l0lzor Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1 :Ua2 :Siphon Life 3 :CoA 4 :Corruption 5 :Drain Life 6 :LifeTap/darkpact 7 :Loot 8521903[/snapback] Go Taktikk;D lite mana holder Hp oppe:D prøvde den akkurat;D Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Min taktikk: 1. Curse of agony. 2. Corruption 3. Siphon Life 4. Drainlife 5. Dark Pact 6. L00t 7. Neste mob Endret 2. mai 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Min: 1: Unstable Affliction 2: CoA 3: Corr 4: Siphon life 5: Fear ->Neste mob /m samme taktikk tilbake til forrige mob og drain soul. Kan forsette sånn foralltid. Slenger på en dark pact etter et par mobs... Går også an å droppe fearing og bare draintanke, men det går fortere hvis man fearer. Da kan man begynne på neste mob før den forrige er død. Kanskje noe mindre manaeffektivt, men det er ikke noe problem uansett med dark pact. Bruker imp pga rask manaregen. Taktikken her fungerer jo ikke overalt, men i Nagrand hunt questene er det helt genialt... Drakk ikke èn gang på 180 mobs... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 1) UA, UA, UA. 2) Siph, Siph, Siph. 3) Corr, Corr, Corr. 4) AOE Fear. 5) Drain Life. 6) Bolte / Shadowburne de som overlever. 7) Loote. 8) DP. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Min taktikk: 1. Curse of agony. 2. Corruption 3. Siphon Life 4. Drainlife 5. Dark Pact 6. L00t 7. Neste mob 8521958[/snapback] This is the right one. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Min! Lagd slik at det som går over lengst tid kommer på først. 1: Siphon life 2: Curse of agony 3: Corruption 4: Unstable affliction 5: LifeTap + drain life Lenke til kommentar
Marker Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Min!Lagd slik at det som går over lengst tid kommer på først. 1: Siphon life 2: Curse of agony 3: Corruption 4: Unstable affliction 5: LifeTap + drain life 8525934[/snapback] men du har casting time på UA, så det vil vel være en fordel å flytte den til toppen av lista for å unngå interrupts? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Min: 1: Unstable Affliction 2: CoA 3: Corr 4: Siphon life 5: Fear ->Neste mob /m samme taktikk tilbake til forrige mob og drain soul. Kan forsette sånn foralltid. Slenger på en dark pact etter et par mobs... Går også an å droppe fearing og bare draintanke, men det går fortere hvis man fearer. Da kan man begynne på neste mob før den forrige er død. Kanskje noe mindre manaeffektivt, men det er ikke noe problem uansett med dark pact. Bruker imp pga rask manaregen. Taktikken her fungerer jo ikke overalt, men i Nagrand hunt questene er det helt genialt... Drakk ikke èn gang på 180 mobs... 8523754[/snapback] Spilte fra lvl 20 til 60 på druiden uten å drikke Men det er vikti å få inn CoA så tidlig som mulig. Skjønner ikke de som har den sent i sekvensen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) UA pleier ikke å få noen plass i min affliction-sekvens når jeg grinder solo, casting time er det store satan og hvis du faktisk trenger så mange dots for å drepe et dyr gjør du noe feil. Husk at målet er å disponere tid og mana, og følgelig, dele ut dots som gjør akkurat nok skade, til akkurat nok mana og i prosessen ta minst mulig skade tilbake. UA + CoA + Corr + Siphon life er som regel alt for mye damage til å drepe en mob, 20-30-40% av damagen går til spille fordi moben er allerede død. Dermed: 20-30% av manaen du brukte er totalt bortkasta(Du må jo fortsatt ha litt slingringsmonn). Bli BEVISTE på de valgene du tar som warlocks, et helt arsenal av ganske forskjellige dots er det som gjør classen til den du må tweake mest mulig for å få høyest grad av effekt. - Å finne en balansegang mellom dots, mobens hp, damage, mana, fear, pulling, løping, looting, pet, drain life, life tap osv er utfordringen som warlock. De fleste fotm-reroll-warlocks er spesieeeelt dårlige på dette. Det krever faktisk mye mer innsats og tanke bak taktikken din enn bare charge, mortal strike, whirlwind -> repeat. CoA koster lite mana per damage, men gjør mest damage mot slutten av spellen, det er naturlig å ha denne som førsteprioritet. vs UA koster bittelitt mer mana, og gjør omtrent samme nytten som corruption på npcs, gir *ikke* shadowtrance, og har caaaaasting time: Du må stå stille, blir interrupta, du kan ikke caste mens du springer. Dette er i utgangspunktet en PvP spell og er definitivt ikke det mest effektive i sologrinding. Endret 3. mai 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Akkurat nå gjør jeg fint lite annet enn å farme primals, men stort sett holder CoA + Corr (begge oppgraderte) på et par-tre mobs, så howl og drain life/soul/shadowtrance-bolts. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ikke akkurat kvantefysikk vi driver med Men jeg bruker selv Psilos taktikk mest (hvertfall på elementals som pleier å ha lite hp). Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 1) Corr, Corr, Corr. 2) Siph, Siph, Siph. 3) UA, UA, UA. 4) AOE Fear. 5) Drain Life. Hvis jeg trenger. 6) Bolte / Shadowburne de som overlever. 7) Loote. 8) DP. Bruker imp for BP og DP. 41/2/18 er specce mitt. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her er taktikken jeg brukte for å drepe to og to mobs som dyp affliction: Mob 1: CoA Fear Corruption Siphon Life Mob 2: UA Corruption CoS Drain life Lenke til kommentar
Simentroll Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg er "bare" 54 på min lock, har 2 70s, rogue og warrior altså meele klasser. føler ikke at jeg har så mye greie på lock, så hvorfor bruker ingen av dere "pr0's" Immolate? tar den for mye mana? eller? Synes den funker fett enda vertfall, tar kansje litt mye mana ^^ Lenke til kommentar
Simentroll Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 4.41.0 atm. likte Felguard til levling. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Immolate blir mindre og mindre vits i å bruke etterhvert som du plukker opp mer +shadowdmg og erstatter vanlig +dmg/healing. Går man i tillegg Affliction, gjør man alle shadowspells kraftigere, noe som øker skillet enda mer. Med noobguard er det mye det samme. Lenke til kommentar
Simentroll Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jaok, takk psilocybe =) Noobguard? :o likte han i level 54 til levling, holder vertfall litt aggro, får se hva jeg gjør når jeg kommer meg ut i outland =) Det blir kooos ;D Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Med en gang jeg specca Affliction så slutta jeg å bruke Immolate. Har også Frozen Shadoweave Shoulders som kun gir + Shadowdamage. Man får jo 2 dot's mere ved full affliction så Immolate er det ikke noe vits i å benytte lengere. Men hvis man speccer Destruction så er det en annen sak da benyttes firespells mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå