Kunnskapen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bør jeg specce Malediction eller Imp. CoA til raiding? Tenker da på hva som er best dmg-vise gjennom hele raidet. Er som oftest eneste warlock i raids. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Malediction er vel som regel win for raids. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Som eneste warlock er nok Malediction + 5/5 Shadow embrace gode saker. +3% skade og -5% skade blir litt i lengden. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Neon som har noen tips til headpiece til lock twinken min på level 29? jeg digger briller lagd av engineers så det kan være en ide siden jeg allerede har engineering. Jeg tenkte på denne: http://www.wowhead.com/?item=4323, men fant ut at det er veldig få som kan lage den, derfor trenger jeg noe alternativ (helst noe som er bedre) noen som har noen tips? (litt OT: Når det står req. engineering 215 betyr det at jeg må ha 215 for å bruker de?, hvis ja hvor høyt kan jeg komme i engineering på level 29?) Lenke til kommentar
Veta Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Fant nettopp på youtube. Må si jeg er ganske imponert over hva SoC kan gjøre. Gleder meg til 70, kommer til bli så artig med SoC Edit: tror linken funker nå Endret 30. mars 2007 av Veta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Fint spell det SoC. Herlig å bare slenge en inn på hver mob i en klynge og så bare løpe.. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg fant noe interessant fra en guide, men virker det? "I saw this cool trick today while in Sunken Temple. There was a warlock in our group and he needed some stuff for his minions or whatever. Anyway he opened a portal and summoned himself but he did not accept the summon just yet. So then he hearthed to IF and got his stuff then he accepted the summon and he was back in our group. The only bad thing is you got 2 minutes, but if your fast you can do it. So technically is can work for anyone in the group." Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Virker utenfor instancer iallefall, har ikke prøvd inni en. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Kan noen ambefale en pvp buildt til en lvl 49 lock? har 27/7/5 nå Endret 31. mars 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan noen ambefale en pvp buildt til en lvl 49 lock? har 27/7/5 nå 8283736[/snapback] Synes ikke 27/7/5 hørtes no særlig ut. Dette er det jeg ville kjørt på med, http://www.wowhead.com/?talent=Nq0rfRfkVtbZ0b . De 2 poenge jeg satt i demonic embrace kan du eventuellt føre over i affliction treet, ikke at jeg ser noe særlig i det som er verdt å få med seg da men. Det eneste som måtte være verdt å få meg seg er den tilsynelatende ubrukelige spellen curse of exhaustion. Du får selv vurdere 3% mer stamina vs 30% slow-effect (+20% med amplifiy curse). CoEx kan jo noen ganger være nyttig på flag carriers o.l , men stort sett er det CoA du bruker. Vil påstå at det er affliction som gir mest utbytte, men er du interessert i demonology eller destruction kan jeg godt sette opp passende builds for de og. Skal du twinke charactern forresten? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Kan noen ambefale en pvp buildt til en lvl 49 lock? har 27/7/5 nå 8283736[/snapback] Synes ikke 27/7/5 hørtes no særlig ut. Dette er det jeg ville kjørt på med, http://www.wowhead.com/?talent=Nq0rfRfkVtbZ0b . De 2 poenge jeg satt i demonic embrace kan du eventuellt føre over i affliction treet, ikke at jeg ser noe særlig i det som er verdt å få med seg da men. Det eneste som måtte være verdt å få meg seg er den tilsynelatende ubrukelige spellen curse of exhaustion. Du får selv vurdere 3% mer stamina vs 30% slow-effect (+20% med amplifiy curse). CoEx kan jo noen ganger være nyttig på flag carriers o.l , men stort sett er det CoA du bruker. Vil påstå at det er affliction som gir mest utbytte, men er du interessert i demonology eller destruction kan jeg godt sette opp passende builds for de og. Skal du twinke charactern forresten? 8284080[/snapback] Ja tenker på å twinke litt, men får se. 27/7/5 synes jeg er helt grei masse dots mere stam og litt shadow improwment. Den er mest sansynlig ikke den beste men akkurat nå er jeg mest pve.. Kunne jeg få en build på en lock som tåler litt og er kraftig? Endret 1. april 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kan noen ambefale en pvp buildt til en lvl 49 lock? har 27/7/5 nå 8283736[/snapback] Synes ikke 27/7/5 hørtes no særlig ut. Dette er det jeg ville kjørt på med, http://www.wowhead.com/?talent=Nq0rfRfkVtbZ0b . De 2 poenge jeg satt i demonic embrace kan du eventuellt føre over i affliction treet, ikke at jeg ser noe særlig i det som er verdt å få med seg da men. Det eneste som måtte være verdt å få meg seg er den tilsynelatende ubrukelige spellen curse of exhaustion. Du får selv vurdere 3% mer stamina vs 30% slow-effect (+20% med amplifiy curse). CoEx kan jo noen ganger være nyttig på flag carriers o.l , men stort sett er det CoA du bruker. Vil påstå at det er affliction som gir mest utbytte, men er du interessert i demonology eller destruction kan jeg godt sette opp passende builds for de og. Skal du twinke charactern forresten? 8284080[/snapback] Ja tenker på å twinke litt, men får se. 27/7/5 synes jeg er helt grei masse dots mere stam og litt shadow improwment. Den er mest sansynlig ikke den beste men akkurat nå er jeg mest pve.. Kunne jeg få en build på en lock som tåler litt og er kraftig? 8284161[/snapback] Vel med affliction så har du siphon life og en veldig pimpet drain life som vil heale deg for mye. Skal du tåle mye får du gå soul link, men da har du ikke så mye damage og abilities. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Trodde destro og demo var mest dps av.. men u suger jo livet av folk me siphon life ++.. den buildn jeg har nå er ikke 100% bra når noen er i tryne på meg, men så er alle immune mot fear så.......... + at gearet mitt suger litt Endret 1. april 2007 av Tdnoz Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Trodde destro og demo var mest dps av.. men u suger jo livet av folk me siphon life ++.. den buildn jeg har nå er ikke 100% bra når noen er i tryne på meg, men så er alle immune mot fear så.......... + at gearet mitt suger litt 8284574[/snapback] Destro/dem er mest dps ja... Men som lock er jo eit av stikkorda å ha kontroll på tida du treng på å ta ned motstandarar... For min del, som afflock, tar det litt tid å få ned motstandere. Men, så lenge du har kontroll på det du held på med, kan du ta deg F på at CoA blir det same som ein dødsdom. Dei lev ei stund, sidan livet sugast seint men sikkert ut av dei. Kjenner at ein aff lock må være meir provoserende for motstandarar, sidan uansett kva dei gjer, blir resultatet mindre HP for dei, men mer HP/Mana for locken som leker med dei. Ein 3 shots destrolock yter ikkje same respekten på ein måte. Er du som caster ute etter rein dps PvP, kan du likegreit rolle Mage... DoT FTW!!11!1 Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Man får heller ikke så mye tid til casting i pvp. Derfor er det bedre med mange instant dots og en instant aoe fear. Selv om man i teorien kan 1 shotte folk med en soulfire, så vil man nesten aldri i group pvp få tid til å caste en hel soulfire. Det vil alltid komme en eller annen shaman/rogue og interupte deg. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg trenger maks dps raskest så jeg twinke litt på bg skal fikse meg +dps gear nå straks skal også kjøpe ut litt fra bg Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Så jeg burde gå for destruction om jeg vil gjøre mest skade? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Blitt hevdet gang på gang at 41/0/20 gir best dps i pve. Destruction er veldig close etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Affliction > All 8288726[/snapback] Du gadd ikke begrunne det også kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå