Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det er sånn alle vet. Høy dps, lavt manaforbruk og healere trenger stort sett ikke å tenke så mye på deg i party/raids. Til PvP er gjerne SL eller destro bedre ("20% hp" ekstra / høy burstskade). Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Enig, prøvde litt destro meg gikk raskt tilbake til affliction og buildn cashstillrules gav meg:P Nå dotter jeg de til døde, de slår på meg som gale til de dør,men jeg kan prøve å feare og drepe dem enda litt raskere Endret 2. april 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Respecca nettopp til denne builden for raiding i Karazhan. http://www.wowhead.com/?talent=IVrbVMctVZoxZEx0xM0z Det går i SB spamming med Corruption og CoW. Har mye mer Shadowdmg på gearet enn fire så derfor bruker jeg SB istedenfor Immolate + Incinerate. Noen som syns jeg burde gjort noe annerledes? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 En dårlig bg for horde men en god for meg Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Respecca nettopp til denne builden for raiding i Karazhan.http://www.wowhead.com/?talent=IVrbVMctVZoxZEx0xM0z Det går i SB spamming med Corruption og CoW. Har mye mer Shadowdmg på gearet enn fire så derfor bruker jeg SB istedenfor Immolate + Incinerate. Noen som syns jeg burde gjort noe annerledes? 8292622[/snapback] Ja. Slutt å bruk CoW. Respecc og bruk de to peoengene til noe bedre i stedet, f.eks. nightfall. Det burdte øke din DPS betraktelig. Bruk CoS i stedet for CoW. FAEN JEG GLEMTE Å SCREENSHOTTE NÅR JEG HADDE 666 INLEGG. Endret 2. april 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Respecca nettopp til denne builden for raiding i Karazhan.http://www.wowhead.com/?talent=IVrbVMctVZoxZEx0xM0z Det går i SB spamming med Corruption og CoW. Har mye mer Shadowdmg på gearet enn fire så derfor bruker jeg SB istedenfor Immolate + Incinerate. Noen som syns jeg burde gjort noe annerledes? 8292622[/snapback] Ja absolutt. Sorry, men det der var virkelig en forferdelig build. Skal det være en pur raiding build? Jeg mener CoW, full Shadow Embrace/Cataclysm osv. Da er det jo merkelig at du ikke har Dark Pact når den er så tilgjengelig og Demonic Embrace som er en skikkelig PvP greie. Anyway, min umiddelbare respons: - Improved CoW? Minus 70 attackpower på raidbosser er liksom ikke det helt store, tror ikke det er mange som bruker CoW i det hele tatt. - Ett lusent poeng i Improved Health Stone? Istedenfor Dark Pact? - Cataclysm istedenfor Shadow Burn og Intensity - Du sparer umerkelige 21 mana per shadowbolt og strengt talt er ikke mana et særlig stort problem for Warlocks, spesielt med Dark Pact på plass. - 5/5 Shadow Embrace kan vel forsvares i raidingsammenheng, men er det virkelig nødvendig? Krever guilden det? Mange setter bare ett poeng der for å bidra til Soul Siphon. De 4 ekstra poenga kan settes i Imp. CoA - Amp. Curse og CoEx. - Med en lett omrokkering kan du ende opp med 2/2 Imp. Howl of Terror som jeg syns er uvurderlig. Mitt forslag: 37/0/21 + 3 De tre siste poenga kan vel settes i det meste, Shadow Embrace, Malediction, Demonic Embrace, Imp. Imp, Imp HS, Supression, Contagion - alt etter hva du syns er best. Endret 2. april 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Respecca nettopp til denne builden for raiding i Karazhan.http://www.wowhead.com/?talent=IVrbVMctVZoxZEx0xM0z Det går i SB spamming med Corruption og CoW. Har mye mer Shadowdmg på gearet enn fire så derfor bruker jeg SB istedenfor Immolate + Incinerate. Noen som syns jeg burde gjort noe annerledes? 8292622[/snapback] Ja absolutt. Sorry, men det der var virkelig en forferdelig build. Skal det være en pur raiding build? Jeg mener CoW, full Shadow Embrace/Cataclysm osv. Da er det jo merkelig at du ikke har Dark Pact når den er så tilgjengelig og Demonic Embrace som er en skikkelig PvP greie. Anyway, min umiddelbare respons: - Improved CoW? Minus 70 attackpower på raidbosser er liksom ikke det helt store, tror ikke det er mange som bruker CoW i det hele tatt. - Ett lusent poeng i Improved Health Stone? Istedenfor Dark Pact? - Cataclysm istedenfor Shadow Burn og Intensity - Du sparer umerkelige 21 mana per shadowbolt og strengt talt er ikke mana et særlig stort problem for Warlocks, spesielt med Dark Pact på plass. - 5/5 Shadow Embrace kan vel forsvares i raidingsammenheng, men er det virkelig nødvendig? Krever guilden det? Mange setter bare ett poeng der for å bidra til Soul Siphon. De 4 ekstra poenga kan settes i Imp. CoA - Amp. Curse og CoEx. - Med en lett omrokkering kan du ende opp med 2/2 Imp. Howl of Terror som jeg syns er uvurderlig. Mitt forslag: 37/0/21 + 3 De tre siste poenga kan vel settes i det meste, Shadow Embrace, Malediction, Demonic Embrace, Imp. Imp, Imp HS, Supression, Contagion - alt etter hva du syns er best. 8293034[/snapback] Hva skal du med CoEx i raiding? La noen andre kite mobsa. Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 En dårlig bg for horde men en god for meg 8292632[/snapback] Ser ut til å funke bra dette Bruk en felhunter på agressive ved siden av. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 FElhunter når jeg er on def og succubus på attack:P alle er på agressive. Siste bg gjorde jeg nestn 60k dmg Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Respecca nettopp til denne builden for raiding i Karazhan.http://www.wowhead.com/?talent=IVrbVMctVZoxZEx0xM0z Det går i SB spamming med Corruption og CoW. Har mye mer Shadowdmg på gearet enn fire så derfor bruker jeg SB istedenfor Immolate + Incinerate. Noen som syns jeg burde gjort noe annerledes? 8292622[/snapback] Ja absolutt. Sorry, men det der var virkelig en forferdelig build. Skal det være en pur raiding build? Jeg mener CoW, full Shadow Embrace/Cataclysm osv. Da er det jo merkelig at du ikke har Dark Pact når den er så tilgjengelig og Demonic Embrace som er en skikkelig PvP greie. Anyway, min umiddelbare respons: - Improved CoW? Minus 70 attackpower på raidbosser er liksom ikke det helt store, tror ikke det er mange som bruker CoW i det hele tatt. - Ett lusent poeng i Improved Health Stone? Istedenfor Dark Pact? - Cataclysm istedenfor Shadow Burn og Intensity - Du sparer umerkelige 21 mana per shadowbolt og strengt talt er ikke mana et særlig stort problem for Warlocks, spesielt med Dark Pact på plass. - 5/5 Shadow Embrace kan vel forsvares i raidingsammenheng, men er det virkelig nødvendig? Krever guilden det? Mange setter bare ett poeng der for å bidra til Soul Siphon. De 4 ekstra poenga kan settes i Imp. CoA - Amp. Curse og CoEx. - Med en lett omrokkering kan du ende opp med 2/2 Imp. Howl of Terror som jeg syns er uvurderlig. Mitt forslag: 37/0/21 + 3 De tre siste poenga kan vel settes i det meste, Shadow Embrace, Malediction, Demonic Embrace, Imp. Imp, Imp HS, Supression, Contagion - alt etter hva du syns er best. 8293034[/snapback] I raidsammenheng er det ikke noe vits med 5/5 points i Fel Concentration, to poeng der holder i massevis:> Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 På hvilken level kan jeg lære Succubus seduce? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 *snip* 8293034[/snapback] Hva skal du med CoEx i raiding? La noen andre kite mobsa. 8293139[/snapback] Jeg sa ikke at det var en pur raidingbuild da smarten, poenget er å kunne gjøre flere ting. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 *snip* 8293034[/snapback] Hva skal du med CoEx i raiding? La noen andre kite mobsa. 8293139[/snapback] Jeg sa ikke at det var en pur raidingbuild da smarten, poenget er å kunne gjøre flere ting. 8293909[/snapback] Hva skal du med CoEx i PvP da? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 På hvilken level kan jeg lære Succubus seduce? 8293831[/snapback] LVL 26 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 *snip* 8293034[/snapback] Hva skal du med CoEx i raiding? La noen andre kite mobsa. 8293139[/snapback] Jeg sa ikke at det var en pur raidingbuild da smarten, poenget er å kunne gjøre flere ting. 8293909[/snapback] Hva skal du med CoEx i PvP da? 8293951[/snapback] Du er utrolig trangsynt der kompis. WOW er ikke delt inn i kun PvP og raiding, selv i endgame. Jeg sa jo heller ikke at det var en PvP build heller. Hvis du lærer deg å bruke CoEx kan det være veldig hendig i visse situasjoner. Sammen med fear for cc av og til, hvis du skal stikke av fra noe, for å ta noen igjen, en sjelden gang i PvP osv. Og da er det ikke verdt det usle poenget du får i noe annet hvis du dropper CoEx spør du meg. Uansett er det ikke store greia å flytte på det ene poenget hvis du på død og liv ikke vil ha CoEx. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) *snip* 8293034[/snapback] Hva skal du med CoEx i raiding? La noen andre kite mobsa. 8293139[/snapback] Jeg sa ikke at det var en pur raidingbuild da smarten, poenget er å kunne gjøre flere ting. 8293909[/snapback] Hva skal du med CoEx i PvP da? 8293951[/snapback] Du er utrolig trangsynt der kompis. WOW er ikke delt inn i kun PvP og raiding, selv i endgame. Jeg sa jo heller ikke at det var en PvP build heller. Hvis du lærer deg å bruke CoEx kan det være veldig hendig i visse situasjoner. Sammen med fear for cc av og til, hvis du skal stikke av fra noe, for å ta noen igjen, en sjelden gang i PvP osv. Og da er det ikke verdt det usle poenget du får i noe annet hvis du dropper CoEx spør du meg. Uansett er det ikke store greia å flytte på det ene poenget hvis du på død og liv ikke vil ha CoEx. 8294456[/snapback] Du forstår ikke denne smilyen du? det er en erte smily som betyr at jeg sa det jeg sa kun for og erte deg. Edit: Bare for og bevise det skal jeg poste min build atm Klikkbar Endret 2. april 2007 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Tenkte raiding med max damage. Men også ha grei survivability med god life drain. Haa med denne? http://www.wowhead.com/?talent=IiMrrMfkVpbZbZgx0tM0z Endret 2. april 2007 av Holmgr3N Lenke til kommentar
Veta Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Er på leting etter et build som gir bra crits, men som samtidig passer bra til grinding. Tenkte på å gå ned til Ruin i destru, og så i affl treet. Har denne nå. Takk for evt. hjelp/forslag Edit: Vet ikke om dette er en god idé, men hva tror dere? Endret 2. april 2007 av Veta Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Det tror jeg er akkurat det du ser etter. SM/Ruin v.2 som den også kalles. Bare husk på å ikke ta CoW og miste ett poeng i shadow embrace da det gir bedre drain life og drain mana. Enkelt og greit - http://www.wowhead.com/?talent=IVMrikfkVtbZZxx0tr0z Men imp life tap er unødvendig når du har dark pact, så du kan bruke de poengene på noe annet. Endret 2. april 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Veta Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Det tror jeg er akkurat det du ser etter. SM/Ruin v.2 som den også kalles. Bare husk på å ikke ta CoW og miste ett poeng i shadow embrace da det gir bedre drain life og drain mana. Enkelt og greit - http://www.wowhead.com/?talent=IVMrikfkVtbZZxx0tr0z Men imp life tap er unødvendig når du har dark pact, så du kan bruke de poengene på noe annet. 8295842[/snapback] Så du synes ikke jeg skal ta det ene poenget fra Imp. Life Tap og bruke for å fylle ut Grim Reach istedenfor? Har jo Dark Pact. Og forresten: Imp. Life Tap, gjør det så jeg både mister mer liv og får mer mana, eller bare får mer mana? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå