Dynejonas Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har 2/5 på Aftermath siden jeg måtte sette de siste to talents pointene et sted, den dazer ganske ofte faktisk. Da reduser den speed med 50% det kan være nyttig det. 5947406[/snapback] *BRØØØØØØL* Hvordan skal jeg bestemme meg når jeg får anbefalinger i hytt og pine og begge veier? Men jeg tar en 7/21/23 og bedre range i stedet for aftermath. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 *BRØØØØØØL* Hvordan skal jeg bestemme meg når jeg får anbefalinger i hytt og pine og begge veier? Men jeg tar en 7/21/23 og bedre range i stedet for aftermath. 5947779[/snapback] Hehe.. Stemmer for uten Aftermath.. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) *BRØØØØØØL* Hvordan skal jeg bestemme meg når jeg får anbefalinger i hytt og pine og begge veier? Men jeg tar en 7/21/23 og bedre range i stedet for aftermath. 5947779[/snapback] hehe er det nå grunn for så jævla mye stress rundt talent builds uansett? it all comes down to skills anyway Edit: innlegg nr 40 hehe Endret 19. april 2006 av Groet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) *BRØØØØØØL* 5947779[/snapback] Hadde poeng i Aftermath før jeg respeccet, ingenting å samle på. Proccet lite, og det var bare 2-3 ganger daze var særlig nyttig (etter jeg trippel-crittet i UD Strat og fikk en fikk en nesten-død mob uten sunders etter meg.. jeg hadde nok overlevd). Da syns jeg ekstra range er mye bedre. Groet: det er vel ikke så mange andre klasser som kan skilte med en såpass variert spillestil utelukkende basert på talenter. Endret 19. april 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Da har jeg begynt å spille World of Warcraft og spiller nå PvE. Er forløplig lvl 9 og løper rundt i Goldshire og de traktene. Er som dere sikkert da skjønner human. Når det er sagt har null erfaring med Warlock, og kunne trenge litt tips til hvordan man spiller med denne rasen. Hvilken talentbuild er bra (Har ikke brukt noen av poengene der enda)? Paladin får jo gratis hest når de gjør et hvist oppdrag så vidt jeg husker. HVordan fungerer dette med mount for Warlock. De har jo en slik stilig flammende svart hest. ER dette en hest man må kjøpe, eller er det et lignende system til hvodan Paladin for mount? Hvordan er det bra å grinde med Warlock? Er det noe spesielt nyttig å huske på? Og hvilke proffesions passer best? Er kanskje clothing bra? Generelt sett trenger en nybegynner litt hjelp til å forstå seg bedre på denne klassen slik at jeg ikke gjør alt helt feil Snorre Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For å få hesten, så stikker du til traineren på lvl 40, også tar du en tur til rachet, og lærer spellen gratis der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For å få hesten, så stikker du til traineren på lvl 40, også tar du en tur til rachet, og lærer spellen gratis der. 5950337[/snapback] Takk for oppklaringen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fokuser på Affliction til å begynne med, det er et kurant tre når man levler, iallefall for nybegynnere. Personlig syns jeg det blir for lite skade, men det er trygt og greit. 5/5 Corruption er et talent som er inkludert i så og si alle builds, så der har du de første par poengene dine. 2/2 Life tap er også fine, det går kjappere å bruke Life tap + Drain life/bandasje enn å sitte seg ned og drikke. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Felhunteren min fikk nettopp Spell Lock.. hvordan blir det hvis den står på autocast? Caster den "smart" slik at den venter til enemy caster faktisk caster en spell? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Etter det jeg har sett, hiven felhunteren den på med en gang du trykker "Attack" men hvis du har targetet, så kan du jo trykke på "Spell-lock" Er litt stress :/ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Felhunteren min fikk nettopp Spell Lock.. hvordan blir det hvis den står på autocast? Caster den "smart" slik at den venter til enemy caster faktisk caster en spell? 5952979[/snapback] Jeg ville anbefalt deg å bruke spell locken "manuelt", trykke på den selv når du trenger. Fellhuntern er ikke no særlig god til timing når finded kaster en spell. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Så vidt jeg vet kan du dra spell-lock ned på main actionbar, og på den måten bruke den som om den var din egen skill. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 mehh....lurer på om jeg ikke ska ha denne builden.. Men jeg liker så godt å kunne drain life uten å bekymer meg soå å bli interupted, men jeg vil også kunne sacce bøåbær for imba health regen.... Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hehe :!: pure pvp build da.. tviler på at det er den er så jævla bra pve... menmen... gidder ikke de helt store end-game raidsa læl... 5947687[/snapback] Den er ikke pure vil nå jeg si. masse i demo du ikke kommer til å få bruk for. du gidder ikke fyre opp noen annen pet enn impen i mass pvp. Og hvis du skal gjøre duels glemmer du de to essensielle i demo, link soul og md. Du tar bare demonic sac i demo og så tar du imp drain life og går helt til conflgaete i destro. Men det er bare min mening Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 mehh....lurer på om jeg ikke ska ha denne builden.. Men jeg liker så godt å kunne drain life uten å bekymer meg soå å bli interupted, men jeg vil også kunne sacce bøåbær for imba health regen.... 5958265[/snapback] En vanlig SM/Ruin build. Masse dmg ut. Men hvilken build du velger bør velges utifra hva du driver med i wow. Noe er bra for pvp annet for pve. Jeg bruker selv for tiden denne. Mye hp og aggro red med imp ute. Passer bra i PvE. Kan spamme sb hele tiden uten å ta aggro. Gjør average 1k dmg med sb i mc og bwl så det duger greit med denne builden. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 nytt spørsmål fra meg. Jeg er nå lvl 30 UD warlock, og syns det er den gøyeste classen av alle jeg har vært borti. Kan nevne jeg har 2 warriors, en priest, en hunter. Alle er på 60. jeg har puttet alle talentpointsa i Affliction hittil, å har ingen planer om å respecce med det første. Har kommet ned til Curse of Exaustion. Burde jeg ta denne, og Imp CoEx også? virker litt slappt, med bare 70% slow... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hele Affliction er slappe greier, spør du meg. Men, enkelte PvP-folk sverger til CoEx. Selv ser jeg ikke helt poenget, warrior charger/intercepter og hamstringer, rogue har gjerne crippling poison og sprint, hunter har ikke noe behov for å komme nær deg, shaman earthbinder og frostshocker, druid decurser, castere generelt har ikke noe behov for å løpe rundt. Kjøp heller et ekstra sett sko og få minor run speed på dem. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Vel, affliction er langt ifra slappt når du grinder syns jeg Kverker mobs lett som bare det, gjerne 3 om gangen, og hvis de adder en, går det som regel greit. Null nedetid omtrent. Har ikke PvP'et så mye enda. Tror jeg prøver meg på CoEx for moroskyld og galskap. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Fyttigrisen, respeccet til SL i forgårs, bare for å se hva hele dealen var. Greit, 40% mindre skade tatt med voidwalker var kjekt, og med healthregen fra DS holder man det gående i evigheter.. men skaden var det så-som-så med. 5% mindre crit, mindre range, ingen Ruin. Urk. Respeccet tilbake til 7/21/23 og toppen av damagemeteret i går. Mye bedre. 5947433[/snapback] Kan du vise denne builden? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det vil jeg også se, og er det noe for levling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå