeg grindet på yetier i Winterspring, brukte succubus de to siste. Kunne dark pacte de lille jeg trengte fra succubus, brukte hovedsakelig life tap og tenkte jeg hadde godt av litt ekstra burst/dps Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Builden det kan hende jeg må respecce til Likte ikke det her helt. 1. UA > Ruin (imo hvertfall) 2. Dark Pact > Imp. Healthstone 3. UA!!! 4. Fel Concentration? Soul Siphon? Nå blir vi jo mer avhengig av healer ettersom vi ikke kommer til å kunne heale opp oss selv like fort lenger. Edit: Hva tror dere? Kommer nok ikke til å gi opp UA når jeg fortsatt er usikker selv, uansett hvor skilla og respektert den warlocken som anbefalte det er. Endret 17. mai 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 jeg hadde nekta å nerfe dmg, som pure dmgdealer lock er så hadde jeg ikke giddi å specca imp imp og imp HS Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Det der hadde jeg nekta og ha respeccet til eller og få de andre locksene til og specce seg, til oss så kjører alle locks UA utenom 1 som ikke er så ivrig på raids han er bare pvp rettet på locken.. Endret 17. mai 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg bruker alltid imp i PvE.. Jeg draintanket faktisk in ZF i dag ^^ Han der Human Male bossen Maintank var en druid, men han klarte ikke å holde aggro mens 1 av mine dots var aktive Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Imp. Imp er noe jeg alltid har hatt, og trives faktisk med bedre Blood Pact, så kommer nok ikke til å kaste bort det tror jeg. Jeg har jo 45/5/11 nå, hva bør jeg evt. respecce til? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Sånn imo, ikke veldig store forandringene. Vet nå ikke helt hva som gjør mest dps, om du tjener på CoA vs. raidets CoE/CoS, men men. Edit: Shadow Embrace for soloing. Endret 17. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå