Carl M Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Improved Healthstone er totalt verdiløst og oppskrytt spør du meg. 5971530[/snapback] 1200 vs. 1440 Jeg syns Improved Healthstone er definitivt verdt det. Det er jo tross alt "bare" to poeng. 5972263[/snapback] 240 ekstra hp på en skill du sjeldent bruker mer enn en gang iløpet av en fight? Som koster 1120 mana en soul shard og 3 sekund cast? - Altså, sjeldent at du bruker den i det hele tatt uten ekstra om og men. Veldig snevert bruksområde. En PvP-build uten noen poeng i destruction ser jeg som ubrukelig. Man utgjør så liten skade at det er til å le av. 5972263[/snapback] Det viser jo bare hvor lite du vet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Så, i noe annet enn 1vs1 PvP, hva skjer med dottene dine? Dispel, dispel, remove curse. Har du paladins som gjør noe annet enn consecrate+bubble, så forsvinner store deler av skaden du gjør. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 240 ekstra hp på en skill du sjeldent bruker mer enn en gang iløpet av en fight? Som koster 1120 mana en soul shard og 3 sekund cast? - Altså, sjeldent at du bruker den i det hele tatt uten ekstra om og men. Veldig snevert bruksområde. Det er 240 hp mer i hver eneste kamp det. Ganske vesentlig spør du meg. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) *snip* bare glem det (learntoread lengre ned i posten ) Endret 23. april 2006 av Bamse_ Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 240 ekstra hp på en skill du sjeldent bruker mer enn en gang iløpet av en fight? Som koster 1120 mana en soul shard og 3 sekund cast? - Altså, sjeldent at du bruker den i det hele tatt uten ekstra om og men. Veldig snevert bruksområde. Det er 240 hp mer i hver eneste kamp det. Ganske vesentlig spør du meg. 5972736[/snapback] 240 ekstra hp i hver kamp du tar deg bryet med å conjure healthstone, 240 hp for hver kamp du må drepe en ekstra mob for å skaffe soul shard til healthstonen. Og nei, Drain Soul i pvp er lite gunstig. psilocybe: Paladins gjelder jo bare for horde(jo, inrømmer at for horde blir det et lite hakk værre), men de er fortsatt lette med CoA + felhunter + shadow bolt + fear. PvP i større skala er en arena som du må legge opp kampen annerledes uansett. Og det er ikke slik at hver eneste spiller med cleanse/dispel/remove curse kun bruker disse i et pvpscenario. Når var sist gang en mage decurset noen andre enn seg selv? Hvis dette ikke fungerer tyr du til andre midler i warlock brede arsenal. Jeg beklager hvis det blir for komplisert med annet enn cookiecutter, denne builden fungerer faktisk i aller største grad. Dere har tydeligvis lite peiling på akkurat soul link vil jeg si, jeg bruker ikke builden lengre, men det er ikke jeg som går glipp av noe. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En PvP-build uten noen poeng i destruction ser jeg som ubrukelig. Man utgjør så liten skade at det er til å le av. 5972263[/snapback] Det viser jo bare hvor lite du vet. 5972487[/snapback] Vet om ... ? For å være helt ærlig, så hører ikke drain tanking hjemme i PvP i det hele tatt. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Draintanking funker forbausende bra spør du meg. Jeg kjørte SM/Ruin i en av mine PvP-dager og med CoA + Corr + Drain Life + SB når nightfall proccer tok jeg warriors 100% i melee. Ingen Death Coil. Speccet senere til Conflag med 7/5/39 og hadde det enormt moro med det også. MD/Ruin fant jeg ikke så utrolig spennende i PvP egentlig, følte at det alltid var noe som manglet. flere jeg har spilt med har kjørt 7/31/11 og hatt stor suksess med det. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En PvP-build uten noen poeng i destruction ser jeg som ubrukelig. Man utgjør så liten skade at det er til å le av. 5972263[/snapback] Det viser jo bare hvor lite du vet. 5972487[/snapback] Vet om ... ? For å være helt ærlig, så hører ikke drain tanking hjemme i PvP i det hele tatt. 5973950[/snapback] Det er ikke mange sekundene man trenger for å dø av alle dot'ene. Soul Link gir deg muligheten til å overleve denne tiden litt lettere. Er det så vanskelig å forstå at direkte skade ikke er den eneste måten å drepe folk på? Se på shadowpriests... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hmm, improved healthstone er ganske bra. Warlocks i guilden har ordna at noen har ingen poeng, andre har 1 å andre har 2/2, da kan man ha 3 healthstones Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jepp, da respeccet jeg 7/21/21 og har ikke satt de siste to poengene. Tror det bli supression. Og ja, jeg valgte aftermath. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Vell... Draintanking med full SL-Affliction build+felhunter er noe jeg SKAL PRØVE! Bare venter på å få 5 deler i felheart slik at jeg får +15% dmg til drainlife + 100res til felhuntern.. Men hvordan er denne å bruke i Instancer som feks MC/BWL?? Er for tiden MD/Ruin og ligger et stykke nedederst på dmg lista i de fleste instancer. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Har bestemt meg for å spille litt på min warlock i level 26. Noen som har noen tips og triks som er nyttige å vite? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Men hvordan er denne å bruke i Instancer som feks MC/BWL??Er for tiden MD/Ruin og ligger et stykke nedederst på dmg lista i de fleste instancer. 5975699[/snapback] Det går egentlig greit med SL / Nighfall build i mc og slikt. eneste du kommer til å savne er nok range på bolt og casting time. Men SL / Nightfall er seriøst imba i pvp 1vs1 fights Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Dette må vell være den mest aktuelle SL/Nightfall builden eller? http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Men hvordan er denne å bruke i Instancer som feks MC/BWL??Er for tiden MD/Ruin og ligger et stykke nedederst på dmg lista i de fleste instancer. 5975699[/snapback] Det går egentlig greit med SL / Nighfall build i mc og slikt. eneste du kommer til å savne er nok range på bolt og casting time. Men SL / Nightfall er seriøst imba i pvp 1vs1 fights 5981525[/snapback] Fortsatt ingenting som slår en firelock 1vs1 pvp alikevel (Eneste er en MD lock med mye resistance og mye +dmg) Men fire + pvp = Lenke til kommentar
Marker Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har bestemt meg for å spille litt på min warlock i level 26. Noen som har noen tips og triks som er nyttige å vite? 5980007[/snapback] Et nyttig tips kan vel vaere aa lese gjennom threaden her. Leveling teknikker og builds er vel nevnt opptil flere ganger. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg speccet Affliction 31/10/11 i for noen dager siden, og må si at å drepe mobs går mye fortere nå enn med min gamle 7/21/21+2 build. Jeg dør stort sett minde og nå enn jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Heisann, har nå startet en Undead Warlock (min nye main) og lurer på om noen har et alright altmuligbuild til meg. Jeg vil gjøre endel damage Ver så snill vis steg for steg. (Først 5 poeng der, så 5 poeng der etc.) Takk Lenke til kommentar
Seian Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Deja vu? Gå for instant corr, imp life tap. På en eller annen måte, mener jeg å ha sagt dette før. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Navnet på tråden burde vært: Bruk instant corruption Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå