Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Improved Healthstone er totalt verdiløst og oppskrytt spør du meg.

5971530[/snapback]

1200 vs. 1440

Jeg syns Improved Healthstone er definitivt verdt det. Det er jo tross alt "bare" to poeng.

5972263[/snapback]

240 ekstra hp på en skill du sjeldent bruker mer enn en gang iløpet av en fight? Som koster 1120 mana en soul shard og 3 sekund cast? - Altså, sjeldent at du bruker den i det hele tatt uten ekstra om og men. Veldig snevert bruksområde.

En PvP-build uten noen poeng i destruction ser jeg som ubrukelig. Man utgjør så liten skade at det er til å le av.

5972263[/snapback]

Det viser jo bare hvor lite du vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
240 ekstra hp på en skill du sjeldent bruker mer enn en gang iløpet av en fight? Som koster 1120 mana en soul shard og 3 sekund cast? - Altså, sjeldent at du bruker den i det hele tatt uten ekstra om og men. Veldig snevert bruksområde.

Det er 240 hp mer i hver eneste kamp det. Ganske vesentlig spør du meg.

Lenke til kommentar

Det er 240 hp mer i hver eneste kamp det. Ganske vesentlig spør du meg.

5972736[/snapback]

240 ekstra hp i hver kamp du tar deg bryet med å conjure healthstone, 240 hp for hver kamp du må drepe en ekstra mob for å skaffe soul shard til healthstonen. Og nei, Drain Soul i pvp er lite gunstig.

psilocybe: Paladins gjelder jo bare for horde(jo, inrømmer at for horde blir det et lite hakk værre), men de er fortsatt lette med CoA + felhunter + shadow bolt + fear. PvP i større skala er en arena som du må legge opp kampen annerledes uansett. Og det er ikke slik at hver eneste spiller med cleanse/dispel/remove curse kun bruker disse i et pvpscenario. Når var sist gang en mage decurset noen andre enn seg selv? Hvis dette ikke fungerer tyr du til andre midler i warlock brede arsenal. Jeg beklager hvis det blir for komplisert med annet enn cookiecutter, denne builden fungerer faktisk i aller største grad. Dere har tydeligvis lite peiling på akkurat soul link vil jeg si, jeg bruker ikke builden lengre, men det er ikke jeg som går glipp av noe.

Lenke til kommentar
En PvP-build uten noen poeng i destruction ser jeg som ubrukelig. Man utgjør så liten skade at det er til å le av.

5972263[/snapback]

5972487[/snapback]

Vet om ... ?

For å være helt ærlig, så hører ikke drain tanking hjemme i PvP i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Draintanking funker forbausende bra spør du meg. Jeg kjørte SM/Ruin i en av mine PvP-dager og med CoA + Corr + Drain Life + SB når nightfall proccer tok jeg warriors 100% i melee. Ingen Death Coil. Speccet senere til Conflag med 7/5/39 og hadde det enormt moro med det også. MD/Ruin fant jeg ikke så utrolig spennende i PvP egentlig, følte at det alltid var noe som manglet. flere jeg har spilt med har kjørt 7/31/11 og hatt stor suksess med det.

Lenke til kommentar

5972263[/snapback]

5972487[/snapback]

Vet om ... ?

For å være helt ærlig, så hører ikke drain tanking hjemme i PvP i det hele tatt.

5973950[/snapback]

Det er ikke mange sekundene man trenger for å dø av alle dot'ene. Soul Link gir deg muligheten til å overleve denne tiden litt lettere. Er det så vanskelig å forstå at direkte skade ikke er den eneste måten å drepe folk på? Se på shadowpriests...

Lenke til kommentar

Vell... Draintanking med full SL-Affliction build+felhunter er noe jeg SKAL PRØVE!

Bare venter på å få 5 deler i felheart slik at jeg får +15% dmg til drainlife + 100res til felhuntern..

Men hvordan er denne å bruke i Instancer som feks MC/BWL??

Er for tiden MD/Ruin og ligger et stykke nedederst på dmg lista i de fleste instancer.

Lenke til kommentar

Er for tiden MD/Ruin og ligger et stykke nedederst på dmg lista i de fleste instancer.

5975699[/snapback]

Det går egentlig greit med SL / Nighfall build i mc og slikt. eneste du kommer til å savne er nok range på bolt og casting time. Men SL / Nightfall er seriøst imba i pvp 1vs1 fights :whistle:

Lenke til kommentar

5975699[/snapback]

Det går egentlig greit med SL / Nighfall build i mc og slikt. eneste du kommer til å savne er nok range på bolt og casting time. Men SL / Nightfall er seriøst imba i pvp 1vs1 fights :whistle:

5981525[/snapback]

Fortsatt ingenting som slår en firelock 1vs1 pvp alikevel (Eneste er en MD lock med mye resistance og mye +dmg)

Men fire + pvp = :love:

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å spille litt på min warlock i level 26. Noen som har noen tips og triks som er nyttige å vite? :)

5980007[/snapback]

Et nyttig tips kan vel vaere aa lese gjennom threaden her. Leveling teknikker og builds er vel nevnt opptil flere ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Heisann, har nå startet en Undead Warlock (min nye main) og lurer på om noen har et alright altmuligbuild til meg. Jeg vil gjøre endel damage :p Ver så snill vis steg for steg.

(Først 5 poeng der, så 5 poeng der etc.)

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...