Rostad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 UA Til raiding og sier jeg. dot opp, drain life isteded for og spamme shaodwbolt osv. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Var redd for å uttale meg der, da jeg har absolutt null erfaring med warlock i raiding, annet enn egenopparbeidet teori. Instant shadowbolt fra tid til annen hjelper jo litt. Drain life ticker jo for syke mengder med riktige buffs/debuffs/encounter, og gjør vel til og med mer dps enn shadowbolt spam, hvis situasjonen er riktig. Tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Du har nok helt rett der, drainlife ticker noe helt vanvittig med imp. drainlife og alle dots oppe, en og annen instant shadowbolt hjelper på. mot kjedsomheten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 er det sånn at hele shadowbolt systemet ble nerfa? Altså at en shadowbolt med 2,5 sek cast time får mindre av +damage en en uten talents? Mener å ha hørt noe syting om et innenfor mageområdet og lurer på om det går for warlocks og. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nei, det gjelder kun for magenukene. Ikke warlocks. Det er derfor det er så veldig mye klaging hos mages. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Var redd for å uttale meg der, da jeg har absolutt null erfaring med warlock i raiding, annet enn egenopparbeidet teori. Instant shadowbolt fra tid til annen hjelper jo litt. Drain life ticker jo for syke mengder med riktige buffs/debuffs/encounter, og gjør vel til og med mer dps enn shadowbolt spam, hvis situasjonen er riktig. Tar jeg feil her? 8321204[/snapback] På netherspite var jeg oppe i 1.3k per tick med drain life. (Ja jeg sto i den blå strålen lenge ) Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det funker helt fint for meg å stå hele duration til den blå strålen hvis jeg drainet og holdt dots oppe. 60 sec ca tror jeg det var. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hvor mye dps greier dere å pumpe ut på en vanlig encounter? dvs uten masse dill som øker dpsen deres. fullt buffed og potted ofc. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg liker Ruin en del bedre enn UA til Raiding ikke bare er det mye morsommere. Men dpsn min gikk også opp. Hvis det også er en s-priest i raidet blir det farlig høye critt med nesten 900 spell dmg. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvilken minion burde jeg bruke? jeg går afflic. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Sant det... Har UA, og hvis jeg er uheldig og får en dobbel shadowblotcrit, trekker jeg aggro nesten uansett hva.. med ruin tør jeg ikke tenke.. på den annen side har man jo da ikke UA som generer aggro jevnt hele tiden Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pumper ut ganske grei DPS, har dots oppe hele tiden og nuker med SB er destro specced. Når man nå er så uheldig og lirer av 3stk 4-5k Shadowbolts så må man bare bruke Soulshatter ^^ Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvilken proffesions burde man velge som warlock? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hva med Leatherworking og blacksmithing? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Engineering og mining er passe greit... Bomber frå engineering, og mining til å finansiera engineeringa sine til tider ekstremt dyre mats... Lenke til kommentar
Veta Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Endelig har jeg begynt å komme på #1 med damage done i 5-man instancene >.< Fikk forresten lagd meg Frozen Shadoweave Shoulders idag. Endret 7. april 2007 av Veta Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Pumper ut ganske grei DPS, har dots oppe hele tiden og nuker med SB er destro specced. Når man nå er så uheldig og lirer av 3stk 4-5k Shadowbolts så må man bare bruke Soulshatter ^^ 8325658[/snapback] Du bør nesten stoppe etter noen crits da men Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Engineering og mining er passe greit... Bomber frå engineering, og mining til å finansiera engineeringa sine til tider ekstremt dyre mats... 8325806[/snapback] hva kan man jøre på engineering? Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Alltid gøy med drain life på Curator [screenshot] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Engineering og mining er passe greit... Bomber frå engineering, og mining til å finansiera engineeringa sine til tider ekstremt dyre mats... 8325806[/snapback] hva kan man jøre på engineering? 8326526[/snapback] Engineering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå