Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte å teste destro litt.. Har aldri prøvd det før så jeg er litt usikker på hvor mye crit jeg bør ha og tenkte på denne speccen http://www.wowhead.com/?talent=NZfxczI0zZxx0tr0tVuV Vil gjerne ha tilbake meldinger om denne speccen :)

EDIT: Jeg raider Karazhan og Gruul's Lair.

8483939[/snapback]

Utrolig artig spec med endel crit å fire dmg, men hva skal du gjøre? Dritt kjedelig å grinde med destruction

Lenke til kommentar

Wolfenkill, jeg er lvl 70 og raider KZ og Gruul's Lair som jeg sa :) Er snart ferdig med å grinde det jeg skal ha av mats til forskjellige ting, tenkte da å respecce til destro etter det og da er det bare raid på meg.. Har ikke satt meg inn i destro så mye så jeg driver å finne ut hva som er bra og hvor mye crit jeg bør ha. Har nesten 13% crit med gearet jeg har i banken.

Lenke til kommentar

Jeg er full destruction 5/5/51 atm.

+ 900 fire dmg. Drit gøy å være destro :D

Men det er ikke vært å gå destro hvis du ikke tar shadowfury mener jeg,

hele poenget må jo være å nuke target hard og fort. Noe Shadowfury er utmerket til.

Lenke til kommentar
uhm, for pve dps så har man ikke mye bruk for shadowfury. koster jo sinnsykt med mana for lite dmg :p

PvP talent imo

8484192[/snapback]

Ja, tenkte på d. Tror d er waste av poeng.. Det er derfor jeg ikke har satt noe poeng der..

Endret av Skrufgreen
Lenke til kommentar
Ingen som har gitt meg tilbake melding om speccen jeg linka så jeg antar at den er godkjent :)  Men bør jeg skaffe masse crit, minst 20% eller noe?

Jeg har forresten spilt lock i to år og aldri testet destro så dere skjønner at jeg bør teste d nå ;)

8485384[/snapback]

Bra build, men trenger du 3ximp Imp hvis du skal "demonic sacrifice'" den?

Edit: Noe må du sette poengene i, for å nå DS... Så bare glem det.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
http://www.wowhead.com/?talent=Iy0MiR0zoZfx0zIZxVbtM0z

Lurer på om dette buildet kan være gøy og spille med får og leve lenge og bruke imp som main pet=)

8477471[/snapback]

Aftermath istede for Bane :ermm:

8477759[/snapback]

bedre og ha en liten kite mulighet en raskere shadowbolts ^^

8490943[/snapback]

Sant, men gjør ikke CoEx den jobben jobben?

10% daze < 0,5 sec mindre cast tid på shadowbolts (og 2 sec på soulfire)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...