Bonclay Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jepp. dette er en guide som jeg skrev på guildens side FØR TBC. Men håpte noe av d kunne være til hjelp. kan sikkert fikse en uptodate Endret 11. april 2007 av Bonclay Lenke til kommentar
Bonclay Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Enhver mob har kun 16 debuffslots. Dette er noe vi ofte krøller til for osselv. Hvorfor, jo, se her. Siste turen i MC, så var vi 5 (eller 6) locks med. når en mob har 16 debuffslotter, og alle vi så gjerne vil kaste CoA, Siphon life, Corruption og Imolation, så tar vi alt opp 4*5 = 20 slotter. Det som skjer når det alt er 16 debuffer på en mob, og det kommer en til, vil den eldste bli skjøvet ut av listen, og forsvinner i det store intet. Derfor (hovedregel i 40 mannsraid) FEIL! Alle mobs har nå 40 debuffslots etter TBC. Og locker, ikke prøv noen "smarte" komboer. Det å tappe seg helt ned, bare for å draine life, bli avbrutt, draine igjen, er en dårlig kombo. Du ender ut i null, og har kastet vekk 1 minutt av kampen uten å gjøre noen reel skade. Dette funker utmerket med afflictionspecc. 70% sjense for ikke å bli interupted gjør susen. Vi har også et annet problem, og det er aggro managment. Vi kan ta aggro (relativt lett), men vi har ikke noen måte å begrense den på (ikke helt sant. Vi har 2 måter. Fullt tier 2 sett, eller en IMP i en demonology build). Vi har talents i alle tallent trenen som reduserer threat. Imp drain life i affliction og destructive reach i destro. Det var mye utdatert der ja. Tok nå de jeg synes var verst. 8357604[/snapback] Beklager.. Denne posten er jo nå obsolete etter patchen... kan iallefall bistå med en bra build. Link Endret 11. april 2007 av Bonclay Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Var det jeg syns ikke stemte helt, alt så liksom litt gammelt ut.. Er heldigvis forbedret seg for locks PvE messig. Slik jeg ser det, så er locks først og fremst en debuffer/supporter klasse i et raid. Vi kan ikke heale, vi kan ikke ta mye skade (relativt), og vi har ikke den høye dps'en Dette stemmer ikke lenger. Ligger alltid på andre plass på damagemeters i Kara og 5 mans.. første plass hvis de andre slacker.. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Banish er fin i noen TBC instancer og enslave er moro :!: Første boss i Gruuls Lair skal lock enslave felhunter som en Lock add spawner. Drainsoul er veldig greit å ha for det er masse trash i TBC instancer, tenker mest på heroics der mobsa tåler en del og da må vi holde ut lenger og da er d greit å få litt mer mana.. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dro fram Succubus her i dag for litt PVP, men når jeg sender den for å seduce gjør den det jo ikke. Jeg har lært skillen og jeg har på sånn at hun skal sedice automatisk, hvorfor gjør hun ikke det? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tar av auto seduce, gjør det bestandig. Så ta heller av auto seduce å trykk på seduce skillen istedenfor. Da springer pettet bort å seducer Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tar av auto seduce, gjør det bestandig. Så ta heller av auto seduce å trykk på seduce skillen istedenfor. Da springer pettet bort å seducer 8359225[/snapback] Så du har bare allt skillsa til succubus på "uatomatisk" og så klikker du på seduce når du vil bruke den? Er det sånn at hvis du klikker succubus mens du har de andre på automatisk så attacker den og breaker seduce? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Et lite spørsmål om warlock talents: Jeg er affliction specced og har for tiden 4 poeng på supression. Jeg vurderer å redusere antallet poeng til 2 og heller sette 2 poeng på improved healthstone. Kan jeg forvente å slite med å få inn spells hvis jeg gjør dette? Synes dere dette er et fair trade? Har SM/Ruin build med vekt på affliction treet (dvs 21 poeng i destruction kun for å få Ruin). Spiller mest PvP i arena. Dvs: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...512200010000000 Eller: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...512200010000000 Endret 11. april 2007 av invictus Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det er 95% sjanse for å ikke få resist med spells på en på samme level. Har du da 3 poeng så skal du i teorien ikke kunne få resists men det er 1% sjanse uansett. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det er 95% sjanse for å ikke få resist med spells på en på samme level. Har du da 3 poeng så skal du i teorien ikke kunne få resists men det er 1% sjanse uansett. 8360546[/snapback] Hvis det er 95% sjangs og jeg tar 2 poeng ala 2% hver vil jeg jo ha 99%. Hvis det er 1% sjangs uansett...eneste er vel på pve-bosser da? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Ja det stemmer! Det er 17% sjane for resists på bosser. Endret 11. april 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen tips til en lvl 48 warløck som har gått lei klassen sin? Er så uendelig kjedelig å queste. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja det stemmer! Det er 17% sjane for resists på bosser. 8360688[/snapback] Har merka meg at jeg selv med 4/5 på supression ofte sliter med å dotte rogues. Er dette noe som blir et større problem hvis jeg går ned til 2/5? Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Vi har også et annet problem, og det er aggro managment. Vi kan ta aggro (relativt lett), men vi har ikke noen måte å begrense den på (ikke helt sant. Vi har 2 måter. Fullt tier 2 sett, eller en IMP i en demonology build). .... og Soulshatter! Har du ikke TBC? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja det stemmer! Det er 17% sjane for resists på bosser. 8360688[/snapback] Har merka meg at jeg selv med 4/5 på supression ofte sliter med å dotte rogues. Er dette noe som blir et større problem hvis jeg går ned til 2/5? 8364189[/snapback] Rogues har cloak of shadows som gir dem 90% sjanse til å resiste spells i 6 sek. Tror ikke du vil merke noe til de poengene gitt. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ja det stemmer! Det er 17% sjane for resists på bosser. 8360688[/snapback] Har merka meg at jeg selv med 4/5 på supression ofte sliter med å dotte rogues. Er dette noe som blir et større problem hvis jeg går ned til 2/5? 8364189[/snapback] Rogues har cloak of shadows som gir dem 90% sjanse til å resiste spells i 6 sek. Tror ikke du vil merke noe til de poengene gitt. 8364406[/snapback] Cloak of Shadows er det mest irriterande, sjukaste og imba f..nskapet som kan equippes på en rogue. Dei gongene eg vel å kite en rogue, slår denne abilityen til. På dei 6 sekunda resisten varer, har dei vorte kvitt CoEx, og er klar til å springe rundt meg som ei flue rundt ei kuruke igjen. Seduce eller fear har redda meg meir enn ei gong når bastardane er på veg mot meg igjen. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Vi har også et annet problem, og det er aggro managment. Vi kan ta aggro (relativt lett), men vi har ikke noen måte å begrense den på (ikke helt sant. Vi har 2 måter. Fullt tier 2 sett, eller en IMP i en demonology build). .... og Soulshatter! Har du ikke TBC? 8364290[/snapback] ... og postet før TBC, les post? Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Kunne endret det før det ble lagt ut i det hele tatt, i stede irriterer jeg meg over alt som mangler og får lyst til å kritisere.. Edit; Leif Endret 12. april 2007 av frisyre Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvor får jeg voidwalker questen? Har lett i sw, if og goldshire. Har funnet de personene som står på thottbot, men de vil ikke gi quest Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvor får jeg voidwalker questen? Har lett i sw, if og goldshire. Har funnet de personene som står på thottbot, men de vil ikke gi quest 8379788[/snapback] Hvordan lvl er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå