Sink Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRckqtbZZxx0tr0z Tror den der gir bedre damage i raids, og den er absolutt levebar i PVP! 8553203[/snapback] Hvor ofte bruker du shadowbolts egentlig? Jeg bruker de aldri hvilket gjør ruin ganske bortkastet for og være helt ærlig. Og når du ikke engang har nightfall til og gi instant shadowbolts så er nok ikke Ruin særlig meningsfylt i den builden. 8553830[/snapback] shadowbolts gjør fort mye dmg om du har litt spelldmg, selv uten ruin. Snakker en del med en EX-guildie, han har ~1250shadowdmg med fel armor og kan holde ~1350dps uten pots(vi testa på dr. boom i netherstorm, jeg holdt shadowpriest debuffsa oppe hele tiden). han kaster på alt av dots og spammer shadowbolts som fort critter for nærmere 6k(tho, det er fullt buffed og med pots men uten flask i raids ). Endret 7. mai 2007 av Sink Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hei. Når locken min hittter 70 har jeg tenk å gå i arenaen med en Elemental-mage (frost/fire) og lurer derfor på hva som er den ultimate speccen for lock. Liker selv å ha høye critts, derfor er destro naturlig for meg. problemet er at jeg har lest at SL er handy å ha i arenaen og. (dreier seg om 2vs2 og 3vs3) lurer derfor på hva som er den ultimate arena-specc for destro Endret 7. mai 2007 av Sebastian15 Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 @ Lightningwolf. Ruin glemte jeg rett og slett... hehe. http://www.wowhead.com/?talent=IVMRiRfkVtbZZxx0tr0z Der har vi en llitt bedre en. Flytta poeng fra CoEx og et fra Imp life tap. Trenger sjelden life tap når man har dark pact. Shadowbolts bruker jeg hele tiden. Både PVP og PVE. Skjønner ikke helt hvorfor ikke:P Er jo en bra spell. Spesielt når den er improved. Darx: Imp howl hadde jeg aldri bytta ut når jeg allikevel er så langt ned i affliction. Selvsagt hvis dette var en pure raiding build, men det skulle det jo ikke være. Imp howl er KONGE i pvp. Shadow embrace ble forklart. Contagion vs DE blir jo en smakssak. Har ikke SÅ mye behov for masse liv som affliction lock med imp howl, og i raid ville jeg hvertfall tatt contagion... Yeah! Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 @ Lightningwolf. Ruin glemte jeg rett og slett... hehe. http://www.wowhead.com/?talent=IVMRiRfkVtbZZxx0tr0z Der har vi en llitt bedre en. Flytta poeng fra CoEx og et fra Imp life tap. Trenger sjelden life tap når man har dark pact. Shadowbolts bruker jeg hele tiden. Både PVP og PVE. Skjønner ikke helt hvorfor ikke:P Er jo en bra spell. Spesielt når den er improved. Darx: Imp howl hadde jeg aldri bytta ut når jeg allikevel er så langt ned i affliction. Selvsagt hvis dette var en pure raiding build, men det skulle det jo ikke være. Imp howl er KONGE i pvp. Shadow embrace ble forklart. Contagion vs DE blir jo en smakssak. Har ikke SÅ mye behov for masse liv som affliction lock med imp howl, og i raid ville jeg hvertfall tatt contagion... Yeah! 8557443[/snapback] fikk barelyst til å kommentere denne speccen, ser fin ut spør du meg men ville det ikke være smart å ha 5/5 talents i suppression? slik at folka ikke resister en viktig dot? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jo, forsåvidt... Men da måtte jeg ofra talentpoints fra noe annet, og ser ikke helt hva det skulle vært. Kunne kanskje tatt de fra imp corruption, men er usikker... Alle dotene er jo instant, så er jo ikke såå ille om man må caste den en gang til... Men det kan være veldig plagsomt... Blir vel opp til hver enkelt å vurdere. Hvis hovedfokus var på pvp hadde jeg aldri bytta imp corruption... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 @ Lightningwolf. *snapp* 8557443[/snapback] fikk barelyst til å kommentere denne speccen, ser fin ut spør du meg men ville det ikke være smart å ha 5/5 talents i suppression? slik at folka ikke resister en viktig dot? 8557488[/snapback] De fleste dots er jo instant så det gjør egentlig ikke noe om du får en resist eller to. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Som sagt ovenfor sitter jeg å leter etter den perfekte pvp-specc, med destr Her er den speccen jeg har vurdert, er den noe bra eller hva kan gjøres bedre? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Kom sånn fort frem til den her jeg: http://www.wowhead.com/?talent=Aq0rV0bZZxx0tr0tAuVo Her har du både nightfall OG backlash. Med andre ord masse instant bolts. Valgte å ofre Soul leech, pyroclasm og imp searing... Sikkert en artig spec til arena, men som du nevnte, så er nok soul link også fin å ha der... Men tror du har det mye morsommere med den der! Åpner for MYE burst Endret 7. mai 2007 av Gnimmels Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kom sånn fort frem til den her jeg: http://www.wowhead.com/?talent=Aq0rV0bZZxx0tr0tAuVo Her har du både nightfall OG backlash. Med andre ord masse instant bolts. Valgte å ofre Soul leech, pyroclasm og imp searing... Sikkert en artig spec til arena, men som du nevnte, så er nok soul link også fin å ha der... Men tror du har det mye morsommere med den der! Åpner for MYE burst 8557836[/snapback] ' Den var intersant!, takker Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg hater paladins... hær driver en pala, en lvl over meg å plager meg når jeg quester... og vær gang jeg banker han ned til ~40% hp så stikkern og pette mitt jakter på han, jeg jogger trutt etter før å fullføre henrettelsen, men får det dusten til å stoppe? nei.. han må fortsatt plage meg.. >.< paladins er feige. -Wocklock.. en irritert warlock. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Til dere som raider med locks om dagen, hvordan er dem å spille i end-game? Er locks en viktig klasse på raids? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg hater paladins... hær driver en pala, en lvl over meg å plager meg når jeg quester... og vær gang jeg banker han ned til ~40% hp så stikkern og pette mitt jakter på han, jeg jogger trutt etter før å fullføre henrettelsen, men får det dusten til å stoppe? nei.. han må fortsatt plage meg.. >.< paladins er feige. -Wocklock.. en irritert warlock. 8558025[/snapback] .. så migrer til en PvE-server og slutt å syte. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor klarer du ikke å ta han igjen? Det skjønner ikke jeg, med mindre han bruker bubble+HS, noe som bare funker 1 gang i timen. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 En ganske interessant post jeg fant på det ofisielle forumet. Warlock som soloer Slave Pens Heroic link til forum tråd Link til video (googlevideo) Enjoy;) Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Full pupp i Affliction-treet. Instant Corruption, Imp. Drain life og Soul siphon til å begynne med. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hi pursuit of justice 8571216[/snapback] Hi fear, CoEx, deathcoil, speedenchant on boots, succubus. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hi pursuit of justice 8571216[/snapback] Hi fear, CoEx, deathcoil, speedenchant on boots, succubus. 8572793[/snapback] Hvor mange har CoEx når de levler? Og hvilken level var han? DC får du ikke før 42 pluss at det er dust å grinde med succubus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå