Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

http://www.wowhead.com/?talent=IVMriRckqtbZZxx0tr0z

Tror den der gir bedre damage i raids, og den er absolutt levebar i PVP!

8553203[/snapback]

Hvor ofte bruker du shadowbolts egentlig? Jeg bruker de aldri hvilket gjør ruin ganske bortkastet for og være helt ærlig. Og når du ikke engang har nightfall til og gi instant shadowbolts så er nok ikke Ruin særlig meningsfylt i den builden.

8553830[/snapback]

shadowbolts gjør fort mye dmg om du har litt spelldmg, selv uten ruin.

Snakker en del med en EX-guildie, han har ~1250shadowdmg med fel armor og kan holde ~1350dps uten pots(vi testa på dr. boom i netherstorm, jeg holdt shadowpriest debuffsa oppe hele tiden). han kaster på alt av dots og spammer shadowbolts som fort critter for nærmere 6k(tho, det er fullt buffed og med pots men uten flask i raids :p ).

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Når locken min hittter 70 har jeg tenk å gå i arenaen med en Elemental-mage (frost/fire) og lurer derfor på hva som er den ultimate speccen for lock.

Liker selv å ha høye critts, derfor er destro naturlig for meg.

problemet er at jeg har lest at SL er handy å ha i arenaen og. (dreier seg om 2vs2 og 3vs3)

lurer derfor på hva som er den ultimate arena-specc for destro :hmm:

Endret av Sebastian15
Lenke til kommentar

@ Lightningwolf.

Ruin glemte jeg rett og slett... hehe.

http://www.wowhead.com/?talent=IVMRiRfkVtbZZxx0tr0z

Der har vi en llitt bedre en. Flytta poeng fra CoEx og et fra Imp life tap. Trenger sjelden life tap når man har dark pact.

Shadowbolts bruker jeg hele tiden. Både PVP og PVE. Skjønner ikke helt hvorfor ikke:P Er jo en bra spell. Spesielt når den er improved.

Darx: Imp howl hadde jeg aldri bytta ut når jeg allikevel er så langt ned i affliction. Selvsagt hvis dette var en pure raiding build, men det skulle det jo ikke være. Imp howl er KONGE i pvp. Shadow embrace ble forklart. Contagion vs DE blir jo en smakssak. Har ikke SÅ mye behov for masse liv som affliction lock med imp howl, og i raid ville jeg hvertfall tatt contagion...

Yeah!

Lenke til kommentar
@ Lightningwolf.

Ruin glemte jeg rett og slett... hehe.

http://www.wowhead.com/?talent=IVMRiRfkVtbZZxx0tr0z

Der har vi en llitt bedre en. Flytta poeng fra CoEx og et fra Imp life tap. Trenger sjelden life tap når man har dark pact.

Shadowbolts bruker jeg hele tiden. Både PVP og PVE. Skjønner ikke helt hvorfor ikke:P Er jo en bra spell. Spesielt når den er improved.

Darx: Imp howl hadde jeg aldri bytta ut når jeg allikevel er så langt ned i affliction. Selvsagt hvis dette var en pure raiding build, men det skulle det jo ikke være. Imp howl er KONGE i pvp. Shadow embrace ble forklart. Contagion vs DE blir jo en smakssak. Har ikke SÅ mye behov for masse liv som affliction lock med imp howl, og i raid ville jeg hvertfall tatt contagion...

Yeah!

8557443[/snapback]

fikk barelyst til å kommentere denne speccen, ser fin ut spør du meg men ville det ikke være smart å ha 5/5 talents i suppression? slik at folka ikke resister en viktig dot?

Lenke til kommentar

Jo, forsåvidt... Men da måtte jeg ofra talentpoints fra noe annet, og ser ikke helt hva det skulle vært. Kunne kanskje tatt de fra imp corruption, men er usikker... Alle dotene er jo instant, så er jo ikke såå ille om man må caste den en gang til... Men det kan være veldig plagsomt... Blir vel opp til hver enkelt å vurdere. Hvis hovedfokus var på pvp hadde jeg aldri bytta imp corruption...

Lenke til kommentar

Kom sånn fort frem til den her jeg:

http://www.wowhead.com/?talent=Aq0rV0bZZxx0tr0tAuVo

Her har du både nightfall OG backlash. Med andre ord masse instant bolts. Valgte å ofre Soul leech, pyroclasm og imp searing... Sikkert en artig spec til arena, men som du nevnte, så er nok soul link også fin å ha der... Men tror du har det mye morsommere med den der! Åpner for MYE burst :thumbup:

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Kom sånn fort frem til den her jeg:

http://www.wowhead.com/?talent=Aq0rV0bZZxx0tr0tAuVo

Her har du både nightfall OG backlash. Med andre ord masse instant bolts. Valgte å ofre Soul leech, pyroclasm og imp searing... Sikkert en artig spec til arena, men som du nevnte, så er nok soul link også fin å ha der... Men tror du har det mye morsommere med den der! Åpner for MYE burst  :thumbup:

8557836[/snapback]

'

Den var intersant!, takker :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg hater paladins...

hær driver en pala, en lvl over meg å plager meg når jeg quester... og vær gang jeg banker han ned til ~40% hp så stikkern og pette mitt jakter på han, jeg jogger trutt etter før å fullføre henrettelsen, men får det dusten til å stoppe? nei.. han må fortsatt plage meg.. >.<

paladins er feige.

-Wocklock.. en irritert warlock.

Lenke til kommentar
Jeg hater paladins...

hær driver en pala, en lvl over meg å plager meg når jeg quester... og vær gang jeg banker han ned til ~40% hp så stikkern og pette mitt jakter på han, jeg jogger trutt etter før å fullføre henrettelsen, men får det dusten til å stoppe? nei.. han må fortsatt plage meg.. >.<

paladins er feige.

-Wocklock.. en irritert warlock.

8558025[/snapback]

.. så migrer til en PvE-server og slutt å syte. :tease:

Lenke til kommentar
hi pursuit of justice

8571216[/snapback]

Hi fear, CoEx, deathcoil, speedenchant on boots, succubus.

8572793[/snapback]

Hvor mange har CoEx når de levler? Og hvilken level var han? DC får du ikke før 42 pluss at det er dust å grinde med succubus..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...